Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Jag förstår inte deras prioriteringar.
Att idioten nu kämpar för en aspie-diagnos är ett hån mot de som faktiskt har riktiga problem, de som kämpar för att få ihop sin vardag.
Idioten om någon bör veta, då Ludde har en av diagnoserna som han önskar sig..
Han litteraly pissar på andra.
Han finner ingen motivation, han vill bli fri från sin sociala fobi och ångest...
Det är bara ren jävla lathet. Snart får han väl liggsår..
Alltså alla hans problem här i livet, ångesten, övervikten, problem med ryggen är ju orsakat av hans egna livsstil, det är därför det blir så cringe när han på insta skriver "svart bälte i ångest", när det egentligen borde stå "svart bälte i lathet, en skithög som inte tar ansvar för någonting här i livet, det finns ett offer och det är jag".
Det är samma sak med hans sociala fobi, vad ska bli bättre av att han gömmer sig i sovrummet?
Varför får han fobi?
Kanske för att han inte vill träffa människor han känner för att han inte vill få frågan "hur går det"?, jo tack.. jag är en arbetslös tölp som jag alltid varit... men det är inte mitt fel det är farsans. lol
Det bästa är nog om evolutionen sorterar ut hans skräpgener för lets face it, skulle han levt för 1500 år sedan skulle han knappt ha blivit 12 år gammal innan latmasken blev utkastad från flocken.