2022-03-21, 19:14
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nja, vi får väl se om det handlar om att hjälpa eller stjälpa

Axplock

Bajsbaronen
​Om du avblockar mig på Messenger, och låter mig vara din ”trollplog” och hjälpa dig med vägledning, vad som är riktigt och inte, så gör jag en video imorgon där jag säger att det är den sista.

Bajsbaronen
​I videon meddelar jag att jag kommer stå vid din sida och Mats undan alla idioter och troll.

Bajsbaronen
​Jag hjälper dig med intäktsgenerering och allt! Hur du skall göra osv

Bajsbaronen
Du kommer få ihop iaf några tusenlappar per månad ä, det lovar jag dig.

Jag vet inte hur det där med upplägget för intäktsgenerering fungerar - men jag hoppas att inte Micke lämnar ut några kontouppgifter eller dylikt.

Vänta lite.. Vart kan man se dessa meddelanden? Vilken jävel Rask är. Nu ska han alltså försöka tjäna pengar på Micke. Han som var den enda som ville honom "väl"..
Citera
2022-03-21, 19:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Vänta lite.. Vart kan man se dessa meddelanden? Vilken jävel Rask är. Nu ska han alltså försöka tjäna pengar på Micke. Han som var den enda som ville honom "väl"..
Här finns de, men nu när Rask moderar och vägleder försvinner de väl snabbt....

Chatten är till höger. När du startar filmen så återställs chatten -- om den inte redan är öppen.

https://www.youtube.com/watch?v=copFPMxATtY&t=3030s
Citera
2022-03-21, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Rasken har återigen gjort en helvändning och tagit bort senaste batteriet med mickevideor, och blivit mod på mickes lajvs istället.
Kan du visa en bekräftelse på detta?
Citera
2022-03-21, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Rasken har återigen gjort en helvändning och tagit bort senaste batteriet med mickevideor, och blivit mod på mickes lajvs istället.
Kan du visa en bekräftelse på detta?0
Citera
2022-03-21, 19:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
Kan du visa en bekräftelse på detta?

Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
Kan du visa en bekräftelse på detta?0

Titta i chatten

Citera
2022-03-21, 19:47
Medlem
Asså hur naiv är Rask...magmyzaren kommer fortsätta med sina tävlingar och Rask kommer lacka och pumpa ut videos. Han verkar inte fatta hur störd cp magmyzaren är, nej gud-rask tror han kan ändra hjärnskadade männsikor...detta är höjden av narcissism...
Citera
2022-03-21, 19:48
Medlem
Haha ja jävlar, så nu ska bajsbaronen gå i bräschen för att magmongot ska få magmys, för rask är väl inte så jävla korkad att han tror att Micke ska ge upp sitt livsprojekt han har kämpat med i 20+ år?

Det jag vill veta är vad ska skithögen tjäna på det här? En rövbög som är en "businessman och snål som djävulen" enligt egen utsago, tänker väl inte gå tomhänt ur det här brakfjaskot?

Vore ju guld om han lyckas ställa till magidiotens ekonomi så han blir utan eller sänkt daglig ersättning eller bostadstillägg.

CP-Cirkusen rullar vidare.
Citera
2022-03-21, 20:03
Medlem
Rask!! Vilken högmodig jävel det där är alltså.. Nu tvärvänder han och har fått idéer om att han ska hjälpa Micke med sina live sändningar.

Det största trollet ska bli Mickes trolljägare nu. Asså ska man garva eller grina.
Rask får för sig saker hela tiden. Nu har hans sjuka hjärna bestämt att han ska HJÄLPA magmysarn.
Han menar även på att han hela tiden har försökt att hjälpa Micke. Det visar ju inte videon på där han rantar om att Micke är farlig och kommunen stödjer det han gör.

Rask din jädra tattare! Blir så trött på dig alltså. Du framstår som en jävla pajas med alla dina skenheliga videos.
Kan du inte krascha snart igen så vi kan få det lugnt ett tag igen
Senast redigerad av Rebelson 2022-03-21 kl. 20:08.
Citera
2022-03-21, 20:06
Bannlyst
https://youtu.be/a9PUZvhTFdY
04:10
"Folk verkar va helt efterblivna"
Han vet hur man ska uttrycka sig, den blekfeta jävla kärringen. Kolla hur hans kroppsspråk är bögigt också med sina handrörelser.
Rask och micle kanske passar bra ihop ändå, båda vet hur man utnyttjar systemet, har säkert samma hygien och är lika dumma i huvudet rent allmänt.
Citera
2022-03-21, 20:11
Bannlyst
Han har ju i princip utpressat micke. Ställde massa krav för att han skulle ta bort sina videos.
Citera
2022-03-21, 20:14
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Här finns de, men nu när Rask moderar och vägleder försvinner de väl snabbt....

Chatten är till höger. När du startar filmen så återställs chatten -- om den inte redan är öppen.

Att Rask var hal visste vi redan, men fy fan vad lågt han sjönk nu. Micke säger till och med i liven att han ska kontakta polisen igen(och dra tillbaka anmälan). För nu erbjuder Rask att hjälpa honom lyckad på youtube! Jag spyr alltså. Man borde visa åklagaren detta. Hur han manipulerar Micke för att inte åka dit igen! Tror Rask att vi alla är helt dumma i huvudet eller? Helt öppet gör han det också...
Citera
2022-03-21, 20:15
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Han har ju i princip utpressat micke. Ställde massa krav för att han skulle ta bort sina videos.

Precis. Pressat och lockat honom så han ska dra tillbaka anmälan. Detta bör polisen få ta del av. Man får inte kontakta och försöka påverka anmälaren. Vilken sjuk jävel han är..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in