2022-01-21, 20:27
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
”Vad motiverar dig om dagarna” absolut ingenting alls. Vilken jävla kick ass farsa, han kan alltså inte få motivation av sina barn för att ge sina barn det bästa dom kan få, vilken jävla skithög. Han skiter totalt i sin familj, han skriver det själv, inte ens han egna familj ger han motivation för att kämpa, riktigt svin, svart på vitt. Säg aldrig igen rask att du är en kick ass farsa, du är bara ett as.
Ah det där var sjukt lågt.. verkligen en spottloska i ansiktet på familjen.

Jag undrar egentligen hur hans sambo/fru ställer upp på att vara tillsammans med honom ens?
Hon går och knegar och kämpar för sin familj medans han gör motsatsen. Är man ett par kämpar man tillsammans och gör det bra för varandra.

Hon måste vara destruktiv av sig på något sätt också va? Kanske manipulerad eller vad tror du?
Citera
2022-01-21, 20:31
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
”Vad motiverar dig om dagarna” absolut ingenting alls. Vilken jävla kick ass farsa, han kan alltså inte få motivation av sina barn för att ge sina barn det bästa dom kan få, vilken jävla skithög. Han skiter totalt i sin familj, han skriver det själv, inte ens han egna familj ger han motivation för att kämpa, riktigt svin, svart på vitt. Säg aldrig igen rask att du är en kick ass farsa, du är bara ett as.
För en utomstående kan det lätt se ut som att han är på samma plats både mentalt och ekonomiskt som när han var 20 år gammal men han lovordar oss att han jobbar väldigt mycket med sig själv och det kan man väl tycka är lite konstigt eftersom han mest verkar stå och stampa på samma ställe år in och år ut.

Jag hoppas att 2022 blir det år Thessan lyckas bryta sig lös, hon som var så stolt och verkligen trodde på honom när han fick det där jobbet att hon skröt om det på insta, två dagar senare orkade han dock inte mer.
Citera
2022-01-21, 20:36
Citat:
Inte under arbetstid va? Okej på rasten.
Hans första utbildningsdag la han upp på instastory att han satt och svarade på Q&A undertiden som de skulle bli klara med utbildningen, han har sen dess laddat upp massor av youtubeklipo, minnesbilder på sig som kizzwannabe, minnesbilder på sig och lets feastarna, alltså, samma som innan jobbkarriärdn drog igång.
Det är otroligt att han inte fått en stekpanna i huvudet ännu...
Citera
2022-01-21, 22:27
Medlem
knark-kungens avatar
I brist på uploads får vi nöja oss med gamla godingar, här kommer "Mitt svar till Verz del 1".

12:10 är en riktig goding, då går gaphalsen igång på alla cylindrar och vrålar på om sin höga lön, det var det året han skröt som mest vad han tjänade, tror det var 2018 då taxerade han 250.000:- dvs 20.800:- brutto, då var det livets glada dagar med oxfile och AMG-mercedes, enjoy!

https://youtu.be/ZU95EnUtzOw

9:25 Får heller inte missas

14:00
Senast redigerad av knark-kungen 2022-01-21 kl. 22:37.
Citera
2022-01-22, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
I brist på uploads får vi nöja oss med gamla godingar, här kommer "Mitt svar till Verz del 1".

12:10 är en riktig goding, då går gaphalsen igång på alla cylindrar och vrålar på om sin höga lön, det var det året han skröt som mest vad han tjänade, tror det var 2018 då taxerade han 250.000:- dvs 20.800:- brutto, då var det livets glada dagar med oxfile och AMG-mercedes, enjoy!

https://youtu.be/ZU95EnUtzOw

9:25 Får heller inte missas

14:00

Kul också att han säger absolut jag tjänar mer än snittet snitt lönen i Sörmland är 25.1k, snitt lönen i riket är 27.1k, det är summor rask aldrig ens varit och sniffat på. Och nu ska vi vara jävligt klara med att han säger att han tjänar mer än snittet. Han brukar alltid försvara sig med att det är vad han dragit in till firman men här är han tydligt med att han tjänar. Han ljuger helt öppet med saker som inte ens är svårt att kolla upp.
Citera
2022-01-22, 10:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Kul också att han säger absolut jag tjänar mer än snittet snitt lönen i Sörmland är 25.1k, snitt lönen i riket är 27.1k, det är summor rask aldrig ens varit och sniffat på. Och nu ska vi vara jävligt klara med att han säger att han tjänar mer än snittet. Han brukar alltid försvara sig med att det är vad han dragit in till firman men här är han tydligt med att han tjänar. Han ljuger helt öppet med saker som inte ens är svårt att kolla upp.
Han var extremt grandios i den där videon, för Rask är nog en lön på 21k riktigt mycket men han är ju van sedan han blev vuxen att leva på existensminimum.

Ska bli intressant att läsa förra årets siffror, jag misstänker att dom kommer vara all time low.
Citera
2022-01-22, 11:17
https://youtu.be/RsTU4qLIxu8
31 minuter in, nu snackar vi
kick-ass-föräldrar...

https://youtu.be/wTdLzcBEzSE
Myser och stönar, mögelgnäll
samt "hur kommer det sig att jag hinner städa av och hålla det rent i 8 år? Det handlar om prioriteringar, man hinner visst!"
Citera
2022-01-23, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Idioten ångrar ingenting, han ser det som erfarenheter och han har historier att berätta. Han är på en annan plats idag.. verkligen?
Sen lögnerna om att han haft ströjobb, det längsta han stannat är 1 år...
Sen det stackars mig, vid 15-16 års ålder, så var de tvungna att åka till pappa och var ansvariga för att själva laga mat. Oj, så hemskt..

Det roliga är att han inte har några riktiga livserfarenheter alls. Han har historier som passar bland ett gäng tjackpundare 06.30 på morgonen efter flera dagars tjoande, ingenting som en normal vettig person skulle tycka vara värdefullt att lyssna på. En "rolig historia" är inte detsamma som en livserfarenhet...
Citera
2022-01-23, 01:39
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Fem dagar nu sedan senaste uppladdningen, vad händer?
Citera
2022-01-23, 02:17
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Fem dagar nu sedan senaste uppladdningen, vad händer?
Han kanske jobbar på vardagarna och är trött på helgen? ^_^
Citera
2022-01-23, 04:26
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Han kanske jobbar på vardagarna och är trött på helgen? ^_^
Det får vi hoppas!
Citera
2022-01-23, 05:30
Bannlyst
Hans maniska fas har nog lagt sig och nu är han säkert deppig, som vanligt med uppochner-baronen.
Om han inte är nere nu så tro mig, det sker alldeles strax.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in