2022-01-29, 22:48
Medlem
Har han fått nytt jobb? Hur länge tror ni han håller ut? Jag gissar på mindre än en vecka.
Citera
2022-01-29, 22:55
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Har han fått nytt jobb? Hur länge tror ni han håller ut? Jag gissar på mindre än en vecka.
Nej, han har inte fått nytt jobb, om man inte räknar heltiden han just nu lägger på att spela in samtal med någon bensad scammer från Instagram.
Citera
2022-01-29, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Viktigt att poängtera att jag inte tror att Therese var den som medvetet utnyttjade dessa två. Mest troligen var det Rask som såg till att alla planerade träffar / aktiviteter ställs in gång på gång.

Känslan min är att T vill hitta på saker utan Rask men att Rask gör allt han kan för att hon ska va kvar hemma. Typ kör med diverse härskartekniker eller drar på sig offerkofftan för att han blir svartsjuk om hon inte är med honom.
Citera
2022-01-29, 23:19
Medlem
Frickys avatar
Rask laddade upp en story på Instagram tidigare idag där han visade hur det såg ut i kylskåpet/frysen.

Det var inte direkt mycket att jobba med men detta var iallafall det som fanns på hans "veganska-hylla".

Jag väljer att endast fokusera på hans veganska produkter då det har diskuterats om hans veganska kost kommer öka utgifterna.

Alla priser här nedan är tagna från ICA Trossen's priser.
- En vegansk chipotle mayo från märket El Taco Truck. 36:-
- Hellmans veganska aioli 34:-
- Två veganska Ben Jerry's 59:- styck
- Vegobullar från Anamma. 900g för 75:-
- Formbar vegofärs från Anamma. 1kg för 75:-

Willys/Hemköp
- Ett paket frysta veganska burgare från märket Garant. Priset ligger på 59:-. Innehåller fyra veganska hamburgare i en förpackning.

Den totala summan landar på 397:-.

Hade han struntat i två Ben & Jerry's så skulle han kunnat köpa 1kg vegofärs från Anamma. Detta skulle räcka till åtminstone fyra portioner.
Han skulle dessutom haft 43:- över som hade kunnat köpa lite snacks för till kidsen nu när det ändå är helg.

Det är ganska skrattretande att han påstår att han mår mycket bättre sedan han började med sin veganska kost. Detta är en minst lika ohälsosam kost som han hade innan. Det hade varit en annan femma om han inte vill stödja köttindustrin, det har jag dock inte hört honom prata om.

Bara för att Anammas produkter är växtbaserat så betyder det inte indirekt att det är nyttigare. Forskning har visat att sojafärs är väldigt dåligt för människokroppen att få i sig dagligen.
Senast redigerad av Fricky 2022-01-29 kl. 23:26.
Citera
2022-01-29, 23:59
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Rask laddade upp en story på Instagram tidigare idag där han visade hur det såg ut i kylskåpet/frysen.

Det var inte direkt mycket att jobba med men detta var iallafall det som fanns på hans "veganska-hylla".

Jag väljer att endast fokusera på hans veganska produkter då det har diskuterats om hans veganska kost kommer öka utgifterna.

Alla priser här nedan är tagna från ICA Trossen's priser.
- En vegansk chipotle mayo från märket El Taco Truck. 36:-
- Hellmans veganska aioli 34:-
- Två veganska Ben Jerry's 59:- styck
- Vegobullar från Anamma. 900g för 75:-
- Formbar vegofärs från Anamma. 1kg för 75:-

Willys/Hemköp
- Ett paket frysta veganska burgare från märket Garant. Priset ligger på 59:-. Innehåller fyra veganska hamburgare i en förpackning.

Den totala summan landar på 397:-.

Hade han struntat i två Ben & Jerry's så skulle han kunnat köpa 1kg vegofärs från Anamma. Detta skulle räcka till åtminstone fyra portioner.
Han skulle dessutom haft 43:- över som hade kunnat köpa lite snacks för till kidsen nu när det ändå är helg.

Det är ganska skrattretande att han påstår att han mår mycket bättre sedan han började med sin veganska kost. Detta är en minst lika ohälsosam kost som han hade innan. Det hade varit en annan femma om han inte vill stödja köttindustrin, det har jag dock inte hört honom prata om.

Bara för att Anammas produkter är växtbaserat så betyder det inte indirekt att det är nyttigare. Forskning har visat att sojafärs är väldigt dåligt för människokroppen att få i sig dagligen.
Han skulle även ha färdigriven vego ost till sin mat á 150-170:-/kg. Family first! 🤜
Citera
2022-01-30, 00:30
Medlem
Lugn i tråden nu, det går bra nu för rasken, han mjölkar nytt drama hybrisen kickar snart in kanske investerar han i en ny baltisk mercha. Han har bytt ut hummer och oxfilé mot quorn biff och ben & jerrys. Familjen kommer långt ner på listan, inget nytt där.
Citera
2022-01-30, 01:22
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han skulle även ha färdigriven vego ost till sin mat á 150-170:-/kg. Family first! 🤜
Han passar på att spendera lite nu innan skattemasen kommer på besök och ska ha sitt
Citera
2022-01-30, 02:16
Jahopp, nu kör han intensiv pr-kampanj för sitt skönhetsmärke efterlyser personer som köpt och testat och är nöjda, han vill ha före/efterbilder, som motprestation bjuder han på produkter..
Sen lägger han upp före/efter på ett par läppar, som inte ens är samma persons😂
En annan på tjejen med sjukt risigt hår, där han lagt in emojies och bild på produkten, så risbarret inte syns.. 🤷‍♂️🤦‍♂️
Citera
2022-01-30, 11:27
Medlem
pat-rask

Jag börjar undra om Rask visste vad som skulle hända i det här dramat, att han förstod att folk skulle bli blåsta och spelade med för att det skulle bli content. Har han gjort det så är han helt störd, för varför skulle han shout-outa till en insamling om han själv inte hade någon vinning. Den här gången fick hans egna följare betala priset. Det är helt klart ett troligt scenario så snälla Rask följare ser ni inte detta? Det man måste förstå med Rask är att han gör allt för egen vinning även om det handlar om att blåsa sina egna följare. Att dem donerat är hans fel och hans ansvar... Bara en intressant teori jag funnit som kan vara möjlig och är den det så blir jag knappast förvånad...
Senast redigerad av ImovaneKungen 2022-01-30 kl. 11:29. Anledning: pat-rask
Citera
2022-01-30, 11:39
Medlem
Det är dyrt att vara en äkta framstjärt, det är nog inte många (om någon) youtuber som lett sina följare i bedrägerier, är det inte rask själv som lurar till sig stålar så delar han andra bedragare.

Förresten rask jag var faktiskt med och bidrog till black Jim slims insamling, skulle vilja se ett kvitto på kameran som insamlingen var till. Sen hade ni väl en till insamling för hans hyra/el, skulle vilja se underlag på att fakturan blev betald, Jim vart ju vräkt så tänkte att det kanske var en scam insamling.
Citera
2022-01-30, 11:55
Ojojoj, nu meddelar patrasket att det inte kommer upp någonting på hans nyhetskanal, för han har så ont i huvudet, han har haft feber, eller inte feber, men han känner sig varm, meddelar han samtidigt som han känner sig i pannan...
Han vill meddela att det dröjer till senare i veckan innan han kan ladda upp.

Mm, en man som står för sitt ord...

Tessan har lagt upp på sin insta att hon och A varit uppe länge...

Ska inte någon sätta sig och tokringa och mästra patrasken nu? Kräva prints (det är det enda som gäller som bevis för idioten)
Han har själv visat hur lätt man tar en print, bara två fingrar och visa, hur svårt ska det vara?

Sen tycker jag att han kan ta alla barn och köra runt i bilen, så Tessan kan få egen tid...
Citera
2022-01-30, 12:00
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ojojoj, nu meddelar patrasket att det inte kommer upp någonting på hans nyhetskanal, för han har så ont i huvudet, han har haft feber, eller inte feber, men han känner sig varm, meddelar han samtidigt som han känner sig i pannan...
Han vill meddela att det dröjer till senare i veckan innan han kan ladda upp.

Mm, en man som står för sitt ord...

Tessan har lagt upp på sin insta att hon och A varit uppe länge...

Ska inte någon sätta sig och tokringa och mästra patrasken nu? Kräva prints (det är det enda som gäller som bevis för idioten)
Han har själv visat hur lätt man tar en print, bara två fingrar och visa, hur svårt ska det vara?

Sen tycker jag att han kan ta alla barn och köra runt i bilen, så Tessan kan få egen tid...
Hur mycket sätter du på att det kommer en video till video om bedragaren inom 48h?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in