2022-09-06, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
15:30 i videon

Rask pratar om vad som är anledningen för att vissa människor inte tycker om hösten. Han säger att han tror att hösten är förknippad med att man nyss har avslutat sin semester där man druckit bärs i solen och nu är tillbaka på jobbet. Rask kan verkligen inte tänka sig att man kan ha roligt på ett jobb.

LOSER.

Är det världens tråkigaste enda personlighetsdrag att man älskar hösten (och hatar sommaren)? Jag tror det.

Det ska vara myyyyyysigt och möööööörkt när den allvetande skithögen sover till 10:30 och spelar in plagiatpodd.
Citera
2022-09-06, 21:34
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Vilken megaloser. Ursch säger jag!
Ja det är svårt att ge honom något annat epitet, halva videon sitter han och maler på om hösten, tänk om han var lika engagerad i sina barn som en årstid?

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
T står o h fixar med disken, var inte det kickassfarsans jobb?
Han ligger och myyyser, T har väl lämnat barn på dagis och i skolan, fixat hela morgonruljansen med väckning, påklädning, utfodring osv.

Hon är sjukskriven och borde kunna få stöttning av sin make...

Snart rättegång igen, mot killen, även T har ett målsägandebiträde, samma som Alexx...

Kommer hon få tala i rätten, blir det intressant, efterslm hon säger sanningen tillskillnad från den stora stjärnan...
Kick-as-farsan måste vila, minst 12 timmar varje dag men ändå är han så trött och ligger och gäspar medans han filmar sig i sängen, orkar han inte ens stiga upp för "att jobba" nu? Har han hört talats om vad som händer om man sover för mycket? Samma ambitioner som en 13 åring, sova bort dagarna och sitta vid datorn all vaken tid.

Och ännu en rättegång ska han nu kosta oss skattebetalare, allt för att han ska få sitt content, det positiva är väl att myndigheter nu får en större insyn i hans liv med alla dessa offentliga fuppar och inspelningar på prime crime, kanske någon soc tant snappar upp något dom kan bygga vidare på.
Citera
2022-09-06, 21:56
Medlem
Wooqiprwos avatar
Är det normalt att vara så besatt av en årstid? Har nog aldrig varit med om dess like.

Klart det är mysigt med höst, speciellt just nu när det är lite "sommar-light", men vem fan lägger ner så jävla mycket tid på att älska en årstid?

Sen tror jag att han överdriver hur mycket folk hatar hösten och vintern. Personligen hänger jag inte upp mig så jävla mycket på vad det är för väder, life goes on oavsett liksom.
Senast redigerad av Wooqiprwo 2022-09-06 kl. 22:02.
Citera
2022-09-06, 22:09
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Är det normalt att vara så besatt av en årstid? Har nog aldrig varit med om dess like.

Klart det är mysigt med höst, speciellt just nu när det är lite "sommar-light", men vem fan lägger ner så jävla mycket tid på att älska en årstid?

Sen tror jag att han överdriver hur mycket folk hatar hösten och vintern. Personligen hänger jag inte upp mig så jävla mycket på vad det är för väder, life goes on oavsett liksom.
Alex största problem i livet är att svettas, det är mundre risk för ofrivillig svettning under de kallare årstiderna..
Att ta vara på våra fyra årstider och hitta på aktiviteter med sina barn är ingenting för kickassfarsan, han satsar på att mysa hemma med rökelser, tända ljus och beundra sin egen kropp och röst...
Han får ju rysningar själv när han gör sina poddkästs...
Citera
2022-09-06, 22:34
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampr
.. det är inte ens lönt att försöka resonera på ett logiskt sätt med de flesta som skriver i tråden. Det känns som att de flesta är totalt besatta av de minsta detaljerna kring en person som de hatar över allt annat.
Och ändå är du här i tråden och läser, vad säger det om dig?
Citera
2022-09-06, 23:26
Medlem
Krakatoas avatar
Sjukt provocerande att som själv med psykisk ohälsa som ändå arbetar för att försörja familj och ha råd att bo se denna pösmunk ligga och "dra sig lite med kaffe och snus" för att det är så mysigt... Ja, vem fan skulle inte vilja det när någon annan betalar?

Sen här, jag har timestamp och allt, om han inte orkar med att folk kollar på honom när han går ut och är så blyg och rädd för människor? Varför kladdar man då ner ansiktet? Det är ju klart som korvspad att folk glor efter en då?

https://youtu.be/0t8yeZRk4P8?t=716
Citera
2022-09-07, 00:28
Medlem
Borka88s avatar
Där ser man, en ny rättegång är uppsatt på skattebetalarnas konto!

Självklart är det ett brott som begåtts emot familjen Rask och det skall såklart få sin upprättelse i någon form. Kan dock tycka att Herr Svinpäls själv har haft en stor del i att det inkommit skrämsel emot hans familj, då han gladeligen postade video efter video, som vad jag personligen tror eldade på "karln".

Skall bli väldigt intressant att se om girigbuken kommer att kräva något skadestånd då han är införstådd i att det är den tilltalades moder som kommer att få stå för kalaset. Skall han ännu en gång sko sig på den oskyldiga modern, till allmän beskådning från samhället, utan någon som helst samvetsnöd.

Jag kan inte för allt i världen tro att Baron Af Rövskägg lidit det minsta utav att hoten trillat in i den grad av att ett skadestånd skall vara tänkbart. Däremot har nog hans familj lidit, framförallt Therese.
Skall bli intressant att se om hon kommer att kräva botgörelse i form av ekonomisk kompensation.

Till sist: Hur många arbetstimmar har polis, åklagare och tingsrätt har fått stå till tjänst för detta gyckelspel?
Senast redigerad av Borka88 2022-09-07 kl. 00:31.
Citera
2022-09-07, 14:12
Medlem
KillingSpres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Sjukt provocerande att som själv med psykisk ohälsa som ändå arbetar för att försörja familj och ha råd att bo se denna pösmunk ligga och "dra sig lite med kaffe och snus" för att det är så mysigt... Ja, vem fan skulle inte vilja det när någon annan betalar?

Sen här, jag har timestamp och allt, om han inte orkar med att folk kollar på honom när han går ut och är så blyg och rädd för människor? Varför kladdar man då ner ansiktet? Det är ju klart som korvspad att folk glor efter en då?

https://youtu.be/0t8yeZRk4P8?t=716
Låter som han fiskar efter att få en diagnos på papper så han har en ursäkt till att han inte vill arbeta!
Citera
2022-09-07, 14:20
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Där ser man, en ny rättegång är uppsatt på skattebetalarnas konto!

Självklart är det ett brott som begåtts emot familjen Rask och det skall såklart få sin upprättelse i någon form. Kan dock tycka att Herr Svinpäls själv har haft en stor del i att det inkommit skrämsel emot hans familj, då han gladeligen postade video efter video, som vad jag personligen tror eldade på "karln".

Skall bli väldigt intressant att se om girigbuken kommer att kräva något skadestånd då han är införstådd i att det är den tilltalades moder som kommer att få stå för kalaset. Skall han ännu en gång sko sig på den oskyldiga modern, till allmän beskådning från samhället, utan någon som helst samvetsnöd.

Jag kan inte för allt i världen tro att Baron Af Rövskägg lidit det minsta utav att hoten trillat in i den grad av att ett skadestånd skall vara tänkbart. Däremot har nog hans familj lidit, framförallt Therese.
Skall bli intressant att se om hon kommer att kräva botgörelse i form av ekonomisk kompensation.

Till sist: Hur många arbetstimmar har polis, åklagare och tingsrätt har fått stå till tjänst för detta gyckelspel?
Det verkar inte pågå något mål med Alex och fru som målsägande..
Vi lär ju höra om någonting händer.
Citera
2022-09-07, 14:21
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo

Tror faktiskt att det är ganska normalt att vara besatt av en specifik årstid.

Tänk efter lite, bror. Hur ofta hör du inte hjärndöda tjejer prata om sommaren, sol & värme. Ytliga pissluder som bara vill festa liksom. Misstänker att du hör det ganska ofta.

Därför är det väl inte konstigt att tex Rask är så besatt av höst. Kanske mer på ett vuxet sätt men ändå. Han har klagat på värmen. Det vet du, eller hur? När hösten nu gjort sitt intåg så blir luften svalare. Blodtrycket sjunker ngt. Den tryckande smärtan avtar. Han kan andas igen. Känslan av att ha blivit pånyttfödd är ett faktum.

Är det då så konstigt att han blir glad när hösten nu är här. Är det så konstigt att han vill dela med sig av den glädjen till sina följare?

Jag personligen tycker det är fint att bejaka dessa känslor. Fint är oxå att försöka dela med sig av den glädje han besitter.

Rask har även rätt i att folk i regel hatar vintern. Bara att fråga random snubbe liksom. Välj mellan vinter & sommar. Vilken är bäst? Vilket svar tror dubatt du får. Summer all the way liksom. Å vilken årstid är sämst. Självklart vinter. Rask har inte fel. Han överdriver inte, vän. Han har en viss insyn i saker & ting. Det måste man faktiskt erkänna.
Senast redigerad av Adonis. 2022-09-07 kl. 14:27.
Citera
2022-09-08, 21:24
Medlem
Kickassfarsans avatar
Säger att han är live varje dag på tiktok, orkar inte ladda hem appen men antar att han sitter och fiser, skryter och förolämpar sin fru i vanlig ordning?

Varför kör han kinaappen, får han inte sitta med muggen på tuben längre?
Citera
2022-09-08, 21:33
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Säger att han är live varje dag på tiktok, orkar inte ladda hem appen men antar att han sitter och fiser, skryter och förolämpar sin fru i vanlig ordning?

Varför kör han kinaappen, får han inte sitta med muggen på tuben längre?
Han är inte live på tiktok hela tiden...det är instagram han kör med. Han kan ha något "hemligt" tiktok-konto, men nej, tror inte det. Han klarar inte av direkt konfrontation. Eftersom alla "haters" frågar om gamla saker som var länge sen..och ibgen känner honom blabla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in