Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-03-08, 16:50
  #1
Medlem
Varför krånglar spraymail så ofta nuförtiden?¨
Dags att byta till vad?
Någon som vet?
Citera
2016-03-08, 17:02
  #2
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Har inte använt Spraymail på säkert 20 år. Kanske som du skriver, en annan mailklient. Gmail, Outlook är kanske något som passar dig?
Citera
2016-03-09, 05:12
  #3
Medlem
gurujoshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Varför krånglar spraymail så ofta nuförtiden?¨
Dags att byta till vad?
Någon som vet?

Rastlösa ägare med behov av att pilla med massa grejer tex script,utveckling.Nån annan förklaring har jag inte.Fungerar i tid och otid gör dom
Citera
2016-03-09, 05:48
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurujosh
Rastlösa ägare med behov av att pilla med massa grejer tex script,utveckling.Nån annan förklaring har jag inte.Fungerar i tid och otid gör dom

Just nu när jag har en annons ute så krånglar den, typiskt.
Funkat bra förut utom sista tiden!
Citera
2016-03-09, 06:06
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Just nu när jag har en annons ute så krånglar den, typiskt.
Funkat bra förut utom sista tiden!

Fuck spray mail!
Vad tycker ni om spraymail?
Återigen kommer jag inte fram!
Funkat bra hittills till för några månader.
Kan gå över till Hotmail en annan gång.
Har en viktigannons ute nu.
Folk kan ringa mig men då får jag fullt upp!
Har ni samma problem?
Vad är bästa adress?
Citera
2016-03-09, 06:39
  #6
Medlem
iggesundarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Fuck spray mail!
Vad tycker ni om spraymail?
Återigen kommer jag inte fram!
Funkat bra hittills till för några månader.
Kan gå över till Hotmail en annan gång.
Har en viktigannons ute nu.
Folk kan ringa mig men då får jag fullt upp!
Har ni samma problem?
Vad är bästa adress?

Jag kör spraymail, till *skit*, men dock vill man ju att den fungerar.
annars använder jag hotmail.se.
Citera
2016-03-09, 06:45
  #7
Medlem
IGotAGoldenTickets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Fuck spray mail!
Vad tycker ni om spraymail?
Återigen kommer jag inte fram!
Funkat bra hittills till för några månader.
Kan gå över till Hotmail en annan gång.
Har en viktigannons ute nu.
Folk kan ringa mig men då får jag fullt upp!
Har ni samma problem?
Vad är bästa adress?

Det känns lite som om du kört runt med en dålig bil i åratal och blir upprörd när den inte fungerar, trots att du har råd med en ny, fullt fungerande.

De flesta lämnade Spraymail för över tio år sedan och redan då var det en kraftigt undermålig tjänst.
Hotmail och Gmail går nog jämnt upp av de stora. Själv gillar jag Gmail.

Det är bara att byta liksom... kostar ingenting.
Citera
2016-03-09, 09:31
  #8
Medlem
engmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Varför krånglar spraymail så ofta nuförtiden?¨
Dags att byta till vad?
Någon som vet?

Samma problem här. Ofta problem. Spraymail har nog gått ur tiden tyvärr. Väldigt irriterande när man har viktiga mail att läsa och inte kommer in. Har börjat gå över till Outlook men just nu kommer jag inte in på Spraymail alls. Måste ju skifta kontakter från spray till outlook.
Outlook fungerar bra.
Citera
2016-03-09, 09:33
  #9
Medlem
engmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Fuck spray mail!
Vad tycker ni om spraymail?
Återigen kommer jag inte fram!
Funkat bra hittills till för några månader.
Kan gå över till Hotmail en annan gång.
Har en viktigannons ute nu.
Folk kan ringa mig men då får jag fullt upp!
Har ni samma problem?
Vad är bästa adress?

Så jävla trött på Spraymail just nu....igen..
Kommer inte in.
Citera
2017-12-31, 11:46
  #10
Medlem
Bara skit med Spray. Nu går det inte att ens besvara mail och hur man än försöker så får man ingen kontakt med deras support. "Ring oss om ni har problem" , säger dom ,men det finns ju för f-n inget telefonnummer angivet!!!
Blääää.....
Citera
2018-01-01, 07:39
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brus-nilsson
Bara skit med Spray. Nu går det inte att ens besvara mail och hur man än försöker så får man ingen kontakt med deras support. "Ring oss om ni har problem" , säger dom ,men det finns ju för f-n inget telefonnummer angivet!!!
Blääää.....
Prova med andra webbläsare och rensad cache.
Jag tror de har allvarliga buggar i sina javascript...
Citera
2018-01-15, 00:47
  #12
Medlem
SPRAY Mail och deras driftstörningar, obefintliga driftsinformation och support.

Angående SPRAY mail och deras driftstörningar och obefintliga driftsinformation... jag har varit nöjd med deras funktion fram tills för några år sedan då det var mycket strul. Sedan blev det bättre ordning ett tag, men nu funkar det mesta inte alls. Går inte att bifoga filer, går inte att svara på mail annat än med snabbsvarsfunktionen, dvs utan att ursprunglig text följer med i svaret, går inte att vidarebefordra.

De svarar inte annat än med autosvar när man mailar till supporten och nu verkar de ha tagit bort sin Facebooksida där det förekom många frustrerade inlägga i kommentarsfälten från deras användare. Jag har skaffat mig en annan mailadress hos ett annan leverantör för säkerhets skull men det är ett h-vete med alla kanske 100 olika sidor där man har just sprayadressen som inlogg/användarnamn och återställning av lösenord går till Spraymailen. Skulle vra hopplöst att komma på alla man måste byta och vissa kan man inte ens byta användarnamn på och inte nyregistrera konton med samma personuppgifter men annan mail heller...

Har som sagt gillat Spray och haft dem nästan sedan starten, min första webbmail. Gillar layouten och spamfiltret etc. Alltid känts bättre layoutmässigt än Hotmail, Gmail mm för mig och hört andra användare tyckt det med.

Några med liknande erfarenheter? Någon som vet något om vad problemet är och om de kommer att skärpa sig eller om det kommer att lägga ner totalt? Vore som sagt hyggligt katastrofalt med tanke på allt som hänger på mailkontot.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback