2006-01-27, 03:02
Medlem
Nått fel på killen är det, lite Michael Jackson kanske....
Citera
2006-01-27, 15:55
Medlem
highlighters avatar
var också skolkamrat till Peter (som tydligen Clive-Hasse). Han var en jättetrevlig kille, men drog sin fröken till vansinne... Han var även en hejare på allt som hette sport. Behövde väl få utlopp för all sin energi.
Citera
2006-01-27, 16:16
Medlem
Poenas avatar
Kolla på Amigo i kväll ni som vill kl 19.00, det är ett barnprogram, min 6 åring tycker det är veckans höjdpunkt!
Citera
2006-01-27, 16:29
Medlem
dodeesoss avatar
Jag zappade förbi programet förra veckan (tror jag) när han fick alla lågstadieelever att stämma upp i allsång, "oa hela natten" va de......?
Kändes lite halvbisarrt, är inte oa en synonym till "att polera raketen" eller "spela skinnbanjo"...............

// Tommy
Citera
2006-01-27, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poena
Kolla på Amigo i kväll ni som vill kl 19.00, det är ett barnprogram, min 6 åring tycker det är veckans höjdpunkt!

Man förstår ju hur barn kan tycka det är asbra dom är ju lite renare i huvet än vi!
Citera
2006-01-27, 18:00
Medlem
JackassTREs avatar
q

Alla barn gillar tokstållen och det är ju därför han är där, toppen
Citera
2006-01-27, 18:24
Medlem
Pepos avatar
LOL ja ungarna gillar ju också honom och har själv undrat ifall han smakat på något kemiskt innan sändningarna... Önskar iofs att jag hade hälften av hans energi....
Citera
2006-01-27, 22:18
Medlem
JackassTREs avatar
q

Citat:
Ursprungligen postat av Pepo
LOL ja ungarna gillar ju också honom och har själv undrat ifall han smakat på något kemiskt innan sändningarna... Önskar iofs att jag hade hälften av hans energi....

Sändning och produktion tar två timmar det klarar all och spela teater en gång i veckan. eller hur?
Citera
2006-01-28, 10:46
Medlem
carebears avatar
Satt o slösurfade igår när mina barn satt framför tv:n. När Amigo började, var jag tvungen att titta efter ett tag, maken till hetsig och tjoande snubbe har jag fan inte sett... Mina barn verkade dock nöjda. Speciellt med hur han efter varje svar skrek ut det en gång till och sa: det är rätt.
Citera
2006-01-29, 17:32
Medlem
koffeinists avatar

Såg Amigo för första gången i dag (reprisen), och såg med egna ögon vad ni beskrivit tidigare i denna tråd, killen är ju helt utflippad!!!! Om han nu inte råkar ha en mycket grav coctail av ADHD och DAMP så är enda förklaringen att han går på någonting starkt, det minsta jag kan tänka mig är i så fall att han missbrukar koffeintabletter (eller bälgar i sig några kannor kaffe per dag, skulle kunna förklara varför han inte kan stå stilla, så pissnödig att det blir en omöjlighet).

Snacka om att söka kroppskontakt...känns som att han när som helst skulle kunna "råka" taffsa på häcken på någon av deltagarna

"Du är bra", "du är bäst", "bra jobbat" osv. säger han till de som suger totalt och hade skrapat ihop 1 poäng.

Det knäppaste jag såg var dock att han helt bytte tonläge mellan frågorna (jätteavspänd lugn, "avslappningsband", sympatisk ton) till de enerverande utropen efter att deltagarna svarat (fel eller rätt spelar ingen roll)...

Skillnaden mot andra barnpogram med "spacade" programledare är att det i de fallen tydligt framgår att det är en roll de spelar för att entertaina kidsen; inte så säker i detta fallet...han känns ju genuint weird

Vet dock inte om han slår Steve Ballmers fuldans (här snackar vi väckelsemöte!), inklusive de vidrigt stora tefaten av svett i armhålorna
http://www.ebaumsworld.com/microsoftdance.html
Citera
2006-04-25, 23:09
Medlem
Malou möter Amigo-Peter

http://www.tv4.se/player/categories.aspx?treeId=3008&pid=49853&more=1
Citera
2006-04-26, 00:08
Medlem
Shuyins avatar
Vad är det med människan!? Har aldrig sett programet tidigare så jag gick in och såg ett par bitar från ett program på nätet. Och snacka om smygpedofil, kramar om dom och säger att dom är bra fast dom suger, den här meningen fastnade jag för,

"Ni som sitter där hemma kom ihåg det är bara en lek ibland har man lite extra tur ibland lite mindre tur." Visst är det ett barnprogram, men vafan han hade inte ens behövt nämna det. Sen så var meningen jävligt rolig tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in