2018-01-24, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snopphanen
Får de som sponsrar boken ett ex sen eller?

Lägger du 300 så får du en signerad bok.
Lägger du 35 000 så får du en privat föreställning med Heberlein.
Citera
2018-01-24, 18:17
Avslutad
Citat:
Men då är det repatriering du vill ha? Eller?
Och det kommer inte att hända. OK? ÄR vi åtminstone överens om att det inte kommer att hända?
Heberlein vill väl inte ha repatriering heller?
Invandrarnas krigiska mentalitet, invandrarnas våldtäktsbenägenhet, men vad är grejen med att generalisera så förbannat? Det är ju bara så att du inte kan mena det. Du drar alla över en kam och de flesta av dem har flytt från krig? Fattar du hur galet det låter?

Jag vill se en repetering, det stämmer. Jag ser ingen anledning till att döda och skada andra människor just för sakens skull, utan jag är helt övertygad om att de går att få hem majoriteten på fredlig väg, det viktigaste är att den politiska viljan finns och lever i ren organisatorisk form, så att repatrieringen går smidigt och lugnt till. Bortsett från folks rätt till sitt eget land, varför ska Sverige tvunget innehålla tusentals människor som vägrar att lära sig språket eller andra minsta möjliga och förväntade prestationer när man frivilligt flyttar till ett annat land? Den inställningen utstrålar ockupation och förakt för värdbefolkningen och "betalarna". Ska invandring ske till vilket pris som helst? På svenska barns, kvinnors och åldringars bekostnad? På bekostnad av landets framtid? Hur mycket invandrarvåld och sexuella övergrepp är ett mångkulturellt samhälle värt?

Om AH vill ha repatriering eller inte är irrelevant för diskussionen. Men hon är en vit, blond kvinna så rent logiskt borde hon givetvis efterfråga och uppmuntra åtminstone en viss repatriering. Ju fler muslimer in och ju fler muslimer det föds, ju mer utsatta är alla andra runt omkring, i synnerhet vita, otäckta och icke-muslimska kvinnor och barn.

Alla människor generaliserar om grupper, det är inte bara naturligt, det är högst nödvändigt för att urskilja mönster, likheter och olikheter (och identifiera problem) i beteende, mentalitet och tänkande. Hur många antirasister protesterar högljutt om man/invandrare generaliserar om svensken och raljerar om och hånar dennes konflikträdsla och undfallenhet, eller svenska samhällets påstådda strukturella rasism? Eller när svenska män och kärnfamiljen trycks ner i skorna av rabiata feminister? (som är dödstysta om patriarkatet inom islam och kärnfamiljens betydelse inom densamme. Man jobbar aktivt för normupplösning och förespråkar stenhård normkritik, men enbart inom vita grupper, samtidigt som politikerna försvarar massinvandringens nödvändighet med argumentet att svenska kvinnor föder för få barn.)

De har inte flytt från islam i stort eller krig, utan de har flyttat till ett annat land, långt bort, på grund av akuta och direkta faror som t ex hastigt uppkomna konflikter, fattigdom eller som i första fasen av ett familjeuppdrag t ex att agera ankare för resten av klanen. Den svenska signalpolitiken ska heller inte underskattas. Med så väsensskild kultur och genetisk uppsättning kommer lojaliteten alltid främst ligga hos den egna gruppen och den egna personen, inte i förståelsen eller ödmjukheten inför hur Sverige blev Sverige eller vad som krävs för att dra runt ett välfärdssamhälle. Hela den islamiska världsbilden tar de med sig och etablerar eller förstärker i Sverige (där kulturmarxisterna uppmuntrar Mena och tvingar samhället att bekosta invandrade kulturyttringar och religiösa föreställningar). Alla samhällen som innehåller en viss mängd muslimer ser ungefär likadana ut, d.v.s. fullt av förtryck, misär, kontroll, våld och konflikter. Humorlöst, tenderar det också att vara. Ett muslimskt samhälle är en kärlekslös, ogästvänlig, människofientlig och kall plats utan utveckling och törst efter kunskap utanför den muslimska identiteten. Den höga acceptansen för våldsanvändning (barnaga, kvinnovåld och hat för djur/natur) i vardagen är ett stort problem inom muslimska grupper i Sverige. Och särskilt accepterat är det om det riktas mot utomstående och s.k. otrogna. Koranen konkretiserar hur muslimer ska se på och behandla icke-muslimer och berättar utförligt att världens tillgångar tillhör herrefolket, muslimerna. Bland annat vittnar de brutala och systematiska sexövergreppen om det. Kvinnohatet är glödande och en vital del inom islam. Men det finns också en lekfull aspekt i det, de kaosar för att de kan och för att de är impulsdrivna.

Dessutom har de lite med själva samhället att göra. Tror du t ex att deras första tanke vid en konflikt är att ringa polisen och sätta igång den samhällsapparaten? Nej. De föredrar och nästan kräver att sköta sådant själva. Skipa egen rättvisa och därmed hålla ihop klanen och främja klanens intressen. Ju mer massinvandring ju större självvalt utanförskap kommer vi att se i Sverige, vilket i praktiken innebär enorma kostnader, lidande för brottsoffer, allmän instabilitet och ett splittrat land där all tid och resurser måste läggas på massinvandringens konsekvenser.

Citat:
Jag kommer göra som Kimbo lämna tråden åt er nazister. Pallar inte med att det finns såna som ni. Men era mammor gillar er säkert.
Om det tar slut med mannen kanske Heberlein blir lite klokare och åtminstone tar avstånd från nazisterna som hänger i hennes kjolar. Åtminstone det. Det minsta hon kan göra.

Jaha. Tack för detta skriftliga...ehh...bidrag.
Senast redigerad av GenesisP 2018-01-24 kl. 19:14.
Citera
2018-01-24, 18:31
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Lägger du 300 så får du en signerad bok.
Lägger du 35 000 så får du en privat föreställning med Heberlein.

Skojar du? En privat föreställning med Heberlein? Ska hon strippa, eller?

Har lovat att hålla mig borta från tråden för annars kommer jag börja tro att nazister är i majoritet i Sverige...
Hur som: inga problem med att statistik granskas men att den där donnan är bara för jävla obehaglig.
Citera
2018-01-24, 18:31
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Får de som sponsrar boken ett ex sen eller?

Så gärna så...! Jag skriver under mitt artistnamn Erik Gamble!
Citera
2018-01-24, 18:35
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jag vill se en repetering, det stämmer. Jag ser ingen anledning till att döda och skada andra människor just för sakens skull, utan jag är helt övertygad om att de går att få hem majoriteten på fredlig väg, det viktigaste är den politiska viljan finns och lever i ren organisatorisk form, så att repatrieringen går smidigt och lugnt till. Bortsett från folks rätt till sitt eget land, varför ska Sverige tvunget innehålla tusentals människor som vägrar att lära sig språket eller andra minsta möjliga och förväntade prestationer när man frivilligt flyttar till ett annat land? Den inställningen utstrålar ockupation och förakt för värdbefolkningen och "betalarna". Ska invandring ske till vilket pris som helst? På svenska barns, kvinnors och åldringars bekostnad? På bekostnad av landets framtid? Hur mycket invandrarvåld och sexuella övergrepp är ett mångkulturellt samhälle

Om AH vill ha repatriering eller inte är irrelevant för diskussionen. Men hon är en vit, blond kvinna så rent logiskt borde hon givetvis efterfråga och uppmuntra åtminstone en viss repatriering. Ju fler muslimer in och ju fler muslimer det föds ju mer utsatta är alla andra runt omkring, i synnerhet vita, otäckta och icke-muslimska kvinnor och barn.

Alla människor generaliserar om grupper, det är inte bara naturligt, det är högst nödvändigt för att urskilja mönster, likheter och olikheter (och identifiera problem) i beteende, mentalitet och tänkande. Hur många antirasister protesterar högljutt om man/invandrare generaliserar om svensken och raljerar om och hånar dennes konflikträdsla och undfallenhet, eller svenska samhällets påstådda strukturella rasism? Eller när svenska män och kärnfamiljen trycks ner i skorna av rabiata feminister (som är dödstysta om patriarkatet inom islam och kärnfamiljens betydelse inom densamme. Man jobbar aktivt för normupplösning och förespråkar stenhård normkritik, men enbart inom vita grupper, samtidigt som politikerna försvarar massinvandringens nödvändighet eftersom svenska kvinnor föder för få barn).

De har inte flytt från islam i stort eller krig, utan de har flyttat till ett annat land, långt bort, på grund av akuta och direkta faror som t ex hastigt uppkomna konflikter, fattigdom eller som i första fasen av ett familjeuppdrag t ex att agera ankare för resten av klanen. Den svenska signalpolitiken ska heller inte underskattas. Med så väsensskild kultur och genetisk uppsättning kommer lojaliteten alltid främst ligga hos den egna gruppen och den egna personen, inte i förståelsen eller ödmjukheten inför hur Sverige blev Sverige eller vad som krävs för att dra runt ett välfärdssamhälle. Hela den islamiska världsbilden tar de med sig och etablerar eller förstärker i Sverige (där kulturmarxisterna uppmuntrar Mena och tvingar samhället att bekosta invandrade kulturyttringar och religiösa föreställningar). Alla samhällen som innehåller en viss mängd muslimer ser ungefär likadana ut, d.v.s. fullt av förtryck, misär, kontroll, våld och konflikter. Humorlöst, tenderar det också att vara. Ett muslimskt samhälle är en kärlekslös, ogästvänlig, människofientlig och kall plats utan utveckling och törst efter kunskap utanför den muslimska identiteten. Den höga acceptansen för våldsanvändning (barnaga, kvinnovåld och hat för djur/natur) i vardagen är ett stort problem inom muslimska grupper i Sverige. Och särskilt accepterat är det om det riktas mot utomstående och s.k. otrogna. Koranen konkretiserar hur muslimer ska se på och behandla icke-muslimer och berättar utförligt att världens tillgångar tillhör herrefolket, muslimerna. Bland annat vittnar de brutala och systematiska sexövergreppen om det. Kvinnohatet är glödande och en vital del inom islam. Men det finns också en lekfull aspekt i det, de kaosar för att de kan och är impulsdrivna.

Dessutom har de lite med själva samhället att göra. Tror du t ex att deras första tanke vid en konflikt är att ringa polisen och sätta igång den samhällsapparaten? Nej. De föredrar och nästan kräver att sköta sådant själva. Skipa egen rättvisa och därmed hålla ihop klanen och främja klanens intressen. Ju mer massinvandring ju större självvalt utanförskap kommer vi att se i Sverige, vilket i praktiken innebär enorma kostnader, lidande för brottsoffer, allmän instabilitet och ett splittrat land där all tid och resurser måste läggas på massinvandringens konsekvenser.

Jaha. Tack för detta skriftliga...ehh...bidrag.

Eh... varsågod. Har haft lite på känn att Heberleins sympatisörer är en bra bit till höger om sd, för sd vill väl inte ha repatriering. Heberlein vill sälja sig och inget annat.
Citera
2018-01-24, 18:40
Medlem
Citat:

Har lovat att hålla mig borta från tråden för annars kommer jag börja tro att nazister är i majoritet i Sverige...
Hur som: inga problem med att statistik granskas men att den där donnan är bara för jävla obehaglig.

Inom akademien är det nog inte så vanligt att klädespersedlar lämnar föreläsaren under pågående föreställning, men du får väl fråga om det kan ingå. Annars kan du väl prova att dubbla summan.

Vad är det som du tycker är obehagligt? Fakta på bordet?
Heberlein lär ju knappast få stora journalistpriset för det som alla redan tror sig veta.
Senast redigerad av B.R.Donut 2018-01-24 kl. 18:57.
Citera
2018-01-24, 19:11
Medlem
Det verkar gå bra för insamlingen till AH, nu uppe i 111 tusen efter drygt en dag tänkte jag skriva och tittar ett par minuter senare och det är 113 tusen och 280 givare. Tittade tidigare i dag när det var strax under 80k då var det iofs ett klart högre snitt, så där nog några som satt in en hygglig grundplåt, men snittet sjunker efterhand och det blir fler som ger mindre.
Det ska nog inte vara några problem för henne att få ihop minst 400k.
Citera
2018-01-24, 19:42
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
"Totalt rör det sig om över fyratusen enskilda rättsfall" skriver hon på Kickstarterinsamlingen.

Alltså 4000 gruppvåldtäkter mellan 2012 och 2017, som jag fattar det? Eftersom boken ska handla om gruppvåldtäkter. Eller jämför hon lite kors och tvärs?
Stämmer det med Jonassons siffror? (stackars loser som gjorde det gratis )

Det är det totala antalet (fällande) våldtäktsdomar. Siffran kommer antagligen från P Jonasson:

Citat:
Undersökningen är ett gensvar på regeringens vägran att ge BRÅ i uppdrag att ta fram officiell, aktuell statistik över utlänningars brottslighet. Den genomfördes under maj-september 2017 och omfattar drygt fyra tusen fällande domar. Gärningsmäns härkomst har kartlagts grundligt genom offentliga uppgifter.

https://pjjonasson.wordpress.com/2017/10/23/ny-undersokning-om-utlanningar-och-sexualbrott/
Citera
2018-01-24, 20:21
Medlem
Finisterres avatar
Citat:

Orsaken till att du inte kan hålla det ganska enkla löftet, och att resultatet när du bryter det blir så dåligt, är att du är dålig.
Citera
2018-01-24, 20:40
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finisterre
Orsaken till att du inte kan hålla det ganska enkla löftet, och att resultatet när du bryter det blir så dåligt, är att du är dålig.

Japp. Dålig på att hålla mig borta från tråden. Svär att det här blir sista inlägget:
Hur fan kan man lova en privat föreställning till vem som helst som betalar 36.000? Om vad då, om våldtäkt?
Hej om du sponsrar min bok om gruppvåldtäkter så kommer jag till dig och pratar om våldtäkt och psykisk ohälsa. Brrr.
Har inga problem med att statistiken granskas, om den är lite öppen och inte resultatet är bestämt på förhand, men själva presentationen på Kickstart upplever jag som rasistisk. Kanske ensam om det på flashback men inte utanför flashback.

Senast redigerad av Snopphanen 2018-01-24 kl. 20:46.
Citera
2018-01-24, 20:57
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Hon utlovar i alla fall att: "För det tredje vill jag ge förslag på åtgärder och strategier för att minska sexualbrotten i Sverige." Lyckas hon få ur sig något vettigt under den punkten så må hon väl vara värd pengarna.

Det här visar att hon varken är seriös eller kapabel. En litteraturstudie skulle ge bättre resultat på samma tid. Gruppvåldtäkter är inte något speciellt för Sverige tidigt i 21 århundradet.

Både grundforska (viket Jonasson redan gjort) och formulera inte bara en hypotes utan en teori som duger till att utmejsla en fungerande praktik ur Uppfinna hjulet på nytt för 100 000...

Det här kommer inte att bli bra. Obegripligt att människor skickar in pengar till dödfödda projekt som det här.

Nej, "De har Moses och profeterna. Lyssnar de inte på dem, kommer de inte att lyssna om någon uppstår från de döda", som Jesus sa.
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2018-01-24 kl. 21:00.
Citera
2018-01-24, 21:15
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Det här visar att hon varken är seriös eller kapabel. En litteraturstudie skulle ge bättre resultat på samma tid. Gruppvåldtäkter är inte något speciellt för Sverige tidigt i 21 århundradet.

Både grundforska (viket Jonasson redan gjort) och formulera inte bara en hypotes utan en teori som duger till att utmejsla en fungerande praktik ur Uppfinna hjulet på nytt för 100 000...

Det här blir den första rapporten / boken om gruppvåldtäkter sedan år 2000, då BRÅ kom med denna rapport:

Citat:
Statistik om gruppvåldtäkter
Brå har specialstuderat gruppvåldtäkter under 90-talet. Statistiken baseras på polisanmälda fall med två eller fler gärningsmän.

Publikationsår: 2000

https://www.bra.se/publikationer/arkiv/publikationer/2000-08-03-statistik-om-gruppvaldtakter.html

Så den är väldigt välbehövlig.

Rapporter som SD och sverigedemokrater släpper räknas inte av etablissemanget. Denna bok har större chans att betraktas som en "riktig" rapport / bok, och kanske även blir diskuterad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in