Citat:
Ursprungligen postat av
Per.Johansson
Självklart förstår du inte behovet av hög IQ och utbildning.... istället ska man satsa på en lustig sak som inte ens är en valuta. Hänger dessa 2 grejer ihop?
Papperspengar? har du hängt med de sista 25 åren?
De flesta fiskmåsar som sitter här fattar ju inte ens att Bitcoin inte ens är en valuta.
Hehe, jo då, jag har hängt med längre än så och har därför hunnit stöta på många inskränkta människor. Dom flesta tenderar att bli ganska olyckliga. Kan du inte bara tala om vad det är som klämmer dig på riktigt. Som jag sa tidigare så tror jag inte att du är här för att hjälpa människor.
Nej, idag är det ju inte ens papperspengar utan bara luft som dom lånar ut till dig. Betala tillbaka gör du med pengar du arbetat ihop+ränta så klart. Genialisk judisk affärsidé som sagt. Tycker du att det känns bra?
Får lite DDR vibbar av dig som sagt, men fortsätt gärna skriva för du är en lustig stolle.
Men ta nu och klämm ur dig vad det egentligen handlar om. Du verkar lite för gammal för att ha en ny tand på gång. Kan det vara lite komunism som spökar, eller åtminstone lite gammal vänster-bitterhet?