Citat:
Ursprungligen postat av
Wooqiprwo
Jag blir så fett irriterad på hur han svarar folk på Instagram. Han låter alltid irriterad på frågorna/svaren han får. Det är väl lika bra att han skiter i att efterlysa svar och frågor om han inte gillar det han får in.
Jag har i några månader forskat runt frågestunden på Rövhattens Instagram och kommit fram till följande:
Det är en evig rundgång av densamma frågor med en variation på innehavarens genmäle. En överhängande del utav angelägenheterna handlar om Let's Feast och personliga ståndpunkter kring skräphögen själv, dessa bör en trogen framstjärt veta svaret på.
Därav har jag kommit fram till slutsatsen: Att dom ärendena vi får se i hans flöde är till ungefär hälften fabricerade av honom själv, för att skapa personlig relevans och påtvinga sitt följe åsikter runt ämnen som inte efterfrågas. De övriga är det som återstår av de som inte undrar hur det var att steka en bajskorv etc. Därav irritationen att han inte får spörsmål av egentyckande relevans.
Angående Let's Feast frågorna (vilka jag tror i överhängande majoritet är påhittade) är det ett sätt att kunna vara relevant och befästa sin position i deras sfär, vilket han känner själv han inte är värdig. Dessa Feastar behöver ju fiskmåsen till diverse trasdocka-spel. När dom själv är helt utfrysta ur den övriga influenser världen.
Sedan har vi den delen av svaren som Ers höghet helt enkelt struntar i att replikera utan helt enkelt tramsar sönder med taggningar och förnuftsvidriga sexanklagelser gentemot den här Mc-Jonka individen. Detta är helt enkelt hans säregna sätt att göra sig uppmärksammad i sin stora idol Joakim Lundell omgivning, efter han erhållit kalla handen av idolen själv. Han hoppas att genom att hänga ut Jonka kanske Joakim uppfattar hans existens.
Till sist: Jag tänker, alltså finns jag.