2023-04-03, 17:25
Medlem
Är rask helt jävla hjärndöd? Cluee anjo Jocke chripp, har gått ut och sagt att anjo har fått kontakt med kvinnan som fejkade samtalet i lokals video om Jocke. Ändå säger han i en dagsfärsk video som laddades upp för ca 1 timme sen att vi kommer återkomma till lokal om datum och tid. Är han den enda som inte fattat, så jävla hjärndöd
Citera
2023-04-03, 17:31
Avstängd
KungPungPats avatar
Det är roligt när han hävdar att han vet vad förtal är samtidigt som han låtsas att han vet att det inte är förtal att göra videos som syftar till att få folk att missakta Lokal och kräva det som Lokal är skyldig dvs bevis som en minderårig tjej har eller inte har vilket polisen utreder om jockeboy vågar anmäla den minderåriga för förtalet istället för att låta idioter som Rask begå fler förtalsbrott mot Lokal i hopp om att videos bildar tillräckligt med missaktning för att nån ska ta rättvisan i egna händer och kräva svar personligen.

Rask är en serieförtalare. Som en seriemördare fast han var lite för feg för att mörda så han förtalade för att motivera andra människor till att begå brott mot den som förtalas.
Hatet finns där men inte modet att mörda.. så han tvingades förtala på youtube i brist på modet att själv begå brotten och kräva svar personligen åt pedojocke som är rädd för snuten.
Citera
2023-04-03, 17:32
Medlem
Seriöst att dra in 2500-3000 per månad via Farfar och några hundringar för sin reklam på youtube, vilket liv alltså. Jag hade känt mig som en nolla om jag var var trebarnsfar med knappt hade pengar till en halv hyra och inte ens råd med det mest basala som mat och el. Någon som vill leva som Carl-Fredrik? skulle inte ens göra det om jag fick 500k på kontot. Palla luffa hemma, gött och knega och få lön för fan! kul att leva på korvören
Citera
2023-04-03, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hon måste ju blivit sjukt besviken när han kom hem en dag för tidigt. Kändes väldigt fake också hur ofta han sa I videon hur mycket han saknade sin familj.

Verkligen grym vlogg från Sälen, 5 av 5 bajshögar. Ultimatum från familjen, filmar du oss betalar vi inte din resa?

Tyckte det var lite kul att hans boende i sälen ser ut att vara lika stort som deras skolåda. Det visar bara hur extremt trångbodda familjen verkligen är.

Oj vad han måste pränta in i skallen på folk att han saknar sin familj. ”Jag lura min brorson att jag bor i en grotta och så fick han öppna dörren” öh okej?.

”Barnen fick inte ledigt med så kort varsel” Ehh det kom som en chock att Ludde fyllde 30 och i nästa mening säga att man åkt varje år vecka 13. ” och jag hade tur T jobbar till 16 varje dag och barnen är i skolan” så t fick ta 3 barn till 3 olika ställen och sen åka till jobbet. Vem pröjsa för en egen lägenhet? Inte så att man kan boka ett par dagar innan i hög säsong, så att inte kunna ansöka om ledigt för barnen är total bullshit, A går på förskola vilket inte är skolplikt så han hade kunnat ta med henne åtminstone, plats fanns. I värsta fall kan man sjukanmäla ungarna. Men de är kul att egot rask får åka på saker medans familjen hålls hemma i skolådan. Han är en total skit mot sin familj, helt ärligt.
Citera
2023-04-03, 18:32
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Oj vad han måste pränta in i skallen på folk att han saknar sin familj. ”Jag lura min brorson att jag bor i en grotta och så fick han öppna dörren” öh okej?.

”Barnen fick inte ledigt med så kort varsel” Ehh det kom som en chock att Ludde fyllde 30 och i nästa mening säga att man åkt varje år vecka 13. ” och jag hade tur T jobbar till 16 varje dag och barnen är i skolan” så t fick ta 3 barn till 3 olika ställen och sen åka till jobbet. Vem pröjsa för en egen lägenhet? Inte så att man kan boka ett par dagar innan i hög säsong, så att inte kunna ansöka om ledigt för barnen är total bullshit, A går på förskola vilket inte är skolplikt så han hade kunnat ta med henne åtminstone, plats fanns. I värsta fall kan man sjukanmäla ungarna. Men de är kul att egot rask får åka på saker medans familjen hålls hemma i skolådan. Han är en total skit mot sin familj, helt ärligt.
Mycket informativt, det kändes verkligen som han försökte tvätta bort stämpeln lämnafamiljenhemmasomdenegorövjagär.

Halva videon var tillägnad oss flashbackare för vi visar alla hur han är som person och andra halvan ska han spy ut sitt självförakt på en människa han aldrig träffat, igen...

"Rask 2018/2019 kommer aldrig tillbaka".
Citera
2023-04-03, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Mycket informativt, det kändes verkligen som han försökte tvätta bort stämpeln lämnafamiljenhemmasomdenegorövjagär.

Halva videon var tillägnad oss flashbackare för vi visar alla hur han är som person och andra halvan ska han spy ut sitt självförakt på en människa han aldrig träffat, igen...

"Rask 2018/2019 kommer aldrig tillbaka".

Blir bara förbannad på hans ursäkter för att inte ta med familjen. De här visar bara att han inte vill ha med barnen. Som sagt A går i förskolan vilket inte är skolplikt, det är bara säga till dagen innan att vi kommer hålla A hemma dessa dagar. Inga problem att ändra schemat tillfälligt på förskolan. Att T säger att han skulle behöva komma iväg är nog mer för hennes egna välmående. Att boka 3-4 familjer i olika rum samma datum är helt jävla omöjligt att boka på kort varsel på hög säsong. Det kan också vara så att dem räknat med att hela snyltar familjen rask skulle följa med men T vill inte spendera tid med baronens familj och de sluta med att rask fick hela rummet för sig själv.
Citera
2023-04-03, 18:50
Medlem
Jesusmarychains avatar
Hur står pappish ut med att dra in så lite deg
Citera
2023-04-03, 19:30
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer

Haha ja det är grymt svinigt av bajsbaronen att åka iväg till en lägenhet som är i bättre skick än deras egna hem och bara glida runt i tre dagar utan bekymmer.

Therese som också lider av psykisk ohälsa kan såväl arbeta som att sköta om alla barnen samtidigt som sketet gnäller runt i sälen till sina arma släktingar om hur han saknar sin familj han precis flytt ifrån.

Släktingarna lär ha blivit mäkta imponerade när bajstrynet gjort det officiellt i familjens whatsapp chatt att han som den hjälte han är lämnar familjen för att snylta med på resan till sälen.

Att idioten dels har en lägenhet helt för sig själv, där hela familjen skulle kunnat vara är så Raskens det kan bli. Men att släkten väljer att sätta skräpnisse på ett eget rum är bara för roligt

Det kommer fortfarande ljusglimtar i raskens content så som sälen 2023, men det är mer och mer sällan tyvärr.

Vilken farsa gör så häääär???
Citera
2023-04-03, 20:48
Medlem
T2Franks avatar
Dom enda lärare som får neka ledigt just nu är tillhörande klasser 3or 6or 9or. För dem har nationella prov under dessa perioder. Sen är det ju påsklov dessutom.

Är det inget nationellt prov ska det mycket till att en lärare nekar ett barn ledigt några dagar.

Rektorn ska kontaktas om det är över en veckas ledighet. Annat godkänner läraren själv.

Man ansöker digitalt idag oftast.

Rask har ljugit för T om att barnen inte fått ledigt för att han är en lat jävel. Klart deras lärare vet om vad det är för familj. Dom vet självklart om att pappa drog till sälen utan barnen stolt som han är.

Hans familj är ju givetvis inne här också och läser. Lärarna med, föräldrar på skolan också.

Alla ser och pratar om dom. Jag tycker så synd om T som måste stå ut med detta Hoppas det ligger en lapp på köksbordet när han kommer hem

T vi ordnar en lägenhet åt dig och barnen som är stor nog.

Lämna nu så ordnar sig livet.
Citera
2023-04-03, 22:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone

Tessan nu får du väl förfan ta ditt förnuft tillfånga, du måste rädda barnen & dig själv!
Bara du lämnar psyksjuka pappa rask, så finns det ett samhälle som ställer upp för dig & barnen!
Socialtjänsten & myndigheter står beredda, när du kommer, den informationen har du fått tidigare 💞❤

Är det inte bättre att försonas med dina rötter familjen , som Rask pajade för dig❤
Lyssna på oss vi vill bara väl, kan du läsa något positivt o din karl här?? NEJ! har då alla fel om grisen 🤔
Du ser ju bara hur galen han blev av denna texten, all styrka till dig Tessan ❤💞

Jag tror du har misstagit Flashback för Therese Rasks messenger. Eller?
Citera
2023-04-04, 01:06
Medlem
abvs avatar
Fram med mikrofon och kamera. Att spela in en video om den minst sagt irrelevanta unge herr Rasmusson är högsta prioritet när man kommer hem. Helt rätt när man knappt klarat dagen i fjällen för man saknat sin familj så otroligt mycket. Ansvaret är stort när man driver en av Sveriges absolut största Youtube-kanaler.
Citera
2023-04-04, 02:01
Medlem
Borka88s avatar
Ganska intressant inblick hur trasigt psyke som skräphögen huserar med, Att känna rädsla för att någon tittar på en när man sover är ett starkt tecken på en underliggande oro eller ångest. Det kan också indikera en känsla av sårbarhet och bristande kontroll över ens omgivning.

Det är av vikt att notera att denna rädsla upplever jag som intensiv och störande för Baron Af Skräck, det kan vara ett tecken på en underliggande psykisk störning som ångest eller paranoida tendenser. vilket vi tydligt kan konstatera då han både vänder bort stolar, för att eventuella personer inte kan sitta och titta på honom när han sover. Att han även flyttar fram ett bord för att inte ge utrymme för någon att stå vid huvudänden av soffan och titta på nervvraket är tydliga tecken av att han inte mår bra.

Det är ganska vanligt att människor upplever oro eller rädsla när de är ensamma eller när de känner sig sårbara, som att sova. Men detta är mycket konstigt beteende som jag tycker tyder på psykisk störning i kombination med paranoida tendenser.

Till sist: Har det blivit för mycket av det goda, mysiga, rysliga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in