2018-04-19, 13:02
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Jag har också problem med spraymail i den mening att vissa konton på olika sidor har spraymail som mailadress för det konton och för att kunna ändra till andra mail måste man kunna svara på deras ursprungsmail med info, och det går ju inte...någon som har en lösning?
Citera
2018-04-19, 14:09
Medlem
Trots vissa störningar tycker jag att Spray Mail har fungerat bra fram tills nu. Sedan 1-2 veckor tillbaka fungerar varken inkommande eller utgående mail. Jag ser att det har kommit mail men kan inte läsa dem. Inget större problem eftersom det är mest skräp och reklam, men just detta att man har spray-mailen kopplat till registreringen på en del forum och hemsidor gör att man måste registrera om sig med ny e-mail.

Nåja, Spray var bra så länge det varade.
Citera
2018-04-20, 00:12
Medlem
Men just detta att man har så otroligt många användarkonton med mailen som inloggningsnamn och kontakt på olika siter för kundmedlemskap, jobbsökarkonton, bankkontakter, etc etc. Det blir en mardröm för vissa går inte att ändra och vissa kan behöva återställa lösenord om det försvunnit och då kommer det nya till Spraymailen... J-vla h-vetes skitföretag som inte ger någon vettig info eller förklaring i tid!!!
Citera
2018-04-20, 07:47
Medlem
Först loggar man in. Sedan öppnar man en ny flik i chrome och går till (chrome://settings/cookies/detail?site=nymail.spray.se), sedan tar man bort alla cookies utom loggedin och GUID. Sedan växlar man till Spray-fliken och där klickar man först på Spray-loggan, då är man på www.spray.se, men man är fortfarande inloggad, och sedan klickar man på "Läs E-post" då kommer man tillbaka till sin mejl och då kan man klicka på "Inkorg" igen och då syns mejlen, åtminstone fungerade det för mig.
Senast redigerad av dagmar.ebbesen 2018-04-20 kl. 07:49.
Citera
2018-04-25, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagmar.ebbesen
Först loggar man in. Sedan öppnar man en ny flik i chrome och går till (chrome://settings/cookies/detail?site=nymail.spray.se), sedan tar man bort alla cookies utom loggedin och GUID. Sedan växlar man till Spray-fliken och där klickar man först på Spray-loggan, då är man på www.spray.se, men man är fortfarande inloggad, och sedan klickar man på "Läs E-post" då kommer man tillbaka till sin mejl och då kan man klicka på "Inkorg" igen och då syns mejlen, åtminstone fungerade det för mig.

Funkar tyvärr inte för mig när jag följde dessa instruktioner. Blir samma strul i Chrome som med Internet Explorer, ömsom vita fält, ömsom syns inkorgen och antal olästa mail i vänstermenyn men det bara tuggar eller blir vitt i listan när man klickar på inkorgen eller annan mapp...
Citera
2018-04-26, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaksam
Funkar tyvärr inte för mig när jag följde dessa instruktioner.

Prova med att kolla mejlen i mobilen? Dvs. i Chrome i mobilen.
Citera
2018-05-06, 11:12
Medlem
25Decembers avatar
Kan någon logga in? Försöker hjälpa en bekant att flytta från spray men när jag loggar in får jag bara sidan kan inte visas. Vill verkligen komma åt alla gamla mejl och adressbok.
Citera
2018-05-06, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaksam
Men just detta att man har så otroligt många användarkonton med mailen som inloggningsnamn och kontakt på olika siter för kundmedlemskap, jobbsökarkonton, bankkontakter, etc etc. Det blir en mardröm för vissa går inte att ändra och vissa kan behöva återställa lösenord om det försvunnit och då kommer det nya till Spraymailen... J-vla h-vetes skitföretag som inte ger någon vettig info eller förklaring i tid!!!

Det är därför man själv sedan 17 år tillbaka har en egen domän med sin epost så man kan flytta den när/om man vill utan att byta e-postadress.
Citera
2018-05-06, 20:41
Medlem
Denna helg strular spray som vanligt.....
Vad är bästa alternativ 2018..?
Citera
2018-05-15, 14:27
Medlem
Min fru kommer inte in sen några dagar, inte jag heller (funkade för ett tag sen?) Vad händer? Förut kunde man ju ringa Spray???

Visste inte att det varit så mycket problem - har kvar det av ren dumhet / obekvämt att byt vissa adresser, nostalgi osv. Trodde inte sånt här strul var möjligt.

Hur fasen byter man e-post för viktiga saker som appleID osv? Är jävligt nervös nu, hjälp!

Tacksam för svar!
Citera
2018-05-15, 15:18
Medlem
Svartskäggs avatar
Jag kom in i förrgår, men nu funkar det inte. Jag borde ha gjort en lista på alla som skickar till mig på den adressen när jag hade chansen.
Citera
2018-05-15, 16:26
Medlem
yz44s avatar
Kommer heller inte in i min spraymail, som tur är inget viktigt men ändå irriterande.
Det är väl bara att glömma den och lägga namnet på ägaren på minnet för framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in