Citat:
Ursprungligen postat av
WykkedWitch
"Välja det livet" hahaha Du vet inte så mycket om mitt liv. Det är verkligen inte heltäckande kriminellt!
Vidare så klumpar inta jag ihop samhällsklasser som tråk-HalfRunar gör. En väktare har blivit knivskuren, sweet asså. Mycket liten chans att: " men om du hade lärt känna honom så skulle du inte ha tyckt så".. Mönstren går igen i sånna dära och jag kan typen..
Han borde ha kutat om han hunnit men han skulle promt stila sig tydligen.
Kallar mig "tråk" utan att veta något om mig eller vad som skulle vara tråkigt i mitt liv men jag kan inte uttala mig om det du skriver eftersom jag inte vet något om ditt liv? Nä, men jag kan läsa dina efterblivna alster om att du känner glädje över en knivhuggen väktare och därigenom dra en slutsats om att du förmodligen är efterbliven.
"Inte heltäckande kriminellt" = kriminell...
Även om det bara är lite bajs i (gen?)poolen så är det fortfarande bajs i poolen..
Du "klumpar inte ihop" men klumpar ihop alla väktare och poliser "och kan typen.."
Anklagar en annan för att vara alltför känslostyrd samtidigt har du huggit en väktare som tog i med hårdhandskarna.. Hade han sparkat dig om du var laglydig..? Gissar på ett fett nej.
Min teori står kvar. Jag gissar på förståndshandikappad.