Citat:
Ursprungligen postat av
virr82
Vad säger dom mer än rask två gånger, jag hör inte resten
Det kör förbi en bil med ett rejält säkerhetspådrag med poliseskort, typ som det skulle se ut om någon världsledare var på besök i Sverige.
Någon säger: ”Det måste vara en viktig person. Typ Rask.”
Vilket än en gång bekräftar att det inte bara är en samling individer med för mycket fritid på Flashback som tycker att Rasken är en självgod viktigpetter med väldigt höga tankar om sig själv. Även flera av hans youtubekollegor håller med. Det skär i Raskens narchjärta när en större kreatör ser ner på honom. TeamOdiffat med 151 000 subs och väldigt mycket bättre visningar än Carl-Fredrik. Det är lite bättre och viktigare personer i Raskens huvud. Han vill gärna leva kvar i illusionen att det är WT med vargtröjor som är arbetslösa som hatar honom och ingen annan.
Faktum är dock att tråden ständigt är på populära ämnen. Kollade nu, det var över 40 läsare. Ofta är det långt över 100 på samma gång. Det är inte ens en bråkdel som läser i den som skriver inlägg i tråden. Det är en ganska stor skara folk som följer den här tråden med behållning så att säga. Det kan vara alla möjliga, men jag känner mig rätt säker på att youtubers sitter här, de är ju ändå bekanta med Rask så det blir nog svårt att slita sig.
Tänk om Jocke sitter och läser i tråden och håller med, hur skulle Rask hantera den grejen? Tror den skulle vara svår att smälta för Carl-Fredrik.