Citat:
Ursprungligen postat av
Kickassfarsan
Carl-Fredrik berättade att Fredrik skrivit på ett papper att han frånsäger sig arvet efter att sina skulder betalats, därför tyckte jag det skulle vara intressant att veta hur stora dessa var då kan vi räkna ut hur mycket som hamnar i Carl-Fredriks ficka efter att bouppteckningen blivit offentligt.
https://bilddump.se/bilder/202306291...:6671:2b2e.jpg
Inte riktigt så illa som jag förväntat mig men fortfarande en rejäl skuld. Då får man ha i åtanke att Alf troligtvis löst några av skulderna redan. Fan vad arg Karl ska vara att en stor del går till att betala hans skulder
Man får ändå rätt mycket ladd och luder för en halv mille

Farfar har löst skulder och betalt för sin son många gånger genom åren. Någonting som retade barnbarnet Alexander, som tyckte att Freddan, vuxna karln, skulle kunna klara sig själv..
Sen blev det visst så, eller sen och sen, hela tiden har farfar stöttag och betalat för barnbarnet Alexanders låtsasjobb men diverse projekt som inte riktigt bar. Däremot kunnat försätta farfar i en mycket jobbig sits med cbdoljan. Skattesmällar har farfar degat för lille Alex, som skitit i att deklarera swishdoneyeys...
Vad kommer Alexander kunna efterlämna till sina barn?
Det är viss skillnad mellan ord och handling. Lätt att snacka, svårare att leva upp till att vara en ansvarstagande, kärleksfull kickassfarsa.
När pengarna släpps loss, ska Alexander låta lillebror fixa investeringarna.
Kommer lillebror skicka snyltAlexander under bussen?