2006-01-20, 21:33
Medlem
Som topic lyder nån som vet om denna tv är nåt att ha kvalite på tv"en andersson låter som ett B märke??

Tacksam för svar

MvH
Citera
2006-01-23, 19:29
Medlem
Nja, det beror på vad man vill ha. Skall du koppla till datorn, så är det bra upplösning.

Jag köpte både den och en Hyndai från Siba. Skiljer en tusenlapp ungefär. Jag valde Hyndain, för att Andersson- tvn var inte svart utan mer med en grön ton när det skulle vara svart (kan iof varit fel på den jag köpte hem). Hyndain är inte perfekt när det är hockeymatch, men nu kollar jag sällan på hockey. Sedan är det ett snyggare skal på hyndain.

Men, för runt 10000:- så får man leva med att det inte är perfekt bild.

Lycka till
Citera
2006-01-23, 23:37
Medlem
some_ones avatar
tänkte också köpa andersson y70 men det blev ej av, min granne köpte dock den och den var grym, men efter en dag så började tv:n krångla halva skärmen började flimmra osv. så nu vet jag inte vad hon har gjort..
Citera
2006-01-26, 03:34
Medlem
Tjena igen det blev ingen andersson utan en samsung LE 32R41 32"
fick ner den till 13000 vilket måste varit superpris helt ny givetvis och jag är mycket nöjd rekomenderar verkligen den LCD tv"en

MvH
Citera
2006-01-30, 19:10
Medlem
some_ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popeye1
fick ner den till 13000 vilket måste varit superpris helt ny givetvis och jag är mycket nöjd rekomenderar verkligen den LCD tv"en

MvH

vart köpte du den då?
elgiganten?
Citera
2006-01-31, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popeye1

MvH

Jag är också nyfiken på var du köpte den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in