2021-11-29, 23:32
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Kolla hans instastory:
Ojoj, nu har han såna smärtor i ryggslutet och höften, ont i sina leder och muskler, men han smörjer in med mycket hamp joint salva, det är så skönt, det blir kallt och varmt samtidigt.
Han har så ont att han ibland inte kan stå upp på benen, men två gånger om dagen smörjer han in det, sen länkas det. Senare kommer en bild på tullverket, med en länk i bilden, där kommer man till någon drogförsäljning, vad det verkar.
Rasken, vad sysslar du med på din instagram?
Liggsår nästa? Antar att det blev avslag från psykutredningen🤷‍♂️

Drogförsäljning?
Jag länkade ett inlägg från rawhemp som jag har ett samarbete med där de rear ut en vara som legat hos tullverket men nu släppts?
Det hade nog inte släppts om det visat sig vara narkotika...

"Ojoj, nu har han såna smärtor i ryggslutet och höften, ont i sina leder och muskler, men han smörjer in med mycket hamp joint salva, det är så skönt, det blir kallt och varmt samtidigt.
Han har så ont att han ibland inte kan stå upp på benen, men två gånger om dagen smörjer han in det, sen länkas det"

Nu skall även mina krämpor och smärtor vara hitte på, och det är det nya man skall förhålla sig till istället?
Det är ett faktum, och 2018, flera år innan vi inledde vårat samarbete fick jag ryggskott på samma ställe där jag alltid har ont, såpass illa att jag blev liggandes på köksgolvet i utan att överdriva 4,5h innan jag lyckades hitta en smärtfri position att röra mig i för att kravla till och upp i sängen.
Har haft problem med min rygg hela mitt liv med stelhet och otrolig värk, och spontan blixtsmärta, att en kräm med bra innehåll som går in och verkar lindrar är inte helt otroligt.
Men givetvis, baronen har inte ont, han smetar på sig knarkkletkrämen bara för pengar, givetvis.
Citera
2021-11-29, 23:34
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Lider Rasken av Münchhausens syndrom?

Till skillnad från hypokondrikern, där personen faktiskt tror att han eller hon är sjuk, är en person med Münchhausens syndrom fullt medveten om att han/hon far med osanning, och därför räknas sjukdomen som närmare besläktad med mytomani. Den drabbade i fråga besöker som följd av syndromet vårdinstitutioner, sjukhus eller andra platser där denna kan få medicinsk uppmärksamhet varpå den drabbade säger sig lida av en viss typ av sjukdom. Den drabbade får ofta initialt gehör för sina påstående innan dessa ofta uppdagas vid en närmare undersökning varpå patienten i regel skrivs ut.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/M%C3...ausens_syndrom

Ännu en diagnos ni skamlöst applicerar i pannan på mig samtidigt som ni klandrar mig för att JAG tydligen skall ha gjort det mot andra, och så menar man att den som saknar självinsikt är baronen, och inte ni som sitter och på fullaste allvar tror att ni kan diagnostisera någon ni aldrig ens haft en förstahandsupplevelse med.
Citera
2021-11-29, 23:38
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Ännu en diagnos ni skamlöst applicerar i pannan på mig samtidigt som ni klandrar mig för att JAG tydligen skall ha gjort det mot andra, och så menar man att den som saknar självinsikt är baronen, och inte ni som sitter och på fullaste allvar tror att ni kan diagnostisera någon ni aldrig ens haft en förstahandsupplevelse med.
Vilka diagnoser tror du själv att du har?

Hur går personutredningen?
Citera
2021-11-29, 23:42
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
När du kan skrävla och hitta på att du minsann arbetar hårt och tjänar si och så mycket så är det bara "SÅ DET ÄÄÄÄR", men när andra synar dig och helt enkelt påpekar att de betalar mycket mer skatt än vad du någonsin kommer att göra, då är de grisar? Sluta tycka synd om dig själv, skaffa ett jobb, visa framfötterna, gör klart din utredning om du nu tvunget ska ha någon diagnos eller amfetaminpiller på recept, det är dock ingenting som kommer att sopa vägen för dig. Du skämmer bara ut dig själv som försöker bemöta den väl grundade kritiken som framförs här.
Nu när jag ändå har dig på tråden (see what I did there), vad är du pappaledig ifrån? HAR du ett förvärvsarbete eller inte?

Fast då hade man kunnat framföra detta under tiden det var aktuellt och inte flera år senare.
" det är dock ingenting som kommer att sopa vägen för dig."
Har jag sagt att det är en förväntning som jag har eller varför känner du att du behöver berätta detta för mig?
Jag gör denna för mig själv och ingen annan, en diagnos gör det inte direkt enklare för baronen att lata sig, det är inte en ursäkt till att inte jobba, det är bara ni som desperat vill sträcka det dit.
" Du skämmer bara ut dig själv som försöker bemöta den väl grundade kritiken som framförs här."
Nej jag tycker inte jag skämmer ut mig alls faktiskt, jag tycker att jag är saklig och rakt på sak, och håller mig till det som diskuteras, medans ni likt ivriga tonåringar slänger in både det ena och det andra mitt i en diskussion när det är annat som diskuteras, och helt plötsligt är det snack från alla håll och tjattras värre än i ett klassrum på en högstadieskola innan läraren kommer.
Det är din innerliga desperata önskan att det skulle vara så att jag skämmer ut mig, det gör det inte sant, då kan man inte heller hävda detta.
För det är ett faktum att det inte alls är särskilt väl grundad kritik, det är mest påståenden tagna från tomma luften som hävdas som sanning och accepteras som sanning av alla andra.
Det FINNS absolut vettiga argument, ni vill alltid göra det till att jag säger att ALLT i tråden är skit, det säger jag inte, jag "bemöter" det jag anser vara lögn, halvsanning eller rent jävla påhitt bara.
Inte fan vet jag, försäkringskassan menar att jag har 6 månaders pappaledighet att ta ut, då tar jag ut det, ring och fråga dom, klandra inte mig för att ta ut dagar alla med barn kan ta ut, både med eller utan arbete.
Gnäll på politikerna, inte baronen.
Tacka istället gudarna för att Baronen INTE, är politiker...
Citera
2021-11-29, 23:44
Medlem
Haubits77Bs avatar
Börjar faktiskt tycka att påhoppen på Rask börjar nå orimliga nivåer.

Lockas inte att hänga på Micro133 och hennes besatthet.
Citera
2021-11-29, 23:45
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Nu svarar du faktiskt. Ditt sätt att avfärda är inte logiskt alls: se hur bra det gick med bilen din? Och tvärtom är avfärdade en del av symptombilden för narcisism. Andras åsikter är inte värda något.

DU tycker att mitt sätt att avfärda inte är logiskt alls, och jag accepterar det, DU behöver inte tycka att det är logiskt, mig gör det ingen skillnad oavsett.
Bilen var som sagt 2019, det är strax 2022.
Fast jag värderar andras åsikter, att jag inte gör det är något du helt hittar på.
Jag värderas inte främlingars åsikter på ett forum där många av dom vill mig illa, DET är helt logiskt, mycket mycket logiskt till och med.
Ser du det inte beklagar jag, jag kan inte bota dig.
Citera
2021-11-29, 23:46
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ingick inte anskaffandet av ett arbete i din behandlingsplan hos frivården?

Nej.
Citera
2021-11-29, 23:48
Rask, det slog mig just att du är precis lika vidrig och patetisk som Karlss*on på ta*ket, en äcklig egoist som ljuger och lurar för egen vinning, dessutom i dina bästa år.. grattis👊 gällande ryggen kanske lite träning, skulle hjälpa, röra på sig, inte ligga och mysa bort sitt liv. Ryggskott är inte unikt, drabbar många. Om du vet med dig att ryggen är dålig, gör någonting åt det då? Är det till dig som dina barn ska vända sig med problem och bekymmer i livet? Kommer du kunna sticka till några tusingar när ungarna vill dra till fjällen på klassresa?
Citera
2021-11-29, 23:53
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Det är ju mer de torftiga uppväxtvillkoren som din lathet leder till som kritiseras. Om du konfabulerar om äpplen, päron eller Estonia framför en kamera är givetvis oviktigt, det är själva att du gör det istället för att arbeta som en riktig människa som är kritiken.

Jag lämnar nog nu. Det här drar energi märker jag och jag måste fokusera nu. Jag har jobbat en hel vecka i sträck och nu är det en hel vecka till på gång innan jag tar ledigt. Jag kommer checka in och se hur det går om ett halvår och då är det helt säkert samma jävla larv och trams som du sysslar med, samma gnäll. Kanske skatteverket tittat på swishintäkterna du haft genom åren?

" Om du konfabulerar om äpplen, päron eller Estonia framför en kamera är givetvis oviktigt, det är själva att du gör det istället för att arbeta som en riktig människa som är kritiken."
Jag hade haft mycket lätt att ta åt mig utav kritiken om den faktiskt kom ifrån någon som direkt drabbades och påverkades illa utav det, men nu är det ju inte så, så varför skulle jag bry mig om vad "säkerhetspolisen" "knarkkungen", "micro113", "borkka" "ludenrumpa" och "pattknullaren" tycker?
Varför skulle jag? va?
Ni är ju bara butthurt för att jag inte är villig att lyssna på eran "kritik", för att jag skall ta åt mig av kritik måste jag ha ett namn, ett ansikte och ett intryck.
Detta är även en skyddsmekanism jag utvecklat för att klara av att ens vara på nätet, något som jag lärt mig utav många kollegor som jag arbetat mycket hårt för att faktiskt använda mig utav själv.
" Jag har jobbat en hel vecka i sträck och nu är det en hel vecka till på gång innan jag tar ledigt."
Det är märkligt att folk arbetar extra mycket just i denna tråd, mer så än i andra trådar, det måste lixom understrykas att man är duktig, så här kommer en liten avrunkning från knullbaronen till "säkerhetspolisen".
Det är ju det hela tråden handlar om för helvete, haha, hur duktig man själv är med sitt jobb och sina barn och familj och hur kass baronen är, detta gör det lixom ännu svårare att faktiskt ta till sig något då det är helt jävla uppenbart för alla att se att hur fan ni skriver och pratar, inte en jävel skulle ta åt sig av detta, haha.
Vad fan tror ni egentligen?
Det får stå för er isf, men skulle jag ta åt mig utav vad alla som skrev på nätet sade om mig skulle det få vem som helst att ta livet av sig.
Citera
2021-11-29, 23:54
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Inte fan vet jag, försäkringskassan menar att jag har 6 månaders pappaledighet att ta ut, då tar jag ut det, ring och fråga dom, klandra inte mig för att ta ut dagar alla med barn kan ta ut, både med eller utan arbete.
Det är när du säger såna här saker som folk undrar hur det är fatt egentligen. Jag har INGA problem med att du tar ut pappaledighet, det är din rätt som medborgare och helt i sin ordning.

Men du VET alltså inte vad det innebär för dig? Jag utgår ifrån att det är dagar som annars hade brunnit inne oavsett, men hur kan du inte kolla upp vad det innebär? Du som nu senast fick 8000 kr i lön efter skatt borde väl ha koll på hur mycket du får ut i föräldrapenning? Du vet om att du inte får jobba medan du tar ut föräldrapenning? Det är inte direkt obetydligt för er ekonomi, eller hur?
Citera
2021-11-29, 23:54
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Du förstår att bajsbaronen har dubbla måttstockar: en för sig och en för alla andra. Samtidigt så avfärdar han all kritik så länge det inte kommer från hans närmaste. Tänk så jävla trasig den människan är.

Sunda människor fungerar så.
Man skall bara lyssna på dom som man vet ser till ens bästa, hur jävla logiskt som helst.
Citera
2021-11-29, 23:56
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Det var extremt stor humor. Det var verkligen kusinen från landet på styva linan. Och verkligen alla kunde se att du prövade vara något som du inte är och just det var extremt jävla jättekul. Det där kommer leva vidare i det allmännas minne väldigt länge, precis som han idrottsläraren från Gotland.

Skulle kalla det tragiskt, sorgligt och patetiskt, inte kul.
Nää det kommer inte leva vidare i allmänhetens minne alls, i erat minne kanske, resten har gått vidare i livet =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in