2021-08-28, 23:27
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StellaArtois

Får vara rätt mjuk då deras mods är galna nu efter all underhållning.

EDIT: Där blev man också bannad. Det är 5 mods som bannar allt som är negativ kritik mot Rask.

Svårt att avgöra vilka som är sorgligast, Rask eller hans mods som lever för att skydda Rasks handlingar.
Dom isolerar Therese helt så att hon inte får se sanningen. Therese sitter nu och fiser och pratar om extrema gaser och att hon skulle behöva en korv i arslet.
Citera
2021-08-28, 23:30
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Dom isolerar Therese helt så att hon inte får se sanningen. Therese sitter nu och fiser och pratar om extrema gaser och att hon skulle behöva en korv i arslet.
Vet inte om man ska skratta eller gråta.

Håller tummarna att vi får en legendarisk rant från Rasken på Måndag (eller eventuellt nästa helg, beroende på hur fullt upp han kommer ha det med sin billiga skäggolja).

EDIT: Där tog tiggarliven slut.
Dagens intäkter landade på hela 20:-. Lagom kontrast jämfört med igår. Kul att se!
Senast redigerad av StellaArtois 2021-08-28 kl. 23:34.
Citera
2021-08-28, 23:35
Medlem
Han kör live imorn ensam sa han, idag hände det inte så mkt.
Citera
2021-08-28, 23:46
Medlem
Citat:

Får vara rätt mjuk då deras mods är galna nu efter all underhållning.

EDIT: Där blev man också bannad. Det är 5 mods som bannar allt som är negativ kritik mot Rask.

Svårt att avgöra vilka som är sorgligast, Rask eller hans mods som lever för att skydda Rasks handlingar.

Måste säga att modsen tar priset. Särskilt den där DimiHard spelar i sin egen liga. Känns som han bara väntar på att Rask ska börja live och han har kopierat Rasks åsikter om allt rakt av. På det ser han ut som en kille som äter snabbmat till både lunch och middag och som runkar en 4-5 gånger om dagen.

Sen sitter Rask och berättar i live att han jobbat på mupphem. När hans naiva kvinnliga följare reagerar på ordvalet och fler stämmer in så reagerar Rask med att bli irriterad. Det här är alltså killen som står upp för utvecklingsstörda människor. Han kallar dem för muppar när han inte tänker sig för.

Alla som idoliserar Rask verkar för övrigt vara antingen naiva (Som Tessan) eller efterblivna (Som DimiHard). Alla normalbegåvade empatiska människor ser vilket patrask Baronen är.
Citera
2021-08-28, 23:56
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Måste säga att modsen tar priset. Särskilt den där DimiHard spelar i sin egen liga. Känns som han bara väntar på att Rask ska börja live och han har kopierat Rasks åsikter om allt rakt av. På det ser han ut som en kille som äter snabbmat till både lunch och middag och som runkar en 4-5 gånger om dagen.

Sen sitter Rask och berättar i live att han jobbat på mupphem. När hans naiva kvinnliga följare reagerar på ordvalet och fler stämmer in så reagerar Rask med att bli irriterad. Det här är alltså killen som står upp för utvecklingsstörda människor. Han kallar dem för muppar när han inte tänker sig för.

Alla som idoliserar Rask verkar för övrigt vara antingen naiva (Som Tessan) eller efterblivna (Som DimiHard). Alla normalbegåvade empatiska människor ser vilket patrask Baronen är.
Verkligen, så är det. Perfekt exempel på DimiHard.

DimiHard och någon i stil med "VonLaxen" (?) blir bokstavligen upphetsade utav att få banna folk som inte delar samma åsikter. Från kvällens tiggarlive skrev båda:

- "Vem ska jag banna?"
- "Done!"

Rasks sorgliga mods är en stor faktor till att Rask har stått och trampat i samma lera dem senaste åren.

Hade det varit vettigt folk som var mods så hade dem uppmuntrat Rask att ta tag i sitt liv.

Jag hade betalat för att få se Rask annordna en så kallad "fan meeting".

DimiHard skulle vara "dörrvakt" vid parken i Trosa samtidigt som dem ensamstående mammorna med sina 6 katter diskuterar med Rask om hur jobbigt det är att leva med psykisk ohälsa, vilket ingen av dem egentligen lider utav.

Läste tidigare idag dina tips till Rask, hoppas han åtminstone tar tag i en utav punkterna. Tror också det hade förändrat hans liv.
Citera
2021-08-29, 00:05
Medlem
Citat:
Precis som du påpekat så nämner hon att Rask är världens snällaste.

Hon har uppenbarligen inte reflekterat över varför han är det.

Dem flesta hade nog varit väldigt snälla mot sin partner om man låg hemma och pilla i naveln medans ens partner drar in alla pengar, så att Rasken kan få sin oxfilé.

Cred till dig som la denna kommentar i chatten, tack för ett gott skratt. #KVINNOJOUREN.

Rask ville gärna gå in i den diskussionen, tyvärr stoppade Therese honom.

Lite komiskt ändå att Therese behövde fråga Rask om det var den riktiga Ulf.

Någon minut senare frågar en efterbliven individ i chatten om det var den riktiga Ulf.
https://ibb.co/3kKV657

om den där är från ulf viking själv så blir det jobbigt för rask att få fram stålarna han lovat alla.
Citera
2021-08-29, 00:07
Medlem
StellaArtoiss avatar
Fick tips från en polare rörande denna hemsida.
Köpte mig genast Litecoin (kryptovaluta med låg transaktionsavgift) så att jag kunde lägga beställningen.

https://www.shitexpress.com/

Fick möjligheten att lägga till ett meddelande i paketet. Det fick bli följande:

"Utnyttja inte andras psykiska ohälsa för pengar nästa gång Bajsbaronen".

Kommer garanterat resultera i en video om det faktiskt kommer fram till hans brevlåda.

"JAG FICK HÄSTSKIT I MIN BREVLÅDA!".

Du kan tacka mig för dina kommande annonsintäkter Rask.

OBS: Jag avråder folk från att beställa förens vi fått det bekräftat att mitt paket landat i Rasks brevlåda.

Dem är än idag aktiva på Twitter och funnits sedan 2014, så ser lovande ut iallafall.

https://mobile.twitter.com/shitexpress
Senast redigerad av StellaArtois 2021-08-29 kl. 00:16.
Citera
2021-08-29, 01:39
Medlem
Citat:
Fick tips från en polare rörande denna hemsida.
Köpte mig genast Litecoin (kryptovaluta med låg transaktionsavgift) så att jag kunde lägga beställningen.

https://www.shitexpress.com/

Fick möjligheten att lägga till ett meddelande i paketet. Det fick bli följande:

"Utnyttja inte andras psykiska ohälsa för pengar nästa gång Bajsbaronen".

Kommer garanterat resultera i en video om det faktiskt kommer fram till hans brevlåda.

"JAG FICK HÄSTSKIT I MIN BREVLÅDA!".

Du kan tacka mig för dina kommande annonsintäkter Rask.

OBS: Jag avråder folk från att beställa förens vi fått det bekräftat att mitt paket landat i Rasks brevlåda.

Dem är än idag aktiva på Twitter och funnits sedan 2014, så ser lovande ut iallafall.

https://mobile.twitter.com/shitexpress

Varför skulle man ens vilja göra det?
Citera
2021-08-29, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Haha här hävdade T 2-3 ggr att det var väl bara praktik du hade och Alexander kliver in i försvarsställning direkt med att det banne mig var ett riktigt jobb. När T frågar vart han jobbat då kan hann knappt nämna de olika ställerna han varit på och då slinker ordet "det där mupphemmet"

Enligt Alexander:
16-18 Jobb på mupph oj höll på och skriva fel. Ålderdomshem
18-19. Ett helt år på dagis (min teori, stod på någon vikarie lista och fick strö dagar här och där)
19-20 klädaffär på nätet (hahaha stannar med ett haha i mitt uttalande)
20 år (då kommer den berömda tråden i Flashback, vill starta eget men vet inte med vad, kan tänka sig göra vad som helst bara man slipper slicka nån annans röv och vara sin egen chef! Har dom generna i blodet då farfar lyckats i entreprenör branschen. När A gick i pension, varför tog ingen över företaget?)
20-26 här har det arbetats på lager, konditori, jobbat på städ. (här har du kanske fått ihop 2år av jobb och då är jag jävligt snäll i beräkningen)

Men han har slitit som ett djur i sina år!
(Sjukt nyfiken på se deklaration från alla år, kan man hitta det?)

Fan man ska pressa T hårdare i liven för hon har nog mer att avslöja!

Till sist,
Alexander, när jag hade praktik i årskurs 8a (2 veckor) var jag på ett kontor med ungefär 1000+ anställda. En av dagarna fick jag vara med vd under 8 timmar, kan jag sätta vd på cv då? 😊 Tror det hade öppnat mina chanser ytterligare och avancerat på trappan 😎
Senast redigerad av Fiskmasen7 2021-08-29 kl. 03:32.
Citera
2021-08-29, 05:16
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Haha här hävdade T 2-3 ggr att det var väl bara praktik du hade och Alexander kliver in i försvarsställning direkt med att det banne mig var ett riktigt jobb. När T frågar vart han jobbat då kan hann knappt nämna de olika ställerna han varit på och då slinker ordet "det där mupphemmet"

Enligt Alexander:
16-18 Jobb på mupph oj höll på och skriva fel. Ålderdomshem
18-19. Ett helt år på dagis (min teori, stod på någon vikarie lista och fick strö dagar här och där)
19-20 klädaffär på nätet (hahaha stannar med ett haha i mitt uttalande)
20 år (då kommer den berömda tråden i Flashback, vill starta eget men vet inte med vad, kan tänka sig göra vad som helst bara man slipper slicka nån annans röv och vara sin egen chef! Har dom generna i blodet då farfar lyckats i entreprenör branschen. När A gick i pension, varför tog ingen över företaget?)
20-26 här har det arbetats på lager, konditori, jobbat på städ. (här har du kanske fått ihop 2år av jobb och då är jag jävligt snäll i beräkningen)

Men han har slitit som ett djur i sina år!
(Sjukt nyfiken på se deklaration från alla år, kan man hitta det?)

Fan man ska pressa T hårdare i liven för hon har nog mer att avslöja!

Till sist,
Alexander, när jag hade praktik i årskurs 8a (2 veckor) var jag på ett kontor med ungefär 1000+ anställda. En av dagarna fick jag vara med vd under 8 timmar, kan jag sätta vd på cv då? 😊 Tror det hade öppnat mina chanser ytterligare och avancerat på trappan 😎
T är så grundlurad av maken, hon borde ifrågasätta hans olika projekt och uttalanden.
Har hon ingen koll på vad han laddar upp? Vilka "sanningar* han avslöjar?
Citera
2021-08-29, 06:47
Medlem
Fan det verkar som att jag missat två dunder lives dom senaste dagarna, hoppas reupload kommer.

Det finns en video som jag nästan är helt övertygad om att han tagit droger, kolla ögonen och hur hypad och hur han skriker i denna video i början.

Jag startar ett företag
https://youtu.be/VUwNMeHxYgY
Citera
2021-08-29, 08:25
Medlem
xmzs avatar
Han har ju raderat alla de senaste filmerna, men av de som ligger kvar, så är 5 stycken från de 4 senaste veckorna. Dessa har typ 70k visningar sammanlagt.

Åtminstone 10k är väl visningar från icke-följare. Då är det alltså typ mindre än hälften av hans följare som kollat 1 film av 5 senaste månaden. Så död kanal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in