2023-05-14, 17:19
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngbaggen2
Kommer du ihåg när Rask la ut en video där han satt på golvet med händerna mot spåkulan och sa att han kände saker?
Hur skulle jag kunna glömma detta mästerverk?

Vänta, jag känner nått, den är kall... DEN ÄR KALL
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Sannolikt salvia. Det är ganska vanligt att rena hemsökta hem med doften av salvia.
Med tanke på Carl Fredriks vitlöksmissbruk borde det inte finnas en ond ande i hela kvarteret.
Citera
2023-05-14, 17:42
Medlem
Vad gör bajss narcissisten nu, inväntar A1Fs arm ska komma in på kontot elr? Väldigt tyst från fanskapet nft.
Citera
2023-05-14, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Vad gör bajss narcissisten nu, inväntar A1Fs arm ska komma in på kontot elr? Väldigt tyst från fanskapet nft.

Jobbar 8 timmar/vecka och har hand om sin familj, reser lite då och då osv…. 👌👍
Citera
2023-05-14, 18:20
Avstängd
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
inväntar A1Fs arm ska komma in på kontot elr?

Vad betyder det?
Citera
2023-05-14, 18:42
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Han bearbetar nog sin sorg. Det är tufft när någon nära går bort.
Vem han än nu är så drabbar det oss alla någon gång.
Det blir som en slags chock som sitter i ett tag.

Nu var detta kanske väntat då hans morfar var gammal
men det tar på psyket. Ge Baronen lite tid att landa i detta
Senast redigerad av Tarmstuvning 2023-05-14 kl. 19:00.
Citera
2023-05-14, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Vad betyder det?

Farfar Alfs arv, råkade stava fel !
Senast redigerad av ImovaneKungen 2023-05-14 kl. 19:15. Anledning: sdsdsd
Citera
2023-05-14, 19:40
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Är det redan uppmärksammat att Rask gett bort sin kanal "Skvallerbyttan" till en annan skrattko, alltså Tomas & Carina-Tomas?

https://www.youtube.com/watch?v=gLOW2DVBFUM
Citera
2023-05-14, 22:52
Medlem
Dyngbaggen2s avatar
Rask har lagt upp en bild på han och T och skrivit en massa hjärtan. Nu har det alltså börjat. Rask börjar märka att T tappat intresse för honom och det enda han kan göra är att lägga ut söta relationsbilder, och förutsägbar som han är så gör han exakt det. Vi tror på dig T! Du har vårat stöd, gör det, det är inte en dag för tidigt ♥️♥️
Citera
2023-05-15, 03:17
https://streamable.com/8i089w

Raskens svar på "fråga vad du vill"

Citat:
"Vi har alltid haft en väldigt fin sammanhållning i våran släkt, både i lugn och i storm, men vi ställer verkligen upp för varandra när det är som värst, och det gör allting väldigt mycket lättare."

Eh, jag finner inga ord, missbruksbloggen säger allt...
Citera
2023-05-15, 03:28
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/8i089w

Raskens svar på "fråga vad du vill"

Citat:
"Vi har alltid haft en väldigt fin sammanhållning i våran släkt, både i lugn och i storm, men vi ställer verkligen upp för varandra när det är som värst, och det gör allting väldigt mycket lättare."

Eh, jag finner inga ord, missbruksbloggen säger allt...
Han har aldrig haft någon vidare självinsikt.

Tack för uppdatering, då vet vi att han kommer vara tillbaka på youtube inom en vecka eller så. Vad tror vi, en 50 minuters med sjukhushäng + ceremonin? En sånt här tillfälle kommer kan han inte kunna låta bli att mjölka skiten ur.

Någon uppdatering om Freddan, är han redan på plats i Thailand? Sagt upp sig från macken?

Med rätt investeringar borde han kunna gå i pension nu i Thailand.
Citera
2023-05-15, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Kanske att hon är sur och mer bitter än vanligt, då hon insett att Rask inte kommer att dela med sig av arvet ifall han mot förmodan skulle få något.

Eller så kanske han skadade hennes ego nu när han fjäskar för T i hopp om att hans numer enda kassako inte ska lämna honom. Vilket betyder att Ulrika inte längre får samma uppmärksamhet av honom. Narcissister kan ju i såna lägen spela ut rätt rejält, allt för att de tror att jorden kretsar kring dem själva och de då vill rikta tillbaka uppmärksamheten till sig själva igen.

Tror du är inne på precis rätt spår. Narcissisten Mamma Ulrika blir, liksom sonen, ledsen när det inte är allt ljus på henne.
Citera
2023-05-15, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Tror du är inne på precis rätt spår. Narcissisten Mamma Ulrika blir, liksom sonen, ledsen när det inte är allt ljus på henne.

Precis, där kan man verkligen säga att äpplet landade precis under trädet.
Båda två är förvuxna jättebäbisar, de har lika välutvecklade hjärnor som en tre- fyraåring.. lite såhär kan det utan allt tvivel låta ifall de inte får allt spotlight på sig och ifall någon skulle våga göra något som inte passar dem.
"Om du inte gör som jag vill och som jag säger, så får inte du komma på mitt kalas".
Fast med ett mer sadistiskt tankesätt då de vill försöka skada andra "Om inte du gör som jag säger och vill så hänger vi ut dig och sprider falska rykten om dig, samt om du har några barn och/eller en partner så hänger vi ut och sprider falska rykten om dem också."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in