Citat:
Kolla hans instastory:
Ojoj, nu har han såna smärtor i ryggslutet och höften, ont i sina leder och muskler, men han smörjer in med mycket hamp joint salva, det är så skönt, det blir kallt och varmt samtidigt.
Han har så ont att han ibland inte kan stå upp på benen, men två gånger om dagen smörjer han in det, sen länkas det. Senare kommer en bild på tullverket, med en länk i bilden, där kommer man till någon drogförsäljning, vad det verkar.
Rasken, vad sysslar du med på din instagram?
Liggsår nästa? Antar att det blev avslag från psykutredningen🤷♂️
Ojoj, nu har han såna smärtor i ryggslutet och höften, ont i sina leder och muskler, men han smörjer in med mycket hamp joint salva, det är så skönt, det blir kallt och varmt samtidigt.
Han har så ont att han ibland inte kan stå upp på benen, men två gånger om dagen smörjer han in det, sen länkas det. Senare kommer en bild på tullverket, med en länk i bilden, där kommer man till någon drogförsäljning, vad det verkar.
Rasken, vad sysslar du med på din instagram?
Liggsår nästa? Antar att det blev avslag från psykutredningen🤷♂️
Drogförsäljning?
Jag länkade ett inlägg från rawhemp som jag har ett samarbete med där de rear ut en vara som legat hos tullverket men nu släppts?
Det hade nog inte släppts om det visat sig vara narkotika...
"Ojoj, nu har han såna smärtor i ryggslutet och höften, ont i sina leder och muskler, men han smörjer in med mycket hamp joint salva, det är så skönt, det blir kallt och varmt samtidigt.
Han har så ont att han ibland inte kan stå upp på benen, men två gånger om dagen smörjer han in det, sen länkas det"
Nu skall även mina krämpor och smärtor vara hitte på, och det är det nya man skall förhålla sig till istället?
Det är ett faktum, och 2018, flera år innan vi inledde vårat samarbete fick jag ryggskott på samma ställe där jag alltid har ont, såpass illa att jag blev liggandes på köksgolvet i utan att överdriva 4,5h innan jag lyckades hitta en smärtfri position att röra mig i för att kravla till och upp i sängen.
Har haft problem med min rygg hela mitt liv med stelhet och otrolig värk, och spontan blixtsmärta, att en kräm med bra innehåll som går in och verkar lindrar är inte helt otroligt.
Men givetvis, baronen har inte ont, han smetar på sig knarkkletkrämen bara för pengar, givetvis.