2021-11-25, 00:28
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Ni bodde fyra och du och Therese hade rummet vid ytterdörren och grabbarna de stora rummet som du Astrid och Therese nu delar på, ett spädbarn mer eller mindre. Han menar ju givetvis när du köpte den baltiska amg, och nej det var inte 100k det var 140k, snäppet värre för den bilen.

Och beviset på att du och Therese inte sov i vardagsrummet är ju vara och kolla på videon du gör till verz på fyllan, den ligger som reupload. Del ett sitter du i erat sovrum, del 2 sitter du full i bilen och ljuger bland annat om klockans pris, nej just det du var full och sa fel på 12 tusen.

Du säger även i del 1 att du tjänar mer än snittet, videon spelades in 2019, det var ditt bästa år på youtube med en års inkomst på 250k en månadslön på 20k FÖRE skatt, det är inte mer än snittet.

Jag har ju så sent som bara för något inlägg sedan erkänt att allt jag sade under denna period var lögner, tror det är 3e eller 4e gången nu bara sedan igår.
Citera
2021-11-25, 00:29
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Mmm, under övervakning av dig, hon ifrågasätter vad som menas och du skämtar bort det, eller säger du fel kanske?

Även om det var sant kan du omöjligen ha en aning, så lägg ned skiten.
Citera
2021-11-25, 00:30
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Med dessa otroligt korkade och fördummande svar bevisar du för alla som läser ditt inlägg hur låg moral du besitter och hur obotligt korkade dina rättfärdigande är. Du har inte blivit en bättre människa du har i mångt och mycket bara fortsatt att vara det svinet du är. Du har inte jobbat ett skit med dig själv.

Till sist: Det är inte fel, det är moraliskt fel.

Hela inlägget är ju bara påhittat dravel och skit du hittar på.
Citera
2021-11-25, 00:31
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Carl-Fredrik skyller alltid ifrån sig med att det var längesen, trots att han var lika fullvuxen då som nu.

Det är inte att skylla ifrån sig, det är att säga dom det är, vare sig du vill det eller inte.
Citera
2021-11-25, 00:32
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Tar emot pengar av mongolider med försvaret att du inte har ansvar över honom och därmed inga skyldigheter.

Du är äcklig ditt jävla svin, och tur för dig att Trosa ligger så jäkla avsides att ingen, ännu, orkat åka ända dit för att ge sig vad du förtjänar.
Du kan inte säga vad som helst och sen gömma dig bakom "men jag är en familjefar".

Att du inte förstår att det är fel bevisar bara vilken psykopat du är.
Normala människor som tex för lite för mkt pengar i julklapp av sin farmor som är fattigpensionär ä, hade lämnat tillbaka en hel del. Men inte CARL FREDRIK ALEXANDER RASK, han har inga "skyldigheter" mot någon.

Moral och allmän hyfs är vad det kallas.

Ren jävla smörja.
Citera
2021-11-25, 00:33
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Carl-Fredrik dribblar alltid runt påståenden. För innerst inne vet han att man har rätt.

StorTuffBiker vet alltid bäst, och förnekar andra personer deras egna verklighet och sätter sig över en.
Citera
2021-11-25, 00:36
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
HAHAHAHAHA!!!! "Antagligen hårdare än de flesta", mytbaronen

Tror det är 5e gången nu då:
Under den perioden ljög jag om så gott som allt för att framståddes någon annan, jag har sagt det hur många gånger som helst nu, jag erkänner ju själv, men ni blundar för det för att kunna fortsätta håna.
Citera
2021-11-25, 00:39
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
StorTuffBiker vet alltid bäst, och förnekar andra personer deras egna verklighet och sätter sig över en.
Det är ingen som förnekar dig din verklighet, vi säger bara att den är fiktiv för att passa dina behov, sååå är deeet!

Vad är ditt end game här i tråden?

Skulle det inte vara bättre om du planerade din tid bättre, imorgon vill jag att du sätter dig ner och skriver ett cv, det borde inte ta mer än 2 minuter, sen skickar du in det till minst 20 arbetsgivare, inte bara i Trosa utan också Norrköping, ska vi säga så?
Citera
2021-11-25, 00:42
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Här håller jag helt med dig Alexx.

Människosynen hos de som klagar på att man tar mot pengar från en person som Cadde är rent ut sagt vidrig. Vad fasen säger att Cadde skulle ha svårt att hantera pengar, enbart för att han råkar ha en funktionsvariation??

Moralen hos gnällfittorna är så låg så att det är helt otroligt.

Kan inte säga att jag håller Rasken jättehögt, men när han gör såna här grejer som att behandlar Cadde som vilken vuxen människa som helst, som har rätt att fatta samma beslut som vilken annan myndig person, då jävlar växer Rasken i mina ögon i varje fall. Det var något av det finaste jag sett.

Sedan ger jag själv blanka fan i om det beror på att Rasken är sniken eller bara har en jävla fin människosyn. Det är resultatet jag bryr mig om, anledningen kan jag helt ärligt talat strunta i. Så kom inte med något skitsnack om varför Rasken agerade som han gjorde, bry er bara om hur jävla fint det var.

Och innan någon frågar, självklart är mitt inlägg helt seriöst. Fattar ni vilken jävla unken människosyn ni har när ni anser att Cadde inte får göra vad han vill med sina pengar, bara på grund av en funktionsvariation?? Jag har sagt det tidigare, och jag kommer säga det igen, när det gäller Cadde-grejen, så är det inte Rasks moral som är fel.

Tack för att någon faktiskt är ”voice of reason”, det blir lite överdrivet när det är så uppenbart att det bara måste malas på med hat för sakens skull.

Jag gör ingen skillnad på människor bara pga funksrionsvariationer osv, jag ser alla som lika och behandlar alla därefter, såvida man inte är ett svin, då är jag det tillbaka, alltså precis som de flesta fungerar.
Men det vänder man till att jag är en girig egoistisk narc-gris dom stjäl ifrån en stackars kille.
Citera
2021-11-25, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker

Svara på en rak fråga.

När du ljög för alla dina tittare om att du tjänar det Therese gör på ett halvår på en månad. Ljög du även för Therese om det?

Dribbla inte bort det, jag har ställt frågan flera gånger men du har aldrig besvarat just det.
Citera
2021-11-25, 00:43
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ANDERS
Sök hjälp. Vad gjorde ni när det 5e kom? Ingenting? Har själv ett litet barn och vet att dem knappt tar någon plats den första tiden. Du har fan en ursäkt för ALLT.

En ursäkt inför vem Anders?
Vem är det jag har ursäkter för?
Citera
2021-11-25, 00:45
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
Han är så jävla svag hahah, måste bemöta allt och alla som inte tycker om honom. Visar bara hur fruktanvsvärt svag han är.

Hur kan man bry sig så mycket. Det glädjer mig dock att det går dåligt för han var p youtube, förtjänar inte ett skit där

Riktig loser

Långt ifrån allt, mycket säger jag inte ens någonting om, det är du dom hittar på detta ju.
Jag bemöter det dom inte stämmer, inget annat, vilket du tydligt kan se om du läser i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in