Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Måste säga att modsen tar priset. Särskilt den där DimiHard spelar i sin egen liga. Känns som han bara väntar på att Rask ska börja live och han har kopierat Rasks åsikter om allt rakt av. På det ser han ut som en kille som äter snabbmat till både lunch och middag och som runkar en 4-5 gånger om dagen.
Sen sitter Rask och berättar i live att han jobbat på mupphem. När hans naiva kvinnliga följare reagerar på ordvalet och fler stämmer in så reagerar Rask med att bli irriterad. Det här är alltså killen som står upp för utvecklingsstörda människor. Han kallar dem för muppar när han inte tänker sig för.
Alla som idoliserar Rask verkar för övrigt vara antingen naiva (Som Tessan) eller efterblivna (Som DimiHard). Alla normalbegåvade empatiska människor ser vilket patrask Baronen är.
Haha här hävdade T 2-3 ggr att det var väl bara praktik du hade och Alexander kliver in i försvarsställning direkt med att det banne mig var ett riktigt jobb. När T frågar vart han jobbat då kan hann knappt nämna de olika ställerna han varit på och då slinker ordet "det där mupphemmet"
Enligt Alexander:
16-18 Jobb på mupph oj höll på och skriva fel. Ålderdomshem
18-19. Ett helt år på dagis (min teori, stod på någon vikarie lista och fick strö dagar här och där)
19-20 klädaffär på nätet (hahaha stannar med ett haha i mitt uttalande)
20 år (då kommer den berömda tråden i Flashback, vill starta eget men vet inte med vad, kan tänka sig göra vad som helst bara man slipper slicka nån annans röv och vara sin egen chef! Har dom generna i blodet då farfar lyckats i entreprenör branschen. När A gick i pension, varför tog ingen över företaget?)
20-26 här har det arbetats på lager, konditori, jobbat på städ. (här har du kanske fått ihop 2år av jobb och då är jag jävligt snäll i beräkningen)
Men han har slitit som ett djur i sina år!
(Sjukt nyfiken på se deklaration från alla år, kan man hitta det?)
Fan man ska pressa T hårdare i liven för hon har nog mer att avslöja!
Till sist,
Alexander, när jag hade praktik i årskurs 8a (2 veckor) var jag på ett kontor med ungefär 1000+ anställda. En av dagarna fick jag vara med vd under 8 timmar, kan jag sätta vd på cv då? 😊 Tror det hade öppnat mina chanser ytterligare och avancerat på trappan 😎