2022-04-04, 09:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/h1C3KWbDT_k
Som livet ska levas...veganer tycker fel, bekräftelsebehov så skämskudden behövs.
Sexigt att han serverar i kalsonger, uppfylld av sig själv. Hon får vin, han knäcker en 5,2 öl.
Han vill att T ska betygsätta hans kokkonst, när hon gör det, tycker han att hon tycker fel...
Jag kollar på när T skall ta sig igenom fläskfilén med kniven - och garvar lite. Det måste jag ge han - den där kokkonsten är han nog ensam om ... Jag har aldrig tidigare råkat på någon som lyckas få fläskfilé hård och svårskuren....
I övrigt en riktigt snustorr tallrik med lite dipp ... Det är så livet skall levas...

Betyg på det .... vi säger väl nio stjärnor i katastrofkockarnas traktorlista ...
Citera
2022-04-04, 09:35
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/h1C3KWbDT_k
Som livet ska levas...veganer tycker fel, bekräftelsebehov så skämskudden behövs.
Sexigt att han serverar i kalsonger, uppfylld av sig själv. Hon får vin, han knäcker en 5,2 öl.
Han vill att T ska betygsätta hans kokkonst, när hon gör det, tycker han att hon tycker fel...
haha, vilken gris! Kan det där ha smakat något annat än vitlök?
Citera
2022-04-04, 09:59
Mamma T lade upp ett inlägg på insta om att A börjar på förskolan idag.
Kick-ass-dumhuvud lägger upp roliga klipp från tuben på instastory...varvat med bikt/frågor... har han slut på egna contents? Vad ska han dra av för skorpa nu och peta i för sår?
En önskan vore en Live-reunion med bukakkepolarna, eftersom de alla hade så härliga minnen av bajs och sprutsnuskandet.
Att hitta polarna är inte svårt, eftersom Alex är en så avslöjande person. Det är många som namngetts. Undrar om de själva är medvetna om vad bajsmannen sprider för dynga om dem? Hur kan deras respektive och barn reagera när de förstår att det är deras pappa/man som äcklat sig och betett sig så vidrigt tillsammans med trosas kändis numero ono, Bajsbaronen...
OM det Cal-Fredrik berättar är sant, vill säga. Även om det är lögn, så blir det många frågor och tråkigheter som följer såna avslöjanden som den redan dömde rasken uttalar.
Citera
2022-04-04, 10:49
Medlem
Nå det är måndag tror ni dagdrivar-baronen kommer svara Chrippa da crip? Jag tror narcissisten kommer ducka Chrippa för han är en liten beta-hane bitch som är rädd!
Citera
2022-04-04, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag kollar på när T skall ta sig igenom fläskfilén med kniven - och garvar lite. Det måste jag ge han - den där kokkonsten är han nog ensam om ... Jag har aldrig tidigare råkat på någon som lyckas få fläskfilé hård och svårskuren....
I övrigt en riktigt snustorr tallrik med lite dipp ... Det är så livet skall levas...

Betyg på det .... vi säger väl nio stjärnor i katastrofkockarnas traktorlista ...

Det mest roliga är att han har tatuerat en vitlök, han har tagit det här med WT tatueringar till en ny nivå XD
Citera
2022-04-04, 11:14
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Det mest roliga är att han har tatuerat en vitlök, han har tagit det här med WT tatueringar till en ny nivå XD
Har du hört låten?

Ett intro, en refräng sen upprepar han ordet vitlök 148 gånger, låten är två minuter lång...
Citera
2022-04-04, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har du hört låten?

Ett intro, en refräng sen upprepar han ordet vitlök 148 gånger, låten är två minuter lång...

Hahah vet inte kanske förut, riktig vitlöks-baron är han + narcissist!
Citera
2022-04-04, 11:54
Vilken livsnjutare han är Bajsbaronen!

https://youtu.be/BWxc7wOrvRI
Citera
2022-04-04, 11:58
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite

Det där blir ju extra roligt när man vet att han inte ens betalat för grejerna själv, dessutom sitter väl övriga familjen intryckt i den lilla vardagsrumssoffan och delar på en denniskorv, flytta på er ungar! Ikväll ska Pappisch filma!
Citera
2022-04-04, 12:08
Medlem
Vad tror ni Therese föräldrar tycker om Bajsbaronen och hans engagemang för deras 3 barnbarn?

Är Therese mamma lika naiv och blåst som dottern är?

Det är sällan man läser något om dom, det är ju mest Bajsbaronens släkt som kommer på tal.
Citera
2022-04-04, 12:14
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite

Sen när kombinerar man ost med whiskey? Känns så jävla tragiskt att han sitter där i sitt pissiga kök och har spenderat flera hundra (som han inte ens har) till att investera i detta tramset.
Citera
2022-04-04, 12:32
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Sen när kombinerar man ost med whiskey? Känns så jävla tragiskt att han sitter där i sitt pissiga kök och har spenderat flera hundra (som han inte ens har) till att investera i detta tramset.
En anledningen för Bajsbaronen att supa sig packad en måndagseftermiddag.

Babyy ni kan inte vara i köket ikväll, jag måste "jobba".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in