2021-12-13, 17:06
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Hann inte ens se spektaklet vad håller dåren på med?
Jag tror inte han tog bort den själv, den blev nedtagen på grund av Youtubes riktlinjer medan jag tittade. Jag gissar att det hade att göra med delen där han berättar att han tog fram snoppen, det var visserligen väl censurerat, men jag vet inte vad det annars skulle röra sig om. Jag hann visserligen bara se hälften, men ändå.
Citera
2021-12-13, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag tror inte han tog bort den själv, den blev nedtagen på grund av Youtubes riktlinjer medan jag tittade. Jag gissar att det hade att göra med delen där han berättar att han tog fram snoppen, det var visserligen väl censurerat, men jag vet inte vad det annars skulle röra sig om. Jag hann visserligen bara se hälften, men ändå.

Var det något perverst skräp som vanligt han laddade upp eller 🤔
Citera
2021-12-13, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Lättkränkt?
Vem fan bryr sig ens? hahahahah.

Förmodligen dina följare, det visar ju bara ditt sätt att behandla dom på. Du skiter i allt du säger att du ska göra. Vi som ”hatar” dig som du ser de, för oss är det ett plus att du inte laddar upp, det dödar bara din kanal mer. Men du lägger mer vikt här på dina ”hatare” än att skapa något till dom som genuint gillar dig, säger en del.
Senast redigerad av razerdayzer 2021-12-13 kl. 17:36.
Citera
2021-12-13, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
I mitt liv har jag tagit benzo 2 gånger.
Första gången som 14-åring då farsan lurade i mig en stesolid och sade att det var valeriana och tyckte det var skitkul.
Andra gången när min mamma tvingade i mig 3st 5mg Oxascand efter den värsta dagen i mitt liv då panikattackerna avlöste varandra, jag tog en och slängde de andra två i smyg, men det räckte för efter 20 min mådde jag avsevärt mycket bättre och kunde sitta stilla och se på tv efter att spänt mig konstant i 13h.
Jag är livrädd för piller och tar inte ens alvedon eller ipren om det inte blixtrar i huvudet av värk.
Har tidigare i tråden även screenat och postat min historik från apoteket på uthämtade recept på läkemedelslistan, detta är åter skit ni hittar på och antar som sanning, och utgår ifrån det.

I en av dina lives så har du väldigt slö och släpig röst som jag direkt kopplar samman med Bensodiazepiner och det gör jag för att jag har stor erfarenhet av missbruk och missbrukare.

Om det inte var Bensodiazepiner du tog, vad är det då? Tar du något annat liknande?
Citera
2021-12-13, 17:52
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
I en av dina lives så har du väldigt slö och släpig röst som jag direkt kopplar samman med Bensodiazepiner och det gör jag för att jag har stor erfarenhet av missbruk och missbrukare.

Om det inte var Bensodiazepiner du tog, vad är det då? Tar du något annat liknande?
Kan du länka eller säga vilken live och tid? Skulle också vilka se, tror nämligen det är bullshit som vanligt att han ätit benz två gånger i sitt liv.

Hoppas han laddar upp barnfilmerna igen, hahaha vem gör ens det
Citera
2021-12-13, 17:57
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Kan du länka eller säga vilken live och tid? Skulle också vilka se, tror nämligen det är bullshit som vanligt att han ätit benz två gånger i sitt liv.

Det är intressant hur han hatar piller men sitter o gråter offentligt på Instagram och åmar sig över att psyket inte vill ge honom tabletter. Hans panikångestattacker är väl i själva verket benso-AT. Eller så försöker han väl säga att det inte är benso utan z-analogier så det räknas inte.
Citera
2021-12-13, 18:02
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Det är intressant hur han hatar piller men sitter o gråter offentligt på Instagram och åmar sig över att psyket inte vill ge honom tabletter. Hans panikångestattacker är väl i själva verket benso-AT. Eller så försöker han väl säga att det inte är benso utan z-analogier så det räknas inte.
Det där är ju en lögn, Rask har själv sagt att han älskar sprit och tjack, själv tror jag det varit benz inblandat bla gången han skallade telefonen när han uttryckte sitt hat mot Hoffa, tror också det kan ha varit en sprit/benzo bender när han hotade oss med skidbacken.
Citera
2021-12-13, 18:16
Medlem
Citat:
Det där är ju en lögn, Rask har själv sagt att han älskar sprit och tjack, själv tror jag det varit benz inblandat bla gången han skallade telefonen när han uttryckte sitt hat mot Hoffa, tror också det kan ha varit en sprit/benzo bender när han hotade oss med skidbacken.

Vem vet! Drog bara slutsatsen att han knappast är främmande för olika preparat baserat på hur han betett sig i vissa live. Har själv 15års erfarenhet av egna problem samt i yrkeslivet av missbruk o dom som vet vad jag pratar om vet att man då kan lukta sig till det som en katt kan lukta sig till mynta, kan inte säga med 100% säkerhet vad för praoarat det varit men kan dock säga att han uppträtt onyktert i ett antal lives
Citera
2021-12-13, 18:24
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Vem vet! Drog bara slutsatsen att han knappast är främmande för olika preparat baserat på hur han betett sig i vissa live. Har själv 15års erfarenhet av egna problem samt i yrkeslivet av missbruk o dom som vet vad jag pratar om vet att man då kan lukta sig till det som en katt kan lukta sig till mynta, kan inte säga med 100% säkerhet vad för praoarat det varit men kan dock säga att han uppträtt onyktert i ett antal lives
Han har ju själv sagt att han är alkoholist och benzo är ju också gaba, att Thessan akutsökte bostad nyårsdagen stärker vårat case, det var nog en riktigt grisig helg..
Citera
2021-12-13, 19:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Den blev nedtagen av YT direkt. Han han ingen som helst förståelse för varför men lovar att ladda upp den så man kan se den mot betalning på någon annan sida ....
Citera
2021-12-13, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Den blev nedtagen av YT direkt. Han han ingen som helst förståelse för varför men lovar att ladda upp den så man kan se den mot betalning på någon annan sida ....
Kungen av bajs fattar sällan något. Ang videon så han jag se skiten. Det är absolut inte värt ett ruttet öre. Dom 8minutrarna innehöll typ halva tiden babbel sen var det mongots födelsedag som bestod mest av gap och skrik av bajsbaronen själv och när han for runt med en gitarr.
Citera
2021-12-13, 20:03
Medlem
Citat:

Jag kommer inte ihåg för jag har varit så sporadisk i mitt intresse. Kanske var det i somras, kanske innan high chaparall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in