Citat:
Ursprungligen postat av
Saekerhetspolisen
Typiskt dig att säga det är snart 2022, 3 år sedan. Det är väl närmare 2 år än 3 om jag inte missminner mig helt.
Men om vi bara skiter I det för det är ju så länge sedan.
Du verkar fortfarande vara fruktansvärt arrogant; det är många långa inlägg av många användare som verkligen leder i bevis ett resonemang som iallafall jag förstår.
Men du svarar hela tiden på ett sätt som bara blandar korten och egentligen inte svarar på något med en fruktansvärt arrogant ton.
Det passar jävligt illa med den här nya ödmjuka baronen som ser sig själv och sina fel för vad de är.
Vad är det egentligen för skillnad på dig mer än att:
1. Du förstått att det kostar ekonomiskt att förtala andra. Och:
2. Du erkänner att det är jävligt töntigt att spela rik på nätet, speciellt när man inte har någon aning och själv kommer från ett omöbelerat hem utan några egentliga pengar alls.
Så vilken mer skillnad är det på dig nu; vilken bild vill du förmedla nu när du kommit till insikt?
Jag är inte fruktansvärt arrogant, jag är bara fruktansvärt avvisande mot främlingars totala arrogans gentemot mig trots vad jag säger, där jag blir överkörd, förnekas min egen verklighet, får ord lagda i munnen på osv.
Klart att tonen då är arrogant dock.
Det är ingen "ny" baron, ödmjuk har jag alltid varit bakom min fasad.
FÖR ödmjuk tom, jag har låtsas vara någon annan till och med, för att slippa bemöta mig själv och samtidigt få vara någonannan.
Vill inte förmedla någon bild alls, "nu när jag kommit till insikt", jag vill bara vara mig.