Såg Amigo för första gången i dag (reprisen), och såg med egna ögon vad ni beskrivit tidigare i denna tråd, killen är ju helt utflippad!!!! Om han nu inte råkar ha en mycket grav coctail av ADHD och DAMP så är enda förklaringen att han går på någonting starkt, det minsta jag kan tänka mig är i så fall att han missbrukar koffeintabletter (eller bälgar i sig några kannor kaffe per dag, skulle kunna förklara varför han inte kan stå stilla, så pissnödig att det blir en omöjlighet).
Snacka om att söka kroppskontakt...känns som att han när som helst skulle kunna "råka" taffsa på häcken på någon av deltagarna
"Du är bra", "du är bäst", "bra jobbat" osv. säger han till de som suger totalt och hade skrapat ihop 1 poäng.
Det knäppaste jag såg var dock att han helt bytte tonläge mellan frågorna (jätteavspänd lugn, "avslappningsband", sympatisk ton) till de enerverande utropen efter att deltagarna svarat (fel eller rätt spelar ingen roll)...
Skillnaden mot andra barnpogram med "spacade" programledare är att det i de fallen tydligt framgår att det är en roll de spelar för att entertaina kidsen; inte så säker i detta fallet...han känns ju genuint weird
Vet dock inte om han slår Steve Ballmers fuldans (här snackar vi väckelsemöte!), inklusive de vidrigt stora tefaten av svett i armhålorna
http://www.ebaumsworld.com/microsoftdance.html