2023-06-11, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
En "klassisk hemmafru" ser han sig som nuförtiden.

https://bilddump.se/bilder/202306110...227.14.113.png
Tänk på att Rask försöker ta reda på vilka det är som skriver i den här tråden och använder du bilddump.se så bifogas din IP-adress automatiskt (90.227.14.113).
Citera
2023-06-11, 13:30
Medlem
Kickassfarsans avatar
Hoppas Alb*in anmäler honom, Bajsbaronen har blivit lite för bekväm med att hänga ut människor på sin sketna youtubekanal. Någon kanske känner sig manad att hjälpa Albin? Han är trots allt ett brottsoffer här..

Skulle gå så långt att säga att Rask 2020 har gjort comeback, skithögen förändrades aldrig. Han vågade bara inte hänga ut människor på samma sätt som förut..
Citera
2023-06-11, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hoppas Alb*in anmäler honom, Bajsbaronen har blivit lite för bekväm med att hänga ut människor på sin sketna youtubekanal. Någon kanske känner sig manad att hjälpa Albin? Han är trots allt ett brottsoffer här..

Skulle gå så långt att säga att Rask 2020 har gjort comeback, skithögen förändrades aldrig. Han vågade bara inte hänga ut människor på samma sätt som förut..

Var det inte så att Albin Tappad kommenterade Rasks video? Underhållande trots allt med två retards som tjafsar
Citera
2023-06-11, 13:45
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Var det inte så att Albin Tappad kommenterade Rasks video? Underhållande trots allt med två retards som tjafsar
Albin försökte som oss godhjärtade människor här i tråden att hjälpa Bajshögen, han fick en uthängning som tack. Blir förmodligen en följetång på flera videos.

Nej Rask, du har inte ändrats ett fucking dugg. Du är samma illaluktande gamla skithög som du alltid varit. Gränslös och noll respekt för andra levande människor.
Citera
2023-06-11, 14:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
En "klassisk hemmafru" ser han sig som nuförtiden.
Jag ser att du redigerat ditt inlägg. Anledningen till att jag inte gjorde det är för att jag glömde av detta inlägg och fortsatte med min dag innan jag kom tillbaka hit. Men om det är till någon tröst så kunde inte du heller redigera vissa inlägg, så det är ändå skrivet i sten så att säga. Hoppas mod är snäll och tar bort inläggen, även fast jag inte tycker det är nödvändigt.
Citera
2023-06-11, 14:31
Medlem
Citat:
Albin försökte som oss godhjärtade människor här i tråden att hjälpa Bajshögen, han fick en uthängning som tack. Blir förmodligen en följetång på flera videos.

Nej Rask, du har inte ändrats ett fucking dugg. Du är samma illaluktande gamla skithög som du alltid varit. Gränslös och noll respekt för andra levande människor.

Tror man att man kan hjälpa sån som Rask måste man söka hjälp själv. Att övht vilja hjälpa ett sådant rövhål som Rask är sjukt. Familjen ska hjälpa till, inte någon Albin.
Citera
2023-06-11, 15:29
Citat:
Tror man att man kan hjälpa sån som Rask måste man söka hjälp själv. Att övht vilja hjälpa ett sådant rövhål som Rask är sjukt. Familjen ska hjälpa till, inte någon Albin.
Familjen är medberoende och totalt oförmögna att göra någonting
Citera
2023-06-11, 15:33
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Det gäller att hjälpa så att Rask kan hjälpa sig själv för att sen hjälpa familjen.

Sen är det inte rövhålet man vill skydda utan det är familjen och framförallt barnen som är i medberoendeställning. Du verkar inte förstå vad det gör med ett barn, det sätter livslånga spår.
Citera
2023-06-11, 15:48
Medlem
Citat:
Det gäller att hjälpa så att Rask kan hjälpa sig själv för att sen hjälpa familjen.

Sen är det inte rövhålet man vill skydda utan det är familjen och framförallt barnen som är i medberoendeställning. Du verkar inte förstå vad det gör med ett barn, det sätter livslånga spår.
Då gäller det ju att raskens själv måste komma till insikt om att han är en oduglig skithög för att kunna reinventa sig själv, och den uppförsbacken är inte nådig...
Citera
2023-06-11, 16:17
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Då gäller det ju att raskens själv måste komma till insikt om att han är en oduglig skithög för att kunna reinventa sig själv, och den uppförsbacken är inte nådig...
Jag medger att det inte kommer att bli någon enkel match.

Nu tror jag på en uppgång några månader framöver med arv osv. Sen när allting är borta kommer han slå rock bottom och därifrån går det bara att ta sig uppåt.

Men först en Baronsommar med kavajer och versace solglasögon.
Citera
2023-06-11, 17:19
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Nej, jag håller med. Det bör knappast ligga i dödsboet intresse att en barnstol skall installeras och bilen skall användas som skolbuss.
Det blir en väldigt dyr skolbuss med en årsskatt om 7400kr. Sen att försäkra skolbussen kommer ju inte heller vara direkt billigt. Blir mycket kostnader i drivmedel och underhåll.
Citera
2023-06-11, 18:17
Återigen på instastory: ställ frågor till mig!

Varför, han blir ju så butthurt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in