2021-10-02, 11:04
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Hur lämpligt är det egentligen att skaffa en snus-kanal när han inte ens har råd att snusa?

Tycker hans egoism på slutet blivit obehaglig.
Det är pga hans oförstånd som socialen fick in orosanmälan. T säljer sina kläder medan baronen tar bilen och köper snus🙄
Citera
2021-10-02, 11:07
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter
Jag har minne av att mina pappa, samr några andra pappor i klassen kom till våran skola för att prata om sina jobb, man fick sen välja vilken pappa man skulle spendera en dag med (på jobbet)
Om det är så fortfarande tycker jag väldigt synd om rasks ungar..
Han gapade om det ja, att föräldrar besöker barnens skola, har han varit i skolan och berättat om vad han gör på dagarna? Vad ska han förmedla? Utbildningar?
Citera
2021-10-02, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Hur lämpligt är det egentligen att skaffa en snus-kanal när han inte ens har råd att snusa?

Tycker hans egoism på slutet blivit obehaglig.

Håller med. Senaste månaderna har verkligen bara handlat om Baronen själv (med undantag för när dom åkte till Chappen som var alldeles för dyrt!).

Han får in lite cash - det spenderas. Samtidigt sitter T och försöker kränga en jävla barngitarr, och en jacka som inte är något märkvärdigt alls. Sorgligt.
Citera
2021-10-02, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är pga hans oförstånd som socialen fick in orosanmälan. T säljer sina kläder medan baronen tar bilen och köper snus🙄
Fy fan alltså.
Ni som donerar, vakna upp för fan. Ni gör mer skada än nytta.
Citera
2021-10-02, 11:15
Medlem
Citat:
Jag har minne av att mina pappa, samr några andra pappor i klassen kom till våran skola för att prata om sina jobb, man fick sen välja vilken pappa man skulle spendera en dag med (på jobbet)
Hur skulle det ens gå till rent praktiskt, skulle ungarna sitta på sängen medans han sitter och skriker framför datorn? lol

Ungar kolla här nu, det är såhär man Raskar ett rullstolsmongo!

Citat:
Tror inte alls det gick så bra som han gärna vill påskina på det där mötet.

Något säger mig att det inte är det sista vi hör av det här, under tiden lägger T ut mer av sina kläder till försäljning.
Citera
2021-10-02, 11:21
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Håller med. Senaste månaderna har verkligen bara handlat om Baronen själv (med undantag för när dom åkte till Chappen som var alldeles för dyrt!).

Han får in lite cash - det spenderas. Samtidigt sitter T och försöker kränga en jävla barngitarr, och en jacka som inte är något märkvärdigt alls. Sorgligt.
Highcapp, bekostades ju av donation från maffiososnubben-isch?
Citera
2021-10-02, 11:38
Medlem
Citat:

Såhär är det barn: Jag jobbar med nånting som jag älskar. Jag tjänar EXTREMT bra med pengar på det. Cash, flos, pengar! Vad jag gör? Jag hittar en massa utvecklingsstörda individer och annat knepigt folk, sedan hänger jag ut dem för allmän beskådan. Inte för min skull, det är för trygghetens skull. Att en utvecklingsstörd får ha en dator, va? Så ska det inte va förfaaaan. Sverige fungerar inte, för vi omyndigförklarar inte CP:n!
Citera
2021-10-02, 11:41
Medlem
Citat:
Det är väldigt säkert att man kan skymta den berömde baronen åkandes till brevlådan eller sitta i en parkerad bil, skrikandes eller gråtandes över sin uselhet, smekandes sina kära pungkulor.
Ryggrad och jävlaranamma är inte någonting som den ryggradslöse blobben berikades med.
Hur stört är det inte att filma sig själv skrika att man är en sexig fakking kickass farsa?!🤣🤣🤣 och sen lägga ut det på nätet? Hans egna ungar som han aldrig slagit och älskar, vilket ingen utom han själv påstått, de kommer bli utsatta för hans beteende.
Byta efternamn inför jobbansökningar i framtiden för barnen, vem vill förknippas med CARL FREDRIK ALEXANDER RASK

Sant. Ett säkert kort för att beskåda Baronen är att sätta sig vid någon av stadens brevlådor. Där är Baronen minst 4-5 gånger om dagen.
Citera
2021-10-02, 11:43
Medlem
Citat:
Highcapp, bekostades ju av donation från maffiososnubben-isch?

Ja det var i samma veva, det har du rätt i. Poängen var att han och T satt i bilresan påväg hem och rantade om priserna (framför barnen). Det är i min mening bland det värsta jag har sett dom göra. Så gör man bara inte, tycker jag.
Citera
2021-10-02, 12:10
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Ja det var i samma veva, det har du rätt i. Poängen var att han och T satt i bilresan påväg hem och rantade om priserna (framför barnen). Det är i min mening bland det värsta jag har sett dom göra. Så gör man bara inte, tycker jag.
Nej, det lär skapa en känsla av att man är till besvär, måste välja den minsta saken, gratisalternativ i skolan mm, vid friluftsdagar osv, för att inte kräva för mycket.
Det är ett jävla ansvar att ta hand om barn, en ynnest som inte alla ens får möjlighet till. För raskens del så såg han chansen till bra tittarsiffror, contents, donationer till "bebisen".
Det kostar att ha barn, det blir inte billigare med åren. Bygga upp en buffert, framtidssparande för barnen och sin egen pension osv. Farfar kommer inte leva forever, arvet kommer ta slut, vem ska hjälpa honom då? Ludde?
Citera
2021-10-02, 13:00
Medlem
Citat:

Oh det där minns man väl, jag visste att min pappas yrke skulle bli framröstat. Han jobbade då som grävmaskinist och i åldern 10-12 är det högt rankad för många killar. Själv försökte jag köpa röster så någon annans förälder skulle vinna…. De sket sig!
Citera
2021-10-02, 13:06
Medlem
Tror inte ens Rask åker på föräldramöten, jag kan inte riktigt se det framför mig, han har så många andra projekt som är viktigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in