2023-06-03, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://www.facebook.com/10000841465...6275324996275/

Här kan du visst se lite några sekunder in. Var från TV-programmet Partaj. Även en del andra klipp som exemplifierar hur Bajsmannen velat framställa sig som en tuffing. Det är inte lika mycket av den varan längre dock, förmodligen för att han blivit testad redan. Det funkar bara att spela ball tills någon synar en. Rask gillar att vara betraktad som en G medan folk köper personan och inte vågar göra något. Så svensson i pensionsålder är han aldrig sen med att skrämma upp om han får chansen, men skulle aldrig mopsa upp sig mot en vuxen man runt 20-40 år.

Han kör samma replay och slowmotion när han spottar snusen i denna video som han gjorde när han spotta snusen på sin farsa. Tycker han det är coolt att spotta ut en prilla? För han ser ut som en kärring när han stoppar in den
Citera
2023-06-03, 18:37
Medlem
Wooqiprwos avatar
Ja speciellt ycket fine-dining blir det väl inte för Raskens.
Citera
2023-06-04, 15:27
Medlem
Kickassfarsans avatar
Över hälften av hans filmer på kanalen nu handlar om Lokal, han är besatt på ett sjukligt sett. Är det här enda sättet han kan försöka hålla sig relevant på?

Bajsbaronen förstår du hur fruktansvärt egoistisk du är som ska tatuera huvet när eran ekonomi är sämre än en Indisk textilarbetare? För en gångs skull i ditt liv, försöka göra rätt val.
Citera
2023-06-04, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Över hälften av hans filmer på kanalen nu handlar om Lokal, han är besatt på ett sjukligt sett. Är det här enda sättet han kan försöka hålla sig relevant på?

Bajsbaronen förstår du hur fruktansvärt egoistisk du är som ska tatuera huvet när eran ekonomi är sämre än en Indisk textilarbetare? För en gångs skull i ditt liv, försöka göra rätt val.

Kan inte fatta hur man kan vilja gå hemma arbetslös med tre barn och bli försörjd av frugan på hennes levebröd. Så stört asså, Carl-Fredrik ska ha och ha massa ansiktstatueringar och snus, och statusprylar utan minsta ansträngning.

Jag hade känt mig som en jävla nolla om jag hade tre barn och inte ens kunde ta dem till Liseberg en sommar.
Citera
2023-06-04, 16:46
Tänk, nu har han ett eget bilkontor igen.
Sitter på uppfarten och rantar om andras liv på ett sätt som bara han kan.. och förhärligar sig själv, använder ord han inte behärskar..
Den här sommaren blir nog dunder...
Hur många gånger har inte raskis sagt att Jocke ÄR pedd* nu? Om och om igen.
Allt raskis nämner är vad han själv gör och har gjort. Sen personangrepp gällande utseende, som vanligt...
Herregud, NYA Carl Fredrik Alexander Fnask
Jag är en gift far...Lokal går upp när jag och andra fäder rundar av dagen med familjen, vid 17-19..
Han sover mitt på dagen...

Tänk vad raskis är en förändrad man...#myyysmed rispåseochvarmvattenflaskaisängen
Senast redigerad av Mumsbulle 2023-06-04 kl. 16:50.
Citera
2023-06-04, 19:51
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tänk, nu har han ett eget bilkontor igen.
Sitter på uppfarten och rantar om andras liv på ett sätt som bara han kan.. och förhärligar sig själv, använder ord han inte behärskar..
Den här sommaren blir nog dunder...
Hur många gånger har inte raskis sagt att Jocke ÄR pedd* nu? Om och om igen.
Allt raskis nämner är vad han själv gör och har gjort. Sen personangrepp gällande utseende, som vanligt...
Herregud, NYA Carl Fredrik Alexander Fnask
Jag är en gift far...Lokal går upp när jag och andra fäder rundar av dagen med familjen, vid 17-19..
Han sover mitt på dagen...

Tänk vad raskis är en förändrad man...#myyysmed rispåseochvarmvattenflaskaisängen

När gick Baronen upp 5.00-6.00 för att göra sig iordning för jobbet ?? Och la sig 21.00-22.00 gör att man var trött efter jobbet??

De jag sett är att han sover till 10.00-11.00 ligger och dra sig ochgår upp 12.00-13.00 gör sina rutiner och är vaken till 2.00-4.00 eller ändrades allt efter anjo nämnde hur lokal lever sitt liv ??

Några saker man undrar över
Citera
2023-06-04, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
När gick Baronen upp 5.00-6.00 för att göra sig iordning för jobbet ?? Och la sig 21.00-22.00 gör att man var trött efter jobbet??

De jag sett är att han sover till 10.00-11.00 ligger och dra sig ochgår upp 12.00-13.00 gör sina rutiner och är vaken till 2.00-4.00 eller ändrades allt efter anjo nämnde hur lokal lever sitt liv ??

Fan vad hårt Carl-Fredrik sliter om dagarna, kanske blir förtidspension? Måste vara tungt att skrolla insta och snusa hela dagarna.
Citera
2023-06-04, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Fan vad hårt Carl-Fredrik sliter om dagarna, kanske blir förtidspension? Måste vara tungt att skrolla insta och snusa hela dagarna.

Ja, med de spagettiarmarna så är nog till och med snusdosan tung att lyfta upp och ner var 15e minut.
Citera
2023-06-04, 20:27
Citat:

Raskis benämner sig själv som en gift ansvarstagande familjefar, liksom Banjo och Jocke..
Det är patetiskt.
Det är Tessan som bär familjen på sina axlar, som ser till att barnen kommer iväg på morgonen, hämtas, jobbar osv. Det första raskis gör är inte att stressa runt, nej han ligger och drar sig, scrollar sociala medier, gör kaffe med tepåse i🤢, kletar med snus och lägger sig igen. Så har hans liv sett ut, trots tre barn, därför att barnen är Tessans ansvar, eftersom pappisch slickar lister och duschar, myser och njuter av sin egna förträfflighet.
Nu har pengar rullat in från farfars madrass, snart kommer bouppteckningen/testamente, så han gnider sina händer och väntar på kappsäcken med pengar, som han kan omsätta i sitt självförhärligande och kroppsutsmyckningar. Ollonskalpen ska tatueras!
Brofist🤜
Citera
2023-06-04, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Raskis benämner sig själv som en gift ansvarstagande familjefar, liksom Banjo och Jocke..
Det är patetiskt.
Det är Tessan som bär familjen på sina axlar, som ser till att barnen kommer iväg på morgonen, hämtas, jobbar osv. Det första raskis gör är inte att stressa runt, nej han ligger och drar sig, scrollar sociala medier, gör kaffe med tepåse i🤢, kletar med snus och lägger sig igen. Så har hans liv sett ut, trots tre barn, därför att barnen är Tessans ansvar, eftersom pappisch slickar lister och duschar, myser och njuter av sin egna förträfflighet.
Nu har pengar rullat in från farfars madrass, snart kommer bouppteckningen/testamente, så han gnider sina händer och väntar på kappsäcken med pengar, som han kan omsätta i sitt självförhärligande och kroppsutsmyckningar. Ollonskalpen ska tatueras!
Brofist🤜

Vilket liv alltså, nu står statusprylar och ansiktstatueringar på agendan. Den arbetslösa losern lär bränna upp allt direkt.
Citera
2023-06-04, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Vilket liv alltså, nu står statusprylar och ansiktstatueringar på agendan. Den arbetslösa losern lär bränna upp allt direkt.
Bajshögen på grönkvist 😆
Mer tatueringar på äggskallen🤣, han kommer se ut som ett påskägg som något litet barn målat🤣.
Kommer tokfan tänka på din farfar varje gång
han ser sin tatuerade äggskallen i spegeln 😆🤣....
Vilken fin & fantastiskt familjefar han är....
Citera
2023-06-04, 22:34
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:

Han har rytm och rutiner som en tonåring. Att han försöker mästra lokal angående sovtider är löjligt.

Nu börjar sommarlovet om en vecka då är det slut med sovmorgnar och lugn och ro för bajsbaronen för en lång tid framöver
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in