2022-02-23, 01:25
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Bajs.högen briljerar där inne men blir nedtryckt av narcissisten!!

Briljerar tycker jag väl inte. Förtäckta hot om att komma att hälsa på? Trams.
Citera
2022-02-23, 02:34
Medlem
Dopys avatar
18:05 in i videon - https://www.youtube.com/watch?v=IuviU1_5moU
"Det är kämpigt med ekonomin. Det är därför jag hela tiden tjatar hål i huvudet på er att ni ska handla mina produkter, eller lyssna på mina videos, eller podcasts, osv.
Det är inte för att jag ska kunna fortsätta lata mig, utan det är helt enkelt för att jag ska kunna klara av att leva.
"

Om deras ekonomi är så extremt dålig, att deras överlevnad bygger på hans tvivelaktiga inkomst som är väldigt låg och att han vet aldrig hur mycket han kommer få nästa månad, då borde familjen ju tagit hjälp av socialen, med att få ekonomisk bidrag, osv. Det är inte hållbart att inte veta hur man ska klara denna månad, eller nästa månad, osv.
Som barnfamilj måste man ha en stabil grundinkomst för det viktigaste. Och det låter det ju som att de inte har.
Citera
2022-02-23, 06:10
Medlem
Han börjar smått lägga ut sitt privatliv igen på tuben. Han kommer börja på voyd kanske 10-15 köper en prenumeration och tittar sen kommer han sluta pga att ingen köper. Man ska inte glömma att vloggar är det som ger han sämst visningar när det är gratis, varför skulle folk då betala för att se det? Personligen tycker jag att rask vloggar är roligast om jag får välja i hans content, kommer dock inte köpa en prenumeration av princip. Och jo rask det går att skärmfilma, kanske inte med det billigaste gratis programmet du kan ladda ner men de finns lösningar. Du kommer inte klara av att INTE visa upp dig själv för allmänheten så det är bara en tidsfråga innan du lägger ut det på tuben.
Citera
2022-02-23, 10:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Han börjar smått lägga ut sitt privatliv igen på tuben. Han kommer börja på voyd kanske 10-15 köper en prenumeration och tittar sen kommer han sluta pga att ingen köper. Man ska inte glömma att vloggar är det som ger han sämst visningar när det är gratis, varför skulle folk då betala för att se det? Personligen tycker jag att rask vloggar är roligast om jag får välja i hans content, kommer dock inte köpa en prenumeration av princip. Och jo rask det går att skärmfilma, kanske inte med det billigaste gratis programmet du kan ladda ner men de finns lösningar. Du kommer inte klara av att INTE visa upp dig själv för allmänheten så det är bara en tidsfråga innan du lägger ut det på tuben.
Var det inte voyd som Anjo la ut sina program och psykisk ohälsa på?
I så fall gick det ju utmärkt att ladda ner och streama ut genom någon annan tjänst - för det väl var det Anjo satt och beklagade sig om för inte så länge sedan,
Citera
2022-02-23, 11:00
Medlem
Kollade lite på senaste videon igår.

Finns det någon annan Svensk youtuber som tar betalt för att få se vloggarna?

Det är ju inte så att det är några extravaganta vloggar han producerar, hur många tror han egentligen kommer köpa denna prenumeration?
Citera
2022-02-23, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Var det inte voyd som Anjo la ut sina program och psykisk ohälsa på?
I så fall gick det ju utmärkt att ladda ner och streama ut genom någon annan tjänst - för det väl var det Anjo satt och beklagade sig om för inte så länge sedan,
Ja, baronen sitter i ena stunden och berättar att han enbart kommer att vlogga på Voyd eftersom det är omöjligt att kopiera från den plattformen. I nästa andetag berättar han att Anjo fick sin dokumentär rippad från Voyd nästan omedelbart den lades upp och därigenom blev avmed intäkter.

Big brain-baronen slår till igen.
Citera
2022-02-23, 11:03
https://youtu.be/clHxYAcpZ1I
Här leker den allsmäktige orakel.
Han kan inte vabba, eftersom han måste göra videon, W är hemma sjuk..
Citera
2022-02-23, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Briljerar tycker jag väl inte. Förtäckta hot om att komma att hälsa på? Trams.

Ja men det var ändå rätt roligt inte själva hoten, utan Rask reaktion. Om han bara förstår att det är förmodligen reaktionen folk är ute efter. Men egot är så stort och måste försvaras till varje pris. Det är som han säger han tycker det är kul o skriva med vissa FBare. Så länge han är i kontroll och kan kicka personen om det blir för svårt o svara.
Citera
2022-02-23, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Kollade lite på senaste videon igår.

Finns det någon annan Svensk youtuber som tar betalt för att få se vloggarna?

Det är ju inte så att det är några extravaganta vloggar han producerar, hur många tror han egentligen kommer köpa denna prenumeration?

Nja, Voyd används mest för enskilda produktioner verkar det som (Anjos dokumentär, Jockibois brorsas självbiografi etc), så vad som har fått Baronen att tro att detta är en bra idé är oklart.

Jag tippar på att 15 personer kommer köpa, alla hans efterblivna moderatorer med andra ord. Vem, i sitt sinnes fulla bruk, skulle frivilligt betala pengar för att se Baronen gå från köket till sovrummet, och sen tillbaka till köket? Time will tell antar jag.
Citera
2022-02-23, 12:23
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Nja, Voyd används mest för enskilda produktioner verkar det som (Anjos dokumentär, Jockibois brorsas självbiografi etc), så vad som har fått Baronen att tro att detta är en bra idé är oklart.

Jag tippar på att 15 personer kommer köpa, alla hans efterblivna moderatorer med andra ord. Vem, i sitt sinnes fulla bruk, skulle frivilligt betala pengar för att se Baronen gå från köket till sovrummet, och sen tillbaka till köket? Time will tell antar jag.
Jag kan inte heller se att han kommer få fler visningar och tittare, det är väldigt konstigt att han inte fattar att den där karriären som han hoppas på, inte kommer hända. Hur många gånger har han inte "hittat sin grej"?
Det är patetiskt.
Han ber om pengar för att få fortsätta dagdriva.. för att han ääälskar det..
Inte ens när människor reagerar över hans bristande föräldeaförmåga förstår han, nej då ska han vlogga "undercover" så att inga pissluffare och värdelösa patetiska manliga flashbackhaters på 16-18 år, sitter och anmäler honom för att jävlas..
Han kan verkligen inte se att det är han som är svarte petter🤷‍♂️😇
Citera
2022-02-23, 12:34
Medlem
Baronen: "det handlar inte om lathet"

Det är EXAKT det det handlar om.
Citera
2022-02-23, 12:45
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Därför bör framtida Rask fans vara extremt försiktiga han har märkt att det fungerar att low-key blåsa sina följare. .

Redan härom dagen påpeka han om hur han skulle blåsa sina följare på Voyd. "Hade jag betalat 50-100:- för andras / mina videos?. Nej men går det att göra så gör jag det"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in