2023-01-05, 01:24
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Gick inte länka en specifik story tydligen. Har uppdaterat mitt inlägg med en dumpbild nu.

Vad menar du egentligen? Om man kollar en story på insta lämnar man ett spår till sin instagram inte sitt flashbackkonto?
Jag menar bara att det där ?igshid=blabla i länken står för "Instagram Share ID" vilket innebär att om jag går in på en sån länk med mitt Instagram-konto så kommer Instagram att tro att du och jag är polare och börja rekommendera att vi ska följa varandra. Flashback gör ingenting med den informationen så vitt jag vet.
Citera
2023-01-05, 01:27
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag menar bara att det där ?igshid=blabla i länken står för "Instagram Share ID" vilket innebär att om jag går in på en sån länk med mitt Instagram-konto så kommer Instagram att tro att du och jag är polare och börja rekommendera att vi ska följa varandra. Flashback gör ingenting med den informationen så vitt jag vet.
Bra heads up! Jag ska direkt uppa mitt stealthgame!
Citera
2023-01-05, 02:59
Medlem
B´stards avatar
https://www.instagram.com/p/Cl0vs-hJIil/

"Investor & Ambassador"

Upplagt 6 dec 2022. Hur tänkte Danjal där? Han är fattigare än en kyrkråtta...
Citera
2023-01-05, 08:03
Medlem
Ni veteraner som följt honom mer än mig... Minns någon detta? När Rask var iväg på någon mässa sen träffa han nån youtuber där, blev tydligen bråk och Rasken satt i sin merca lack som fan och skulle åka till hans hotell och nita honom men han "hittade" ej dit . Finns de klippet och se någonstans? Har något vagt minne att jag sett nåt klipp för flera år sedan ang detta.
Citera
2023-01-05, 09:22
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Ni veteraner som följt honom mer än mig... Minns någon detta? När Rask var iväg på någon mässa sen träffa han nån youtuber där, blev tydligen bråk och Rasken satt i sin merca lack som fan och skulle åka till hans hotell och nita honom men han "hittade" ej dit . Finns de klippet och se någonstans? Har något vagt minne att jag sett nåt klipp för flera år sedan ang detta.

Nog det klippet med Hoffa kaos du tänker på. Ingen aning om det finns längre.
Citera
2023-01-05, 09:46
Medlem
abvs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Nog det klippet med Hoffa kaos du tänker på. Ingen aning om det finns längre.
Var det inte när han skulle spöa verz? Det blev ju ingenting för att GPSen tydligen visade fel väg. Har för mig att det eventuellt kan finnas på någon samlingssida med re-uploads men minns inte.
Citera
2023-01-05, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Var det inte när han skulle spöa verz? Det blev ju ingenting för att GPSen tydligen visade fel väg. Har för mig att det eventuellt kan finnas på någon samlingssida med re-uploads men minns inte.

Juste ja, så var det! Ha ha det är en klassiker. Jävlar va lack han var där... Tror egentligen inte alls GPSen visade fel, han ville bara låtsas som att han inte fegade ur.
Citera
2023-01-05, 10:09
Medlem
abvs avatar
Citat:
Juste ja, så var det! Ha ha det är en klassiker. Jävlar va lack han var där... Tror egentligen inte alls GPSen visade fel, han ville bara låtsas som att han inte fegade ur.
Här finns det mycket kul om man gräver

https://www.dailymotion.com/playlist/x67gkg

https://www.youtube.com/@jordnotsringen6969/videos

Jag vet att det finns ännu fler sidor med content så det vore kul om ni som har dem postar länkarna
Citera
2023-01-05, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Här finns det mycket kul om man gräver

https://www.dailymotion.com/playlist/x67gkg

https://www.youtube.com/@jordnotsringen6969/videos

Jag vet att det finns ännu fler sidor med content så det vore kul om ni som har dem postar länkarna

Man skulle nästan klippt ihop alla klassiker och gjort en kultrulle av dem på DVD, ha ha..

Minns när han stekte kött och vitlöksbombade den och var "kingen" i köket. Sen virade han in köttet i påslakan. Fräscht
Citera
2023-01-05, 12:27
Skitbaronens bristande självinsikt är skrämmande. Han försöker måla upp en bild av att han är världens bästa farsa som gör allt för din familj. I själva verket tillhör han den absoluta botten när det gäller föräldraskap. Han älskar varken Therese och barnen. Han älskar bara sig själv, snus och sin patetiska podcast.
Citera
2023-01-05, 13:02
Medlem
Kollade på den vedervärdige luffarens senaste skapelse. Han inledde videon med att säga att det var årets första video. Luffaren började göra Youtube år 2015. Tänka sig, han är inne på sitt åttonde år av att hålla på med trams och svammel på heltid. Det är hisnande.

Det året som Rask tänker att det här året så ska jag inte släppa några videor alls, eller för den delen poddar, eller för den delen filma sig själv mer på Instagram-stories, det är då han kommer ta sig någonstans i livet.

Rask säger någonstans i videon att han talar i egenskap av en mogen, vuxen person. Men Rask, att vara mogen och vuxen innebär inte bara att man städar sitt eget hus, eller har mainstream-värderingar. Att vara vuxen innebär att man kan stå på egna ben, och inte vara beroende av andra för att få det att gå runt.

Du måste komma till en punkt i livet där du inser att du inte är rätt person att raljera över andra människor. Bara för att du inte kallar folk för horor, eller inte har problem med bögar, så betyder inte det att du är en fläckfri man. Du är definitionen av omogen, en förvuxen jättebebis som står och stampar på samma plats som år 2015 när du började med Youtube.

Till sist: Carl-Fredrik ska hålla käften.
Citera
2023-01-05, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Kollade på den vedervärdige luffarens senaste skapelse. Han inledde videon med att säga att det var årets första video. Luffaren började göra Youtube år 2015. Tänka sig, han är inne på sitt åttonde år av att hålla på med trams och svammel på heltid. Det är hisnande.

Det året som Rask tänker att det här året så ska jag inte släppa några videor alls, eller för den delen poddar, eller för den delen filma sig själv mer på Instagram-stories, det är då han kommer ta sig någonstans i livet.

Rask säger någonstans i videon att han talar i egenskap av en mogen, vuxen person. Men Rask, att vara mogen och vuxen innebär inte bara att man städar sitt eget hus, eller har mainstream-värderingar. Att vara vuxen innebär att man kan stå på egna ben, och inte vara beroende av andra för att få det att gå runt.

Du måste komma till en punkt i livet där du inser att du inte är rätt person att raljera över andra människor. Bara för att du inte kallar folk för horor, eller inte har problem med bögar, så betyder inte det att du är en fläckfri man. Du är definitionen av omogen, en förvuxen jättebebis som står och stampar på samma plats som år 2015 när du började med Youtube.

Till sist: Carl-Fredrik ska hålla käften.

Tänk om Tessan lämnade honom, då skulle han stå där me brallorna nere och tvingas söka socialbidrag för att få hyran betald. Han pissar bokstavligen på sin familj med att bara gå hemma och såsa. Tänk om han tog ett simpelt jobb på posten typ köra ut lite brev. Hur ska han någonsin kunna göra nåt för sina ungar med sin svaga ekonomi. Ungar behöver aktiveras, dra på äventyrsbad, kanske nån resa? Sen tycker jag att Rask kan ha rätt i vissa saker, t.ex att allt inte handlar om pengar, sure. Men en stabil inkomst för sina utgifter bör alla ha. Snus kan han lägga på, fattar inte ens varför han snusar med sin taskiga ekonomi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in