Citat:
Ursprungligen postat av
razerdayzer
Oj vad han måste pränta in i skallen på folk att han saknar sin familj. ”Jag lura min brorson att jag bor i en grotta och så fick han öppna dörren” öh okej?.
”Barnen fick inte ledigt med så kort varsel” Ehh det kom som en chock att Ludde fyllde 30 och i nästa mening säga att man åkt varje år vecka 13. ” och jag hade tur T jobbar till 16 varje dag och barnen är i skolan” så t fick ta 3 barn till 3 olika ställen och sen åka till jobbet. Vem pröjsa för en egen lägenhet? Inte så att man kan boka ett par dagar innan i hög säsong, så att inte kunna ansöka om ledigt för barnen är total bullshit, A går på förskola vilket inte är skolplikt så han hade kunnat ta med henne åtminstone, plats fanns. I värsta fall kan man sjukanmäla ungarna. Men de är kul att egot rask får åka på saker medans familjen hålls hemma i skolådan. Han är en total skit mot sin familj, helt ärligt.
Haha ja det är grymt svinigt av bajsbaronen att åka iväg till en lägenhet som är i bättre skick än deras egna hem och bara glida runt i tre dagar utan bekymmer.
Therese som också lider av psykisk ohälsa kan såväl arbeta som att sköta om alla barnen samtidigt som sketet gnäller runt i sälen till sina arma släktingar om hur han saknar sin familj han precis flytt ifrån.
Släktingarna lär ha blivit mäkta imponerade när bajstrynet gjort det officiellt i familjens whatsapp chatt att han som den hjälte han är lämnar familjen för att snylta med på resan till sälen.
Att idioten dels har en lägenhet helt för sig själv, där hela familjen skulle kunnat vara är så Raskens det kan bli. Men att släkten väljer att sätta skräpnisse på ett eget rum är bara för roligt
Det kommer fortfarande ljusglimtar i raskens content så som sälen 2023, men det är mer och mer sällan tyvärr.
Vilken farsa gör så häääär???