Citat:
Ursprungligen postat av
araka
100% batikhäxa.
Skrämmande och deprimerande att det fortfarande finns så pass okunniga och naiva människor.
På sjuttio och åttiotalen tog de skepnad som fredsaktivister/kärnvapenmotståndare (NATOs kärnvapen alltså, inte Warzawapaktens) och var nyttiga idioter åt KGB och CCCP där Maggan Wallström fortsätter på samma linje.
"Och speciellt inte med min bild av ensamkommande ungdomar, som jag känner som vanliga skolpojkar som läser läxor och spelar fotboll som ungdomar i allmänhet"
Herregud min skapare, läser hon inte tidningar? Tom DN har ju fattat att ensamkommande baaarn inte betyder att det är små helgon som, kommer.
Dom vet inte bättre, dom är som små barn i huvudet dessa pk-kärringar. Jag har en i min närhet som i sina unga år enligt uppgift såg ut som dröm, sen när dom blir gamla och fula och männen sen länge slutat runka efter dom så klarar dom ej av ensamheten ALLS, dom är vana att få positiv förstärkning för sitt utseende sen småflicksåren och ända fram till 45 års åldern, och då blir blattarna sen substitut för dom älskar dom "villkorslöst"..
Dessa käringar har så mycket kääänslor och godhet i sig, som bara måste få utlopp.
Kärringen här ovan såg säkert jävligt bra ut när hon var ung, om dom bara kunde nöja sig med att skaffa norsk skogskatt istället.
Tror detta blir standard framöver för alla liberala +70 kärringar som haft egen karriär som socionom, handläggare, eller pedagog (eller annat tärande) att man på ålderns höst rundar av det hela med att ha en liten ensamkommande hemma när gubben tynar bort framför "vem vet mest"... kanske inte blir så mycket med knulleriet för det är ju snustorrt sen 20 år, men det kan nog bli en hel del närhet iaf...