Är det någon mer än jag som tycker att han verkar hel-flippad?
Har sökt lite efter info på honom och det lilla jag fått fram är att han är ensamstående utan barn och runt 40 år.
Jag kan inte sätta fingret på VAD det är, men någonting känns inte riktigt riktigt med honom.
Han har ju en energi som är helt sjuk, han pratar snabbare än värsta DagensDubbel-journalist, far omkring i studion som en studsboll.
Han kramas och pussas för mycket mot/på barnen och tar på dem ovanligt mycket tycker jag.
Nej, jag vet inte, men något känns konstigt.
En man på 40, ensamstående utan, barn som verkar alldeles förtjust i barn och totalt överenergisk. Han känns inte alls äkta.
Någon som fått samma känsla?
Mer info?
Jag håller med. Den mannen måste ha någon typ av utvecklingsstörning. För något år sedan var han publikuppvärmare på Almtuna IS hemmamatcher i hockeyallsvenskan. Jag var själv där vid ett tillfälle och jag var ytterst nära att lämna isladan efter första perioden. Publiken började ropa "ut med packet" efter ett tag. Jag tror att han fick sparken ganska snabbt.
Peter har alltid varit speedad. Gammal skolkamrat som hördes och syntes överallt och gillade det. Rätt snäll kille egentligen som passar till lekprogram och dylikt och mindre till agenda
Asså den killen är fan övertänd! Lackade ur totalt när jag såg det programmet, han drar ju verkligen ner det i skiten. Kollade en liten stund för att se hur han gjorde bort sig, sen orkade jag inte mer.
Av det lilla jag har sett av hans hysteriska rundhoppande i programmet så känns det onekligen som att något är fel på karln. Skulle inte förvåna mig om han döljer mörka hemligheter.