2006-01-20, 22:10
Bannlyst
Är det någon mer än jag som tycker att han verkar hel-flippad?
Har sökt lite efter info på honom och det lilla jag fått fram är att han är ensamstående utan barn och runt 40 år.
Jag kan inte sätta fingret på VAD det är, men någonting känns inte riktigt riktigt med honom.
Han har ju en energi som är helt sjuk, han pratar snabbare än värsta DagensDubbel-journalist, far omkring i studion som en studsboll.
Han kramas och pussas för mycket mot/på barnen och tar på dem ovanligt mycket tycker jag.
Nej, jag vet inte, men något känns konstigt.
En man på 40, ensamstående utan, barn som verkar alldeles förtjust i barn och totalt överenergisk. Han känns inte alls äkta.
Någon som fått samma känsla?
Mer info?
Citera
2006-01-20, 22:29
Medlem
Madchilds avatar
Jag utgår från att han är utvecklingsstörd.

Helt sjukt att man vet vem fanskapet är, överhuvudtaget..

Edit: XXX
Citera
2006-01-20, 22:39
Medlem
Googlade lite ....

En Peter Rylander var programledare i Twist & Shout på TV4 för många år sedan, samma person?

Publikuppvärmare? http://www.fitness-magazine.com/index.html?visa=/oktober03/gladiatorerna.html

Skum vet jag inte ... men en släng av ADHD verkar han ha!
Citera
2006-01-22, 11:41
Medlem
Musarms avatar
Jag håller med. Den mannen måste ha någon typ av utvecklingsstörning. För något år sedan var han publikuppvärmare på Almtuna IS hemmamatcher i hockeyallsvenskan. Jag var själv där vid ett tillfälle och jag var ytterst nära att lämna isladan efter första perioden. Publiken började ropa "ut med packet" efter ett tag. Jag tror att han fick sparken ganska snabbt.
Citera
2006-01-24, 20:32
Medlem
jimjims avatar
Han verkar vara lite väl uppe i varv, man undrar om han inte har smuttat på nåt kemiskt preparat...
Citera
2006-01-25, 00:43
Medlem
Clive-Hasses avatar
Peter har alltid varit speedad. Gammal skolkamrat som hördes och syntes överallt och gillade det. Rätt snäll kille egentligen som passar till lekprogram och dylikt och mindre till agenda
Citera
2006-01-25, 01:21
Medlem
Haha tänkte själv lägga upp en tråd om denna människa...

Lite peddovarning på honom tycker jag, kolla när han lyfter upp ungarna så tar han dom alltid på röven...
Citera
2006-01-25, 18:17
Bannlyst
Asså den killen är fan övertänd! Lackade ur totalt när jag såg det programmet, han drar ju verkligen ner det i skiten. Kollade en liten stund för att se hur han gjorde bort sig, sen orkade jag inte mer.
Citera
2006-01-25, 21:27
Medlem
vinbras avatar
Av det lilla jag har sett av hans hysteriska rundhoppande i programmet så känns det onekligen som att något är fel på karln. Skulle inte förvåna mig om han döljer mörka hemligheter.
Citera
2006-01-26, 15:00
Medlem
freeplays avatar
Han är ju inte lite speedad, men det roligaste är ju att barnen i amigo verkar ju fått lugnande medans han fick lite uppåt.

Väntar med spänning på avslöjanden om denna man, "det ligger hundra enar bredvid graven" som man inte säger.
Citera
2006-01-26, 15:11
Medlem
Resistances avatar
Den människan måste ju gå på någon sorts drog. Tänk er att växa upp med honom som far.
Citera
2006-01-26, 23:29
Medlem
Truxas avatar
Här har han varit på tapeten förut:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=284378&highlight=amigo

Jag vidhåller fortfarande att han är ett gubbsjukt bokstavsbarn!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in