2018-03-06, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie
Åter igen en meningslös kommentar som inte har någonting med diskussionen att göra.

Alla får ha sina egna synpunkter, alla får tycka olika. Men om man börjar försöka övertala folk vad man ska undvika och inte tycker jag det krävs lite substans bakom synpunkterna vilket du saknar helt och hållet.

Om du inte ser att jag har substans så har du inte läst mina inlägg.

Vilka det är som försöker övertala andra människor till korkade handlingar syns ju alldeles för tydligt i hela den här tråden.
2018-03-06, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Per.Johansson
Om du inte ser att jag har substans så har du inte läst mina inlägg.

Vilka det är som försöker övertala andra människor till korkade handlingar syns ju alldeles för tydligt i hela den här tråden.

Har läst alla dina kommentare, det jag sett är, "Det är scam... Det är ett pyramidspel... Jag tycker det ska vara reglerat..." Sen va det inte mycket mer.
Då vet vi alla vad du tycker så behöver vi inte se dig mer i denna tråd då du sagt det du vill.

Aldrig försökt övertala någon. Endast presenterat fördelar med det mot annan FIAT valuta, mina åsikter såklart.

Tack å hej!
2018-03-06, 11:36
Medlem
Citat:
Självklart förstår du inte behovet av hög IQ och utbildning.... istället ska man satsa på en lustig sak som inte ens är en valuta. Hänger dessa 2 grejer ihop?

Papperspengar? har du hängt med de sista 25 åren?

De flesta fiskmåsar som sitter här fattar ju inte ens att Bitcoin inte ens är en valuta.

Hehe, jo då, jag har hängt med längre än så och har därför hunnit stöta på många inskränkta människor. Dom flesta tenderar att bli ganska olyckliga. Kan du inte bara tala om vad det är som klämmer dig på riktigt. Som jag sa tidigare så tror jag inte att du är här för att hjälpa människor.

Nej, idag är det ju inte ens papperspengar utan bara luft som dom lånar ut till dig. Betala tillbaka gör du med pengar du arbetat ihop+ränta så klart. Genialisk judisk affärsidé som sagt. Tycker du att det känns bra?

Får lite DDR vibbar av dig som sagt, men fortsätt gärna skriva för du är en lustig stolle.

Men ta nu och klämm ur dig vad det egentligen handlar om. Du verkar lite för gammal för att ha en ny tand på gång. Kan det vara lite komunism som spökar, eller åtminstone lite gammal vänster-bitterhet?
2018-03-06, 11:43
Medlem
Snubchurps avatar
Fin nedgång nu kan man säga...
2018-03-06, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Hehe, jo då, jag har hängt med längre än så och har därför hunnit stöta på många inskränkta människor. Dom flesta tenderar att bli ganska olyckliga. Kan du inte bara tala om vad det är som klämmer dig på riktigt. Som jag sa tidigare så tror jag inte att du är här för att hjälpa människor.

Nej, idag är det ju inte ens papperspengar utan bara luft som dom lånar ut till dig. Betala tillbaka gör du med pengar du arbetat ihop+ränta så klart. Genialisk judisk affärsidé som sagt. Tycker du att det känns bra?

Får lite DDR vibbar av dig som sagt, men fortsätt gärna skriva för du är en lustig stolle.

Men ta nu och klämm ur dig vad det egentligen handlar om. Du verkar lite för gammal för att ha en ny tand på gång. Kan det vara lite komunism som spökar, eller åtminstone lite gammal vänster-bitterhet?

Diskussionen blir ju helt meningslös då flera här, du bland annat , inte ens klarar av att ta mina ord på allvar.
Du tycks tro att jag har en dold agenda? och tramsar om DDR och judar. Löjligt i kubik, och rasistiskt såklart.
2018-03-06, 12:33
Medlem
Citat:
Diskussionen blir ju helt meningslös då flera här, du bland annat , inte ens klarar av att ta mina ord på allvar.
Du tycks tro att jag har en dold agenda? och tramsar om DDR och judar. Löjligt i kubik, och rasistiskt såklart.

Löjligt är att gå in på forum o kasta ur sig skit som man inte har någon kunskap om, helt utan att presentera några argument. Bara scam, pyramidspel bla...bla...Ni är ju som repiga skivor.

Faktum är att ingen kan spå in i framtiden vad gäller krypto. Att då vara så jävla förmäten som dig får en närmast att tänka på religion. Är de religiös.

Och till sist, Judendom är ingen ras.
2018-03-06, 13:25
Medlem
Citat:
Löjligt är att gå in på forum o kasta ur sig skit som man inte har någon kunskap om, helt utan att presentera några argument. Bara scam, pyramidspel bla...bla...Ni är ju som repiga skivor.

Faktum är att ingen kan spå in i framtiden vad gäller krypto. Att då vara så jävla förmäten som dig får en närmast att tänka på religion. Är de religiös.

Och till sist, Judendom är ingen ras.

Dont feed the troll, did the misstake!
Haters gona hate...
2018-03-06, 13:34
Medlem
DikTs avatar
Citat:

Och vad tror du att det kan bero på... ?

Tror du har fått fram din poäng.
Krypto är bara för kriminella, det är ett pyramidspel, en scam och alla som ser något positivt med krypto säger bara det för att försöka lura någon annan och för att driva upp priset.
Har jag missat något?

Vad är det du vill diskutera? - det har jag missat...
2018-03-06, 13:36
Medlem
MonaSvisas avatar
Den är ju på väg neråt, klart du skall fynda
2018-03-06, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie
Dont feed the troll, did the misstake!
Haters gona hate...

Jag vet, blir irriterad på mig själv.

Är det inte jävligt mycket nyreggade troll nu igen? Verkar gå i cykler. Eller har det brunnit på något gruppboende?
2018-03-06, 14:04
Medlem
Citat:
Jag vet, blir irriterad på mig själv.

Är det inte jävligt mycket nyreggade troll nu igen? Verkar gå i cykler. Eller har det brunnit på något gruppboende?

Förmodligen samma snubbe som tycker det är kul att förlöjliga sig själv.
2018-03-06, 18:50
Medlem
BTC 10868

https://coinmarketcap.com/

Först går det upp och sen så ....

https://www.youtube.com/watch?v=EvptVEAut-M

T om Tage Danielsson visste hur Bitcoin fungerar
Senast redigerad av aktievetgirig 2018-03-06 kl. 18:52.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in