Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
. En pappa behöver t.ex inte vara kärleksfull genom att kramas, ge närhet och bekräfta att man älskar sina barn med ord. En pappa ska vara en person att räkna med. Genom att ställa mat på bordet.
Du snackar ju så mkt skit du inte begriper nåt om i vanlig ordning.
En farsa som gör just det du nämnde ovan men är arbetslös hemma, och i övrigt inte beter sig som en pinsam idiot(typ Alexander Rask), är ju alla gånger att föredra framför en känslokall "förutsägbar" robot som drar hem 100 papp i månaden och köper allt man vill ha. Jag vet vad jag talar om till skillnad från dig pucko.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stallhagen
Vad ska baronen göra när han är 60 och i normala fall skulle kunna blicka tillbaka på en yrkeskarriär, men nu inte kan det, utan det enda som finns är ansiktstatueringar och en backlog av gapiga videos om människor som är bortglömda för länge sen.
Inte för att försvara den värdelösa ansiktstatuerade dubbelnollan på nåt sätt men vad fan har en 60årig nersliten industriarbetare att blicka tillbaka på? Eller en kommunhandläggare? Eller en lokalvårdare? En högstadielärare på tung SSRI-dosering?
Jag kan hålla på ett tag.