2022-01-23, 13:46
https://www.expressen.se/noje/alexan...nar-pa-posten/
Hur mycket av alla hot var egentligen sanna?

https://www.osterbottenstidning.fi/Artikel/Visa/253900
Inte mycket som stämmer, han vill må som han gör.

https://www.svd.se/influencern-jag-v...-som-betahanne
Bantar för hälsans skull🤣🤣
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-01-23 kl. 13:52. Anledning: Länk
Citera
2022-01-23, 13:49
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han klär sig fortfarande i leopardtajts..

I helgen fyllde lilla A 1 år.
Många fina tårtor och firande. Lite tragisk skillnad mot när W fyllde för någon vecka sen. Då var det visst inte lika stort...
Familjen har inga pengar, kan det vara så att Dorran och Christian är gudföräldrar åt lilla A? Skulle tro att dom betalade hela kalaset, dom tycker nog synd om ungen, om det inte vore för dom skulle The Rasks förmodligen inte ens firat, eller Thessan hade väl lagt upp 3 bilder med kärleksförklaringar på insta som vanligt.

Det första jag tänkte var, hur hade Rasks råd med den tårtan? Den andra ungen fick en kladdkaka, kontraster, det är inte så att A kommer komma ihåg det ändå.
Citera
2022-01-23, 13:54
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Familjen har inga pengar, kan det vara så att Dorran och Christian är gudföräldrar åt lilla A? Skulle tro att dom betalade hela kalaset, dom tycker nog synd om ungen, om det inte vore för dom skulle The Rasks förmodligen inte ens firat, eller Thessan hade väl lagt upp 3 bilder med kärleksförklaringar på insta som vanligt.

Det första jag tänkte var, hur hade Rasks råd med den tårtan? Den andra ungen fick en kladdkaka, kontraster, det är inte så att A kommer komma ihåg det ändå.
De är gudföräldrar åt A.
Nu börjar det bli riktigt trångt. A's leksaker förvaras i en blå ikeakasse...
Citera
2022-01-23, 14:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
De är gudföräldrar åt A.
Nu börjar det bli riktigt trångt. A's leksaker förvaras i en blå ikeakasse...
Fy vad hemskt, jag undrar om A flyttat från lådan in till trebarnskollektivet ännu?

Med tanke på att trångboddheten är till största del Rasks fel borde han flytta ut till förrådet, men han har väl "så ont" i ryggen att han måste ligga ner halva dygnet.
Citera
2022-01-23, 14:39
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Fy vad hemskt, jag undrar om A flyttat från lådan in till trebarnskollektivet ännu?

Med tanke på att trångboddheten är till största del Rasks fel borde han flytta ut till förrådet, men han har väl "så ont" i ryggen att han måste ligga ner halva dygnet.
Jag förstår inte deras prioriteringar.
Att idioten nu kämpar för en aspie-diagnos är ett hån mot de som faktiskt har riktiga problem, de som kämpar för att få ihop sin vardag.
Idioten om någon bör veta, då Ludde har en av diagnoserna som han önskar sig..
Han litteraly pissar på andra.
Han finner ingen motivation, han vill bli fri från sin sociala fobi och ångest...
Det är bara ren jävla lathet. Snart får han väl liggsår..
Citera
2022-01-23, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Ja men e väl inte så konstigt
Håller man på med youtube så pratar man ju med tittarna

Det hade du oxå gjort

Tex hittar han en ”snygg” tröja så vill han visa sina tittare den i nästa video.

Att leva i nuet behöver inte betyda att man inte tänker framåt

Nu skiter jag i rask men ditt inlägg va löjligt

Är inte bara den saken. Är ett genomgående tema när han hycklar i största allmänhet. Han är alltid förberedd på kritiken och säger saker i stil med "och nu behöver ni inte säga det och det". Det är visst att inte vara i nuet. Han förhåller sig till allt som kan tänkas komma längre fram, det är att vara i sitt eget huvud och inte ta saker som det kommer.

Det är också därför hans tråd går varm bland annat. För han är en notorisk hycklare som säger en sak och gör en annan samtidigt som man märker att det besvärar honom när han får sitt hyckel utpekat, eller när någon spekulerar i saker som inte riktigt stämmer. Jag tror att Rask skulle må väldigt mycket bättre om han jobbade på att lära sig att sluta bry sig om vad andra tycker och tänker om honom. Det är saker han inte kan kontrollera men det konsumerar stora delar av hans liv. Det är inte sunt.
Citera
2022-01-23, 15:05
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Jag förstår inte deras prioriteringar.
Att idioten nu kämpar för en aspie-diagnos är ett hån mot de som faktiskt har riktiga problem, de som kämpar för att få ihop sin vardag.
Idioten om någon bör veta, då Ludde har en av diagnoserna som han önskar sig..
Han litteraly pissar på andra.
Han finner ingen motivation, han vill bli fri från sin sociala fobi och ångest...
Det är bara ren jävla lathet. Snart får han väl liggsår..
Alltså alla hans problem här i livet, ångesten, övervikten, problem med ryggen är ju orsakat av hans egna livsstil, det är därför det blir så cringe när han på insta skriver "svart bälte i ångest", när det egentligen borde stå "svart bälte i lathet, en skithög som inte tar ansvar för någonting här i livet, det finns ett offer och det är jag".

Det är samma sak med hans sociala fobi, vad ska bli bättre av att han gömmer sig i sovrummet?

Varför får han fobi?

Kanske för att han inte vill träffa människor han känner för att han inte vill få frågan "hur går det"?, jo tack.. jag är en arbetslös tölp som jag alltid varit... men det är inte mitt fel det är farsans. lol

Det bästa är nog om evolutionen sorterar ut hans skräpgener för lets face it, skulle han levt för 1500 år sedan skulle han knappt ha blivit 12 år gammal innan latmasken blev utkastad från flocken.
Citera
2022-01-23, 15:20
Medlem
Noterade i lets feast videon att rask shoppat en ny jacka. Den där tröj/väst liknande jackan han köpte alldeles nyligen var tydligen inte tillräcklig, då var budgeten på 600 kr och nu har han köpt en till.
Hade blivit billigare att köpa en ordentlig jacka från början. Prioriteringar prioriteringar…….
Citera
2022-01-23, 16:14
https://youtu.be/WN6EkXKEed4
Kick-ass-farsan behandlar Tessan respektlöst, samt visar sin son vilken talang han är...
Citera
2022-01-23, 16:15
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Noterade i lets feast videon att rask shoppat en ny jacka. Den där tröj/väst liknande jackan han köpte alldeles nyligen var tydligen inte tillräcklig, då var budgeten på 600 kr och nu har han köpt en till.
Hade blivit billigare att köpa en ordentlig jacka från början. Prioriteringar prioriteringar…….
Hur kom det sig att idioten inte fick följa med och fiska?
Citera
2022-01-23, 16:35
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Hur kom det sig att idioten inte fick följa med och fiska?
Förmodligen för han inte vågar sätta på egen mask / avkroka fiskarna.

Jag undrar om familjen wt börjat planera för barn nummer 4? Dom kan säkert trycka in 1 eller två barn till i det där lilla skyffet.

Imorgon är det måndag, då går dom flesta till jobbet, jag undrar vad BB ska göra, blir det tvångsmässig städning och gå en sväng till brevlådan kanske? Är det ens någon som köper den där överprisade skiten ännu?

Det var längesedan vi fick en inventering av lagersaldot, han trodde ju att han skulle kunna sluta med tuben och leva på det där lol.

Angående BB klädkonto så verkar det inte finnas något tak men en heldag till high chaparall oj vad det sved i lillbörsen, då var han tvungen att lägga sina pengar på någon annan än han själv, det gillar han inte.

Edward var räkmackan god?
Citera
2022-01-23, 18:09
Medlem
erpers avatar
Ny kanal av herr Rask.

https://youtu.be/OtFpuyTsXiU
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto