2021-09-23, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattvalp3n
Det är skrämmande läskigt hur han inte kan se att det drabbar hans barn, lika skrämmande är det att se att sociala myndigheter inte ingriper.

Hans framfart har nog drabbat precis var enda person i den familjen. Hans pappa tyvärr palla nog inte trycket och hans missbruk förvärrades! Äran för det går nog oavkortat till Mr Bajsbaronen. Hoppas omgivningen lämnar det sjunkande skeppet snart för deras egen skull
Citera
2021-09-23, 01:33
Medlem
Kattvalp3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Älskar Rask. Han gör misstag precis som alla andra. Vilka sorgliga själar det är här som sitter och hatar på honom när de själva förmodligen begår fler tillkortakommanden än personen de hatar på i fråga. Önskar er självrannsakan, insikt och kärlek <3

Misstag, som att dra sin fru och barn i smutsen menar du? Gör ”alla andra” så?
Citera
2021-09-23, 01:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Det konstiga är dock att inget gjorts av myndigheter när andra familjer får samtal av socialtjänsten om dom tex är sena med en elräkning! Bajsbaronens beteende resulterar i att hans barn får leva under dödshot,han skiter totalt i det och lägger bara i ännu en växel. VAFÖR kliver inte socialtjänsten in och säger stop för hans idiotier kan man fan undra

Citat:
Det är skrämmande läskigt hur han inte kan se att det drabbar hans barn, lika skrämmande är det att se att sociala myndigheter inte ingriper.
Ni måste rikta frågan till socialtjänsten i Trosa för att få svar.
Jag vet inte varför han och hans familj behandlas annorlunda än andra.
Citera
2021-09-23, 01:36
Medlem
styckets avatar
Citat:
Misstag, som att dra sin fru och barn i smutsen menar du? Gör ”alla andra” så?

Sa inte att alla andra gör exakt samma misstag. Men att hatare begår mer misstag än folk som omfamnar kärlek i livet lär ju vara självklart.

Oavsett vad man begår för misstag finns det ingen anledning att sprida hat.

Det gör man bara om man är väldigt deprimerad så som Rask själv konstaterat.

Önskar er som sagt kärlek och lycka här i livet <3
Citera
2021-09-23, 01:36
Medlem
Kattvalp3ns avatar
Citat:
Hans framfart har nog drabbat precis var enda person i den familjen. Hans pappa tyvärr palla nog inte trycket och hans missbruk förvärrades! Äran för det går nog oavkortat till Mr Bajsbaronen. Hoppas omgivningen lämnar det sjunkande skeppet snart för deras egen skull

Ja, jag hade då inte mått bättre om jag ständigt blivit uthängd och förödmjukad på det sättet, spottad på, hånande redigeringar i missbruksbloggen etc, av mitt egna barn. Vem gör sånt, och tycker att det är okej?
Citera
2021-09-23, 01:48
Medlem
Citat:
Sa inte att alla andra gör exakt samma misstag. Men att hatare begår mer misstag än folk som omfamnar kärlek i livet lär ju vara självklart.

Oavsett vad man begår för misstag finns det ingen anledning att sprida hat.

Det gör man bara om man är väldigt deprimerad så som Rask själv konstaterat.

Önskar er som sagt kärlek och lycka här i livet <3

Du får nog lära dig skillnaden på att sprida ”Hat” och att sprida ”fakta” beter sig någon som ett riktigt jävla rövhål gång på gång på gång på gång och människor uppmärksammar detta så sprider ju inte dessa människor hat utan fakta om ett asle till person, är du helt bakom eller?
Citera
2021-09-23, 01:50
Medlem
Citat:
Det tror jag garanterat!

Men socialtjänsten svarar ju inte baronen då att ”ursäkta att vi störde såklart ska vi dra åt helvete” utan dom öppnar ju en utredning vilket inte verkar hänt trots att fadern drar dödshot över barnen och skryter om begångna våldtåkter av gamla ”vänner” 😂🤦‍♂️
Om jag får gissa så har BB varit ett föremål för soc sedan ung ålder, hans mapp är nog lika tjock som en gammal telefonbok.
Citera
2021-09-23, 01:51
Medlem
styckets avatar
Citat:
Du får nog lära dig skillnaden på att sprida ”Hat” och att sprida ”fakta” beter sig någon som ett riktigt jävla rövhål gång på gång på gång på gång och människor uppmärksammar detta så sprider ju inte dessa människor hat utan fakta om ett asle till person, är du helt bakom eller?

Att påstå att någon gjort ett misstag är att konstatera fakta

Att tracka ned på denna personen pga av detta misstag är att hata

Det är du som inte vet skillnaden men för all del, nu vet du =)
Citera
2021-09-23, 01:52
Medlem
Citat:
Ja, jag hade då inte mått bättre om jag ständigt blivit uthängd och förödmjukad på det sättet, spottad på, hånande redigeringar i missbruksbloggen etc, av mitt egna barn. Vem gör sånt, och tycker att det är okej?

Undra om dehär med bajs är något sexuellt för baronen?
Ställer isåfall T upp på hans bajslekar i sovrummet 🤔

Vad man kan se på hans kanal så har ju denna fixering suttit i iallafall i 20år nu 😊
Citera
2021-09-23, 01:54
Medlem
Citat:
Att påstå att någon gjort ett misstag är att konstatera fakta

Att tracka ned på denna personen pga av detta misstag är att hata

Det är du som inte vet skillnaden men för all del, nu vet du =)

Snälla du! Baronens ”misstag” är till största del helt medvetna!

Eller blåser man sina följare tex på 15000kr av misstag 🤷‍♀️😂
Gå o var nån annans vita riddare
Citera
2021-09-23, 01:55
Medlem
styckets avatar
Citat:
Snälla du! Baronens ”misstag” är till största del helt medvetna!

Eller blåser man sina följare tex på 15000kr av misstag 🤷‍♀️😂
Gå o var nån annans vita riddare

Vita riddare har jag inte mycket övers för.
Inte heller hatare.
De är på samma låga nivå helt enkelt.
Citera
2021-09-23, 01:57
Medlem
Kattvalp3ns avatar
Citat:
Undra om dehär med bajs är något sexuellt för baronen?
Ställer isåfall T upp på hans bajslekar i sovrummet 🤔

Vad man kan se på hans kanal så har ju denna fixering suttit i iallafall i 20år nu 😊

Det är nog en av hans fetischer, helt klart och det är väl helt okej. Men det börjar bli rätt uttjatat och långdraget. Framförallt larvigt 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in