2018-01-17, 02:13
Medlem
Harrfenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Idkar hon sex med dessa afghanska män?

Tja vem vet, en ny Johanna M*ller är kanske under insegling.
Är denna damen med i #jagärhär tro?
2018-01-17, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X7.
Undrar vad hon jobbar med. Odds på kommunalt låtsasjobb om något alls?

Det är lätt att vara god när någon annan betalar.
Ja hon får antagligen inkomstförstärkning som gode man också.
Så det kan vara ett svepskäl att hon drar paralleller till Nazityskland.
Egentligen oroar hon sig för minskat privat konsumtionsutrymme.
2018-01-17, 02:52
Medlem
ParadisetSveriges avatar
Nu handlar inte den här tråden om en faktiskt händelse utan det vi kan diskutera är hur man kan tolka hennes dröm. För hon säger att hon drömde det.

Det är oroväckande att svenskar känner sig så trängda i Sverige idag.

Vi kanske behöver mer lebensraum.
2018-01-17, 05:29
Bannlyst
Hon sprider fake fakta, afghistan är säkert, det är lite oroligt i en av 34 provisioner.

Men troligen är hon marxtist och dom vill förstöra väst världens med kosmopolitisk tänk.
2018-01-17, 05:41
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Det låter som att hon är en livsstilskriminell som skyddar illegala immigranter, dvs gör sig skyldig till skyddande av brottsling regelbundet.
Oklart varför hon inte pressas av Sydsvenskan på detta?
2018-01-17, 06:08
Medlem
Vaskrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadisetSverige
Nu handlar inte den här tråden om en faktiskt händelse utan det vi kan diskutera är hur man kan tolka hennes dröm. För hon säger att hon drömde det.

Jag tolkar hennes text som att detta är något som hänt henne.
Precis som solarisX skrev igår.
Då hon verkar estetiskt och flummigt lagd så har hon valt att inleda sin berättelse som om det vore en dröm, för att det känns så overkligt för henne.
Längre ner i artikeln skriver hon såhär:
Citat:
Då vaknar jag. Och inser att jag i själva verket inte alls drömt. Jag har varit vaken hela tiden, och det visar sig bara vara gränspolisen som gör en rutinkontroll.
2018-01-17, 06:51
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Bryt inte mot lagen och skryt om det i sociala medier om du inte vill ha hembesök av polisen. 2018 är inte året då man efter avvisningsbeslut får stanna i Sverige.

Allra minst om man har dömts för våldtäkt och uppenbarligen ljuger om sin ålder. Vilken 14 åring har ärftligt håravfall?
2018-01-17, 08:33
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadisetSverige

Hade du bemödat dig scrolla några rader så inleds ett senare stycke med "sedan vaknar jag upp, och inser att det inte alls är en dröm, det är gränspolisen som bla bla...".

Attans trashsvenskar som inte ens bemödar sig göra det vi går i skolan för, d.v.s. läsa.
Och sedan säger de att det är invandrarna som är skamfläcken...
2018-01-17, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Hade du bemödat dig scrolla några rader så inleds ett senare stycke med "sedan vaknar jag upp, och inser att det inte alls är en dröm, det är gränspolisen som bla bla...".

Attans trashsvenskar som inte ens bemödar sig göra det vi går i skolan för, d.v.s. läsa.
Och sedan säger de att det är invandrarna som är skamfläcken...
Vi trashsvenskar har lärt oss ironi-det är ett sätt att bemöta vansinnet drömmar eller verklighet.
2018-01-17, 09:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av araka
100% batikhäxa.
Skrämmande och deprimerande att det fortfarande finns så pass okunniga och naiva människor.
På sjuttio och åttiotalen tog de skepnad som fredsaktivister/kärnvapenmotståndare (NATOs kärnvapen alltså, inte Warzawapaktens) och var nyttiga idioter åt KGB och CCCP där Maggan Wallström fortsätter på samma linje.

"Och speciellt inte med min bild av ensamkommande ungdomar, som jag känner som vanliga skolpojkar som läser läxor och spelar fotboll som ungdomar i allmänhet"
Herregud min skapare, läser hon inte tidningar? Tom DN har ju fattat att ensamkommande baaarn inte betyder att det är små helgon som, kommer.

Dom vet inte bättre, dom är som små barn i huvudet dessa pk-kärringar. Jag har en i min närhet som i sina unga år enligt uppgift såg ut som dröm, sen när dom blir gamla och fula och männen sen länge slutat runka efter dom så klarar dom ej av ensamheten ALLS, dom är vana att få positiv förstärkning för sitt utseende sen småflicksåren och ända fram till 45 års åldern, och då blir blattarna sen substitut för dom älskar dom "villkorslöst"..

Dessa käringar har så mycket kääänslor och godhet i sig, som bara måste få utlopp.

Kärringen här ovan såg säkert jävligt bra ut när hon var ung, om dom bara kunde nöja sig med att skaffa norsk skogskatt istället.

Tror detta blir standard framöver för alla liberala +70 kärringar som haft egen karriär som socionom, handläggare, eller pedagog (eller annat tärande) att man på ålderns höst rundar av det hela med att ha en liten ensamkommande hemma när gubben tynar bort framför "vem vet mest"... kanske inte blir så mycket med knulleriet för det är ju snustorrt sen 20 år, men det kan nog bli en hel del närhet iaf...
Senast redigerad av speedskater 2018-01-17 kl. 09:28.
2018-01-17, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedskater
Dom vet inte bättre, dom är som små barn i huvudet dessa pk-kärringar. Jag har en i min närhet som i sina unga år enligt uppgift såg ut som dröm, sen när dom blir gamla och fula och männen sen länge slutat runka efter dom så klarar dom ej av ensamheten ALLS, dom är vana att få positiv förstärkning för sitt utseende sen småflicksåren och ända fram till 45 års åldern, och då blir blattarna sen substitut för dom älskar dom "villkorslöst"..

Dessa käringar har så mycket kääänslor och godhet i sig, som bara måste få utlopp.

Kärringen här ovan såg säkert jävligt bra ut när hon var ung, om dom bara kunde nöja sig med att skaffa norsk skogskatt istället.

Tror detta blir standard framöver för alla liberala +70 kärringar som haft egen karriär som socionom, handläggare, eller pedagog (eller annat tärande) att man på ålderns höst rundar av det hela med att ha en liten ensamkommande hemma när gubben tynar bort framför "vem vet mest"... kanske inte blir så mycket med knulleriet för det är ju snustorrt sen 20 år, men det kan nog bli en hel del närhet iaf...
Ja, är det inte barn eller katter som ska ”tas om hand” så är det ensamkommande ”barn”, på oss skattebetalares bekostnad. Jag föreslår att alla dessa omhändertagande damer säljer sin bostad och åker till Afghanistan där de kan leva resten av livet som barmhärtiga samariter.
2018-01-17, 10:30
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloh
Jag har varit med om liknande, de letade knark sa de. Vanliga växter som jag kände som helt normala växter som gillade ljus och kväve och fosfor och vatten precis som helt vanliga svenska växter. Men de skulle inte vara kvar, de skulle bort från min garderob. Fina växter med ambition att torka sig och försörja mig och betala momsen på grejerna jag köpte i affär.

En av de bryska polismännen krävde också att jag skulle kissa i en burk. Så var det i Sverige redan 2015, så att hon kör "current year" känns ju som hon bara varit förskonad.

Varför har du växterna i en garderob om de är vanliga växter som gillar ljus och luft ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in