2021-11-29, 01:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag undrar hur säkert det är för raskens lilla bebis att vara ensam med sin vårdnadshavare som mår så dåligt och lider av så kraftig psykisk ohälsa. Enligt honom själv drabbas han av panikattacker, som gör honom oförmögen att ens ta hand om sig själv, utan då brhöver han vara i duschen eller badkaret i upp till 6 timmar. Vad händer om han drabbas av sina svåra ptsd-trauma-attacker, med ljus tända runt om, och A är utlämnad åt sitt öde eftersom pappa bara gråter och kroppen krampar? Kanske inte jättebra om hon rullar spåkulan från altarbordet, kan krossa en liten fot. Eller smakar på skäggprodukterna som paketeras på köksbordet, är rökelserna eller cbd-oljan inte sjukt farligt om hon får i sig det? Rasken klarar ju inte av livet, att göra det tråkiga, vuxna. Kom på att det är sjukt äckligt om A hittar sexleksakerna och smakar på.. lösfittorna som pappsen recenserade bar spår av könshår, rentlighet är inte hans grej. Hur länge blir A sittande i nerbajsad eller nerkissad blöja, det är inte skönt för huden, tur att pappa har sitt skäggvax som han säljer och säger ha fantastiska egenskaper mot eksem, torr hud, dålig hy, när pappa blir sådär konstig och ledsen? Panikångest, är nog läskigt att bevittna ur ett litet barns perspektiv, vem tar hand om lilla A?
Försök att skriva detta inlägg igen, fast utan onödiga anekdoter endast i syfte att håna och kränka osv, så provar vi igen =)
Du är verkligen en riiiiiiktigt bitter fitta, bara problem, och absolut inte en enda sak som är bra, skön person att befinna sig omkring =)
Citera
2021-11-29, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
"Jag betalar betalar fan mångdubbelt, säkert 3-4 gånger så mycket skratt per år som du har gjort i hela ditt liv"
Grattis, vissa tjänar mer än andra, det gör dig bara till en gris, vill du ha en applåd eller vad var syftet med att påpeka detta?
Uret lottade jag ut på min instagram och skaffade aldrig ett nytt, men förstår dock inte varför du säger åt mig vad jag skall bära eller inte?
Som vanligt så svarar baronen såsom baronen gör.
Citera
2021-11-29, 01:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Snart kommer ytterligare en tilläggstext på skäggoljona, funkar även för nedbajsad barnrumpa! Entreprenörsbaronen kan fan det här med branding.

Konstigt att sketet försvann från tråden och vips kom det in nya vitknektar som fäktas lika illa som patrask himself.

Enligt dessa avarter har självklart rask rätt i allt, ljugit gör han sällan, och han ser frisk och hälsosam ut ja.

Kommer va anon har suttit inomhus under pandemin isnart två år och filat på försvarstal av bukkakebaronen.

Vill du på fullaste allvar att du skall uppfattas som någon som har något att föra till bordet så bör du undvika ren jävla smörja som tex:
- "Snart kommer ytterligare en tilläggstext på skäggoljona, funkar även för nedbajsad barnrumpa! Entreprenörsbaronen kan fan det här med branding."
Där där lixom lusten att fortsätta läsa då man snabbt förstår dina intentioner, och därför ej bör lyssnas på då du har ett tydligt syfte och agenda.
Citera
2021-11-29, 01:12
Medlem
Citat:
Det handlar inte om att vara "grandios och narcissistiskt lagt", det handlar om att jag inte bemöter
skriftlig kritik över huvud taget, jag avfärdar den, och jag gör det gång på gång.
Jag är inte alls öppen för att ta emot kritik ifrån folk jag varken känner, kan namn eller ansikte på på ett anonymt internetforum, ganska logiskt faktiskt.
Så övertygad är du ja, men att du är övertygad betyder inte ett skit i sammanhanget för någon annan än dig själv, man kan inte vara övertygad om något ang någon man inte känner vad fan.
Nu svarar du faktiskt. Ditt sätt att avfärda är inte logiskt alls: se hur bra det gick med bilen din? Och tvärtom är avfärdade en del av symptombilden för narcisism. Andras åsikter är inte värda något.
Citera
2021-11-29, 01:12
Medlem
knark-kungens avatar
Ingick inte anskaffandet av ett arbete i din behandlingsplan hos frivården?
Citera
2021-11-29, 01:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Hans senaste alias ”Bukkakebaronen” är minst sagt festligt måste jag säga!
Vem i helvete ägnar sig åt såna aktiviteter och skäms inte ens för det 😂

Någon som för länge länge sedan släppte det och gick vidare i sitt liv, någon som inser att dessa saker inträffade 2002-2004, och att det nu är 2021.
Nästan 20 år har alltså passerat, stadsministrar har kommit och gått, vissa utav er här inne existerade inte ens, jag var ett omoget barn utan vuxen vägledning och riktning, vilket om något är sorgligt och tragiskt om man faktiskt skall inse allvaret i det, och inte alls något man bör håna någon annan för, vem fan gör ens så om man inte enbart har elaka intentioner?
Vad skulle syftet annars möjligtvis vara om inte att bara ösa skit?
Vore ju mer logiskt att beklaga sig över hur vissa barn kan hamna så snett och att de faller mellan stolarna och glöms bort av samhället, och att de bör fångas upp och redas ut istället för att håna.
Citera
2021-11-29, 01:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Vad i mitt inlägg som du citerade är beroende på information från Rask??

Som sagt så VET vi att orosanmälningar har gjorts, och vi VET att Soc är skyldig att så snabbt som möjligt utreda samtliga anmälningar som kommer in. Vilket också gör att vi vet att familjen har granskats, dock inte omfattningen av denna granskning.

Du måste förstå att här i tråden så väger den egna viljan tyngre än den faktiska sanningen, där egna åsikter är fakta och faktisk fakta är lögner från Rask.
Citera
2021-11-29, 01:17
Avslutad
Citat:
Jag undrar om läkemedelsverket inte måste godkänna raskens skönhetsprodukter? Det kan uppstå allvarliga reaktioner, med tanke på vad han påstår att de har för användningsområden?

Svärmor tex skulle rengöra toan, använde två olika vanliga rengöringsmedel, som reagerade med varandra och det blev en jävla klorgasreaktion.. allt är inte kompatibelt med varandra... jåjåbbaolja..jorå🤜

Nej det måste de inte.
Det sista är bara ett onödigt hån i syfte att kasta lite skit =)
Citera
2021-11-29, 01:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
-Har Rasken gått på pappaledighet? Han är ju alltid ledig..eller har han blivit ledig från att vara pappa?

Vem är det som sköter min webbutik med allt vad det innebär?
Vem är det som svarar på mail och DMs ifrån kunder som har frågor om ordrar och produkter, filmar och klipper då?
Eller är det saker som inte alls kräver varken tid eller engagemang menar ni?
Citera
2021-11-29, 01:18
Medlem
Citat:
Nej, det gör det inte.
De skiter totalt i om deras far tex startar en webbutik ist för en städfirma, eller om en klocka kostade 2 eller 15k osv.
Det är ju mer de torftiga uppväxtvillkoren som din lathet leder till som kritiseras. Om du konfabulerar om äpplen, päron eller Estonia framför en kamera är givetvis oviktigt, det är själva att du gör det istället för att arbeta som en riktig människa som är kritiken.

Jag lämnar nog nu. Det här drar energi märker jag och jag måste fokusera nu. Jag har jobbat en hel vecka i sträck och nu är det en hel vecka till på gång innan jag tar ledigt. Jag kommer checka in och se hur det går om ett halvår och då är det helt säkert samma jävla larv och trams som du sysslar med, samma gnäll. Kanske skatteverket tittat på swishintäkterna du haft genom åren?
Citera
2021-11-29, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
När du kan skrävla och hitta på att du minsann arbetar hårt och tjänar si och så mycket så är det bara "SÅ DET ÄÄÄÄR", men när andra synar dig och helt enkelt påpekar att de betalar mycket mer skatt än vad du någonsin kommer att göra, då är de grisar? Sluta tycka synd om dig själv, skaffa ett jobb, visa framfötterna, gör klart din utredning om du nu tvunget ska ha någon diagnos eller amfetaminpiller på recept, det är dock ingenting som kommer att sopa vägen för dig. Du skämmer bara ut dig själv som försöker bemöta den väl grundade kritiken som framförs här.

Nu när jag ändå har dig på tråden (see what I did there), vad är du pappaledig ifrån? HAR du ett förvärvsarbete eller inte?
Du förstår att bajsbaronen har dubbla måttstockar: en för sig och en för alla andra. Samtidigt så avfärdar han all kritik så länge det inte kommer från hans närmaste. Tänk så jävla trasig den människan är.
Citera
2021-11-29, 01:23
Avslutad
Citat:
Vi vet ingenting.
Däremot vet vi att rask är en notorisk lögnare.
En normalt funtad människa hade väl inte basunerat ut på nätet att någon är såpass orolig över ens föräldraförmåga att socialtjänsten kontaktas?
Men rasken, han hoppas kunna sätta dit personen som gjort en orosanmälan, som är baserad på vad rask själv påstått på internet. Han ska sätta dit den jävla pattkn*llaren, eller lud*röv, som utsatt honom för förtal! Det ska han bli man för. Polisanmälan ska göras, han har back up i form av en influencerförsäkring, minsann..
Therese gråter, men rasken han ser en chans att vinna sympatier, content, få tittare till sin kanal, han kommer bli berömd!
Vad han inte tänker på är att det handlar om oro för hans barn och fru, som utsätts för psykisk misshandel. Inför alla fans hänger han ut sin familj, istället för att träffa socialtanterna och höra vad som hänt, reflektera över hur det kan komma sig att någon tror att det inte står rätt till?
Rasken, han ser en följetong, han är så utsatt av fittiga pissiga haters...

"Däremot vet vi att rask är en notorisk lögnare. "
Fortfarande hävdas det flitigt men inte en enda person har kunnat nämna så gott som en enda lögn efter att jag bemötte den långa listan ifrån någon användare.

"Men rasken, han hoppas kunna sätta dit personen som gjort en orosanmälan, som är baserad på vad rask själv påstått på internet. "
Va? Har jag påstått att jag köper snus istället för mat till barnen, att jag sitter och grisar i mig oxfile medans barnen får äta denniskorv och att jag misshandlar både fru och barn psykiskt?
Du ljuger ju, helt ogenerat.

"Vad han inte tänker på är att det handlar om oro för hans barn och fru, som utsätts för psykisk misshandel"
Om du verkligen tycker att det låter som genuin oro i anmälan så är du ju för fan helt dum i huvudet?
Driver du eller?
Mailet kom dessutom ifrån signaturen "Luden rumpa"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in