2018-01-17, 10:44
Medlem
Det jag tycker var mest intressant var att att hon inte fick dokumentera händelsen på något sätt. Det förde osökt tanken till många andra otroliga historier jag har hört.

För övrigt är det här ett rent spel för gallerierna. De enda som blir tillfredsställda är sossesnuten med sina psykosstörningar och komplex. Den pyttelilla avskräckande effekten som kanske medförs beror helt på i det närmaste övernaturliga faktorer.

Jag får nästan för mig att det var ett strategiskt val av person just därför att man visste att hon skulle skriva ett sånt vämjeligt inlägg som hon också gjorde. Propagandasyfte snarare än avskräckande.

Jag låter mig inte luras. Det har inte skett någon vändning. Det finns ingen övertygelse. Nu slösas det bort otroliga resurser på att sossesnutar ska få komma infarande som Tarsan i djungeln och göra rassia hos randomiserade batikkärringar.

Det enda som sker är ett slöseri. "Barnen" sätts i extremt dyrt förvar som kostar uppåt 2 000 kr/dag och slöseriet fortsätter ända tills en bråkdel av dem kan avyttras med svindyrt flyg.

Det tragiska är att vårt dyra folk går på den här skiten. Okej för att arbetsläger kanske inte är en perfekt lösning, men att köra en politisk show och korrumpera en massa dumma människor, inklusive polisen, kommer att bli ännu mer destruktivt i längden.
Senast redigerad av Ben-Benn 2018-01-17 kl. 11:12.
2018-01-17, 11:30
Medlem
Gregor-Samsas avatar
OM det gått till som hon beskriver vilket jag starkt betvivlar så har polisen garanterat någon anledning till att göra hembesök. Min gissning är att hon är ökänd som gömmare av afghanska kriminella som håller sig undan utvisning och därför gjort sig förtjänt av påhälsning från statsmakten.
Det faktum att hon talar sig varm för att dömda sexualförbrytare ska friges talar starkt för min tes.

Huruvida hon gör mer än kramar sina skyddslingar (Bildgoogla tanten!) ska jag låta vara osagt...
2018-01-17, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Det inleds med
Det var alltså en dröm, påhitt, fantasier?

Citat:
Ursprungligen postat av LaderKent
Hon trippade nog på något.
Rafo
2018-01-17, 11:40
Medlem
Sagrebles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
En titt på EvaMärtas fejsbuck säger det mesta...

https://www.facebook.com/evamarta.granqvist

Hon har många #freearif-bilder. Arif Mo var som bekant ett ensamkommande skäggbarn som förgrep sig på en 14-årig flicka på ett konfirmationsläger, och den 14-åriga flickan blev sedan förföljd och hotad av kärringarna från #jagärhär. EvaMärta la upp samtliga bilder efter Arif blivit dömd för sina övergrepp. EvaMärta uttryckte även sitt stöd för Arif direkt efter domen, jag undrar om hon har deltagit i trakasserierna mot flickan. Bildbevis: http://katerinamagasin.se/ladies-problem-om-det-ohemula-gullandet-med-en-domd-sexbrottsling/
Hon har också likeat vistårinteut på sin feja.

På en av bilderna blir du länkad till en dokumentär om lilla Arif, och hur illa behandlad han blir av de onda svenskarna, och att han har blivit oskyldigt dömd. Där är 184 kommentarer till videon, och det är nästan uteslutande kvinnor som uttrycker sina sympatier för Arif Mo. Om du redan är på dåligt humör eller om du har svagt hjärta så bör du inte titta på videon eller kommentarerna.
https://www.facebook.com/100006958395744/videos/1989926681249259
2018-01-17, 11:49
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagreble
Hon har många #freearif-bilder. Arif Mo var som bekant ett ensamkommande skäggbarn som förgrep sig på en 14-årig flicka på ett konfirmationsläger, och den 14-åriga flickan blev sedan förföljd och hotad av kärringarna från #jagärhär. EvaMärta la upp samtliga bilder efter Arif blivit dömd för sina övergrepp. EvaMärta uttryckte även sitt stöd för Arif direkt efter domen, jag undrar om hon har deltagit i trakasserierna mot flickan. Bildbevis: http://katerinamagasin.se/ladies-problem-om-det-ohemula-gullandet-med-en-domd-sexbrottsling/

På en av bilderna blir du länkad till en dokumentär om lilla Arif, och hur illa behandlad han blir av de onda svenskarna, och att han har blivit oskyldigt dömd. Där är 184 kommentarer till videon, och det är nästan uteslutande kvinnor som uttrycker sina sympatier för Arif Mo. Om du redan är på dåligt humör eller om du har svagt hjärta så bör du inte titta på videon eller kommentarerna.
Vailett, Marielouice, EvaMärta och de andra galningarna uppvisar en häpnadsväckande inställning visavi en dömd sexualbrottsling. Undrar om deras välvilja även sträcker sig till ljushylta äckelgubbar eller om det bara är kramgoa hazarer som får ta del av deras gula blend-doftande kärlek?
2018-01-17, 12:01
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
En titt på EvaMärtas fejsbuck säger det mesta...

https://www.facebook.com/evamarta.granqvist

Undrar hur många afghanska "barn" hon har spänt på. Mycket märkligt att inte polisen tar en titt på såna här profiler och vad dom egentligen sysslar med.
2018-01-17, 12:10
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagreble

Vad ser jag en nygrupp ENSAMKOMMANDE REPORTER...ha ha skrattar så jag dör, nästan. Jo men det var ett väldigt opartisk intervju nästan a'la aftonlögnen
2018-01-17, 12:21
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaskrens
Detta är en sk åsikts-artikel från Sydsvenskan.

Hon som ventilerat sin historia och upplevelse, är vad många på detta forumet kallar för en "Batikhäxa".

https://www.sydsvenskan.se/2018-01-17/plotsligt-var-mitt-hem-omringat-av-skapbilar-och-huset-fullt-av-framlingar

Vad tycket ni?
Är hennes berättelse hemsk?
Har polisen agerat rätt eller fel?
Om hennes uppgifter/upplevelse stämmer, tror ni att polisen gjort denna insats på ren jävelskap, eller att de faktiskt haft något att gå på? Misstag?

Fler än jag som vill se någon som kan uttrycka sig bra och sakligt i skrift ge henne ett svar som får henne att fundera över sina åtaganden?

Fundera över sina åtaganden? Hon är ju bara en kåt.. äcklig.. kärringdjävul som försöker maskera det med låtsas-godhet?
2018-01-17, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Vailett, Marielouice, EvaMärta och de andra galningarna uppvisar en häpnadsväckande inställning visavi en dömd sexualbrottsling. Undrar om deras välvilja även sträcker sig till ljushylta äckelgubbar eller om det bara är kramgoa hazarer som får ta del av deras gula blend-doftande kärlek?

70-talets bindgalna liberaler/radikaler, urbana och moooderna redan då....dom slogs för att få knulla fritt som kaniner och hata kärnfamiljen, samt spotta på den vanliga arbetaren (mina föräldrar!!) Men främst ville dom hata och förstöra..dom hatade allt! Revolutionärer.

Även dom som kickade igång vansinnesinvandringen 1975.

Förmodligen dom mest samhällsskadliga individer som någonsin bott i Sverige.

Nu är deras döttrar 40 år och i full fart med uppfostringen av barnen, det kommer inte bli bättre framöver.
Senast redigerad av peheis666 2018-01-17 kl. 12:38.
2018-01-17, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloh
Jag har varit med om liknande, de letade knark sa de. Vanliga växter som jag kände som helt normala växter som gillade ljus och kväve och fosfor och vatten precis som helt vanliga svenska växter. Men de skulle inte vara kvar, de skulle bort från min garderob. Fina växter med ambition att torka sig och försörja mig och betala momsen på grejerna jag köpte i affär.

En av de bryska polismännen krävde också att jag skulle kissa i en burk. Så var det i Sverige redan 2015, så att hon kör "current year" känns ju som hon bara varit förskonad.

Samma förskräckliga historia, med viss variation, har drabbat mig. Jag stod och blandade pseudoefedrin och lithium-batterier när polisen slog ned dörren och berättade att förbipasserande klagat på en kemisk stank liknande katturin. Jag tänkte också betala moms.
2018-01-17, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa

De är svaga människor med låg IQ och EQ. De är som sekt medlemmar i valfri religös sekt. De faller pladask för muslimers honungs marinerade ord om hur kärleksfulla de är när de i verkligheten är sociopater, psykopater och narcissister. Många från MENA har anlag för psykopati och är duktiga på manipulation.
2018-01-17, 16:21
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
”Jag drömde”

Kärringens ”KÄNSLOR” alltså rent påhitt och vilda fantasier.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in