2023-06-29, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/pezsi9

Så flitig han är med att besvara frågor från "följare"

CFAR tycker att han är förändrad, ja jo, han blir äldre, så kroppen förfaller

För att han KANSKE ÄR FÖRÄNFRAD?!
VAD VET DU OM DET??????!!!!

Han avtjänade sitt brott fick hjälp med det och blivit bättre människa. Så det så!
Citera
2023-06-29, 10:38
Medlem
Alex Rask har VISST förändrats och blivit lugnare och snällare!!! Det enda NI kommer med är gamla saker som han redan erkänner att han var en idiot då!!! Sluta prata om gammalt! 😡
Citera
2023-06-29, 10:46
Medlem
La märke till en grej i hans story på IG där han svarar på en "följares" fråga ang att han drack öl.

Han svarade att den var alkoholfri och att han kör bil att dom handlar på Ica och säger att
VI(!!) Är påväg hem.. han sitter helt ensam i bilen på den videon..
Det är säkert T som kör och han gick ut i bilen för att säga det och tog en ica påse från bakluckan och la i grejer för att det ska se ut som dom varit och handlat.
Det ser heller inte ut som någon parkering utanför ICA utan snarare på en vanlig gata (utanför feastarnas hus kanske?)
Citera
2023-06-29, 11:14
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Carl-Fredrik berättade att Fredrik skrivit på ett papper att han frånsäger sig arvet efter att sina skulder betalats, därför tyckte jag det skulle vara intressant att veta hur stora dessa var då kan vi räkna ut hur mycket som hamnar i Carl-Fredriks ficka efter att bouppteckningen blivit offentligt.

https://bilddump.se/bilder/202306291...:6671:2b2e.jpg

Inte riktigt så illa som jag förväntat mig men fortfarande en rejäl skuld. Då får man ha i åtanke att Alf troligtvis löst några av skulderna redan. Fan vad arg Karl ska vara att en stor del går till att betala hans skulder

Man får ändå rätt mycket ladd och luder för en halv mille
Citera
2023-06-29, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grislatin
La märke till en grej i hans story på IG där han svarar på en "följares" fråga ang att han drack öl.

Han svarade att den var alkoholfri och att han kör bil att dom handlar på Ica och säger att
Det är säkert T som kör och han gick ut i bilen för att säga det och tog en ica påse från bakluckan och la i grejer för att det ska se ut som dom varit och handlat.
Det ser heller inte ut som någon parkering utanför ICA utan snarare på en vanlig gata (utanför feastarnas hus kanske?)

Ser visst ut som en parkeringsplats!!!
Bilar vända mot honom, flertal lyktstolpar ser man!
Citera
2023-06-29, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Kom du ihåg videon när Rask satt och skrek i bilen att Anjo är en "illaluktande lök som ligger å gäser" osv Tror det var bland dem första dramavideorna.
Sen släppte han en video där han satt och berättade om hur farligt cannabis var och hur mycket han hade haschat i sina yngre dagar jada jada.
Hade betalt för och sett dem igen.
Även om jag föraktar Rask så måste jag medge att han är fruktansvärt underhållande.

Ja, det var väldigt underhållande videor. En finns som reupload och den är här:

https://www.bitchute.com/video/yHTIFNjeu5M7/

Han är en ofrivillig komiker utan dess like. Den oerhört låga intelligensen kombinerat med hans grandiositet, det är oslagbart.

Citat:
Ursprungligen postat av grislatin

Nu pushade jag bara Carl-Fredriks alkoholintag i tråden för att trolla med honom, för att påverka honom att fabricera en sådan fråga. Men det är en bra poäng. Han var förstås ute och drack på riktigt, och självklart var det Fistessan som fick köra. Eller så körde han själv, trots att det är olagligt att köra onykter.

Det är så han jobbar...

Senast redigerad av StorTuffBiker 2023-06-29 kl. 13:14.
Citera
2023-06-29, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik

Han avtjänade sitt brott fick hjälp med det och blivit bättre människa. Så det så!
Hahaha han avtjänade fanimig inte sina brott, han fick psykiskt sjuk och utsatt äldre herre att ta notan för det istället för att göra rätt för sig.
Citera
2023-06-29, 13:41
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Carl-Fredrik berättade att Fredrik skrivit på ett papper att han frånsäger sig arvet efter att sina skulder betalats, därför tyckte jag det skulle vara intressant att veta hur stora dessa var då kan vi räkna ut hur mycket som hamnar i Carl-Fredriks ficka efter att bouppteckningen blivit offentligt.

https://bilddump.se/bilder/202306291...:6671:2b2e.jpg

Inte riktigt så illa som jag förväntat mig men fortfarande en rejäl skuld. Då får man ha i åtanke att Alf troligtvis löst några av skulderna redan. Fan vad arg Karl ska vara att en stor del går till att betala hans skulder

Man får ändå rätt mycket ladd och luder för en halv mille
Farfar har löst skulder och betalt för sin son många gånger genom åren. Någonting som retade barnbarnet Alexander, som tyckte att Freddan, vuxna karln, skulle kunna klara sig själv..
Sen blev det visst så, eller sen och sen, hela tiden har farfar stöttag och betalat för barnbarnet Alexanders låtsasjobb men diverse projekt som inte riktigt bar. Däremot kunnat försätta farfar i en mycket jobbig sits med cbdoljan. Skattesmällar har farfar degat för lille Alex, som skitit i att deklarera swishdoneyeys...

Vad kommer Alexander kunna efterlämna till sina barn?
Det är viss skillnad mellan ord och handling. Lätt att snacka, svårare att leva upp till att vara en ansvarstagande, kärleksfull kickassfarsa.
När pengarna släpps loss, ska Alexander låta lillebror fixa investeringarna.
Kommer lillebror skicka snyltAlexander under bussen?
Citera
2023-06-29, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Farfar har löst skulder och betalt för sin son många gånger genom åren. Någonting som retade barnbarnet Alexander, som tyckte att Freddan, vuxna karln, skulle kunna klara sig själv..
Sen blev det visst så, eller sen och sen, hela tiden har farfar stöttag och betalat för barnbarnet Alexanders låtsasjobb men diverse projekt som inte riktigt bar. Däremot kunnat försätta farfar i en mycket jobbig sits med cbdoljan. Skattesmällar har farfar degat för lille Alex, som skitit i att deklarera swishdoneyeys...

Vad kommer Alexander kunna efterlämna till sina barn?
Det är viss skillnad mellan ord och handling. Lätt att snacka, svårare att leva upp till att vara en ansvarstagande, kärleksfull kickassfarsa.
När pengarna släpps loss, ska Alexander låta lillebror fixa investeringarna.
Kommer lillebror skicka snyltAlexander under bussen?

Tycker heller inte man ska dra för stora växlar vid att Fredrik skulle ha avsagt sig sin laglott helt och hållet. Det kanske han säger tätt inpå, när han är i behov av barnbarnens hjälp att städa ur. När det börjar dra ihop sig och det blir allvar så känns det långt borta att en utfattig gammal missbrukare inte skulle vilja ta del av några pengar överhuvudtaget. Jag menar, det skulle ju trygga en viss levnadsstandard och det är det väl ingen som egentligen vill tacka nej till. Att Fredrik skulle drömma om att vara farfar åt barnbarnen så mycket låter inte så sannolikt, med tanke på att han varit farfar i över 10 år och aldrig försökt hålla sig nykter. Trots att det var kravet för kontakt, och trots att han avgiftats ett antal gånger och haft chansen att ta stegen mot ett nyktert liv där han kommer närmare familjen.

Carl-Fredrik får det nästan att låta som att det är han som har någonting att säga till om när det kommer till arvet, när sanningen är att det är det omvända. Det är Fredrik som har rättigheter till arvet, Carl-Fredrik kan ha rättigheter om han finns med i ett testamente. Även då är det Fredrik som har ett säg om hur mycket Bajsmannen ska gå hem med.

Jag tror inte det sista ordet är sagt här, att Freddan skulle avsäga sig sprit- knark- och horresor till Asien bara för att få träffa Edward och Walter, det tar jag med en stor nypa salt.
Citera
2023-06-29, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik

”Avtjänat sitt brott” haha den var fan första gången jag hört! Man brukar få ett straff som påföljd för ett brott 😂 Låter som Carl Fredriks ”Jag får beröm för mitt ordförråd” men yrar psykotiskt och blandar ord man tycker låter svåra för att framstå som smart när man i själva verket framstår som en jubelidiot haha
Citera
2023-06-29, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Hahaha han avtjänade fanimig inte sina brott, han fick psykiskt sjuk och utsatt äldre herre att ta notan för det istället för att göra rätt för sig.
Ännu en kollega till Carl Fredrik som tror att man ”avtjänar brott” 😂😂😂😂 Fyfan nivån i tråden börjar hålla samma nivå som Carl Fredriks CV håller, alltså ett riktigt lågvattenmärke!
Citera
2023-06-29, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Ännu en kollega till Carl Fredrik som tror att man ”avtjänar brott” 😂😂😂😂 Fyfan nivån i tråden börjar hålla samma nivå som Carl Fredriks CV håller, alltså ett riktigt lågvattenmärke!

HAR JAG SAGT JAG ÄR HANS KOLLEGA ELLER?! RASK HAR SONAT DET BROTT HAN BEGÅTT!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in