2021-10-04, 19:07
Medlem
Släpp en ny snus video, väntar ivrigt!
Citera
2021-10-04, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Ja alltså räntan från de som skickade skulden till KFM fortsätter ju ticka, men Kronofogden lägger inte till någon egen ränta.

Låter logiskt, det är fan att man inte kan allmän kunskap alltid
Citera
2021-10-04, 19:10
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StellaArtois
Nu får det snart hända något på Rasks kanal!

Denna tråd börjar bli mindre och mindre underhållande att läsa, av naturliga skäl när det inte händer mycket.

Finns det någon detektiv här?
Rask laddade upp detta på sin Instagram.

Skärmdump :https://anonfiles.com/jbB872L9u7/Scr....android_3_jpg

Är detta en random brud han tagit bilden från och lagt till texten själv?

Jag är väldigt skeptisk till att denna bruden löste sitt problem tack vare hans skäggolja. Det finns redan tusentals produkter för att behandla kvinnors hår.

Att det var då just Rasks skäggolja som löste hennes problem känns väldigt osannolikt.

Jag har gått igenom hans Instagram i hopp om att hitta bruden, utan något resultat.

Cederträ känns som ett jävla märkligt val till en tjej också.
Citera
2021-10-04, 19:14
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Cederträ känns som ett jävla märkligt val till en tjej också.
Verkligen! Väldigt bra poäng.
Känns som sagt väldigt märkligt.
Citera
2021-10-04, 19:23
Medlem
Satsar min nästa lön på att det blir live i veckan.

Vad tror ni annars influencern BB gjort idag förutom att tänt ljus och sovit till lunch.

Hur lång tid tar en soc utredning?
Citera
2021-10-04, 19:26
Medlem
Undra ifall han visade upp klippet till soc när han köper en DYR räkmacka till sonen
”Jag tar visst hand om barnen! Titta här jag köpte en DYR räkmacka!”
Citera
2021-10-04, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Satsar min nästa lön på att det blir live i veckan.

Vad tror ni annars influencern BB gjort idag förutom att tänt ljus och sovit till lunch.

Hur lång tid tar en soc utredning?

Den är nedlagt, allt som behövdes var att visa att det var pattknullaren som busat lite.
Citera
2021-10-04, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Den är nedlagt, allt som behövdes var att visa att det var pattknullaren som busat lite.
Han verkar vara expert på att få socutredningar nedlagda, enligt Rask har dom fått 5 stycken vilket är fullt förståeligt, gillar din nya profilbild.
Citera
2021-10-04, 19:37
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
. En pappa behöver t.ex inte vara kärleksfull genom att kramas, ge närhet och bekräfta att man älskar sina barn med ord. En pappa ska vara en person att räkna med. Genom att ställa mat på bordet.

Du snackar ju så mkt skit du inte begriper nåt om i vanlig ordning.

En farsa som gör just det du nämnde ovan men är arbetslös hemma, och i övrigt inte beter sig som en pinsam idiot(typ Alexander Rask), är ju alla gånger att föredra framför en känslokall "förutsägbar" robot som drar hem 100 papp i månaden och köper allt man vill ha. Jag vet vad jag talar om till skillnad från dig pucko.

Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Vad ska baronen göra när han är 60 och i normala fall skulle kunna blicka tillbaka på en yrkeskarriär, men nu inte kan det, utan det enda som finns är ansiktstatueringar och en backlog av gapiga videos om människor som är bortglömda för länge sen.

Inte för att försvara den värdelösa ansiktstatuerade dubbelnollan på nåt sätt men vad fan har en 60årig nersliten industriarbetare att blicka tillbaka på? Eller en kommunhandläggare? Eller en lokalvårdare? En högstadielärare på tung SSRI-dosering?

Jag kan hålla på ett tag.
Citera
2021-10-04, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Om du fortsatte kolla så undrar jag varför man ”lämnar” sin familj för att ut och åka när det blir mycket hemma jag fattar inte alls det resonemanget, han lämnar t hemma själv med barnen för att själv få lugn och ro, tycker det är ett sjukt beteende. Om inget annat ett egoistiskt beteende
Han behöver faktiskt lite ensamtid. Så mycket som han jobbar så är det mer än välförtjänt att han får ha lite lugn och ro så att han kan slappna av och lufta hjärnan lite.
Citera
2021-10-04, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneUttern2

Inte för att försvara den värdelösa ansiktstatuerade dubbelnollan på nåt sätt men vad fan har en 60årig nersliten industriarbetare att blicka tillbaka på? Eller en kommunhandläggare? Eller en lokalvårdare? En högstadielärare på tung SSRI-dosering?

Jag kan hålla på ett tag.

Ja vad sägs om att han då hade varit med och skapat mervärde i samhället? Kanske byggt saker? Kunnat respektera sig själv i en yrkesroll. Tjänat pengar så att hans familj hade kunnat ha ett ägohem och åkt på semesterresa varje år? Att barnen hade fått vad dom önskat till julklapp? Gett sin familj en ekonomisk trygghet?

Jag kan hålla på ett tag.. LOL!
Citera
2021-10-04, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneUttern2
Du snackar ju så mkt skit du inte begriper nåt om i vanlig ordning.

En farsa som gör just det du nämnde ovan men är arbetslös hemma, och i övrigt inte beter sig som en pinsam idiot(typ Alexander Rask), är ju alla gånger att föredra framför en känslokall "förutsägbar" robot som drar hem 100 papp i månaden och köper allt man vill ha. Jag vet vad jag talar om till skillnad från dig pucko.

Herrejösses. Har aldrig sagt att man ska vara totalt känslokall. Däremot är det inte riktigt en faders roll att vara omvårdande, pussa och krama och hålla på och bedyra hur mycket man älskar sina barn stup i kvarten. De har en mamma för den saken.

Rask tycker han är världens bästa pappa för att han visar kärlek till sina barn, men på alla andra plan är han helt bakom flötet. Om man bara visar kärlek på Rasks sätt är det ganska så ytligt, skulle jag säga. En fader ska vara trygg och stabil och föregå med gott exempel. Det gör man inte genom att försöka förverkliga sin dröm att bli en influencer och prioritera en jävla massa svammel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in