Citat:
Ursprungligen postat av
DixieD
Fast varför ens prata med dig i första början om hon inte tänkte ha sex med dig?
Jag accepterar knappt meddelanden på Facebook ifrån främmande män. Kollegor har jag knappt något att säga något om med. Min enda umgängeskrets är kvinnor.
Varför får man för sig som kvinna att börja ens konversera med en man som man inte ens känner/har något med? Så det var nog ändå planerat ifrån hennes sida att ligga med dig annars hade du inte ens fått uppmärksamheten. Den bruden skiter i sitt förhållande och älskar knappt sin kille.
Det är likadant med tjejer som sätter upp bilder på sig själva på Instagram/Facebook i underkläder och män dreglar och så skriver " Men hallå, jag har ju en kille". Ehhh vah? Du sket på din kille när du la upp bilden i första början. Enda anledningen till att bilden åkte upp var för att få andra mäns bekräftelse för hennes egna killes åsikt räknas inte.
Jag vet hur du tänker men det är som citatet jag skrev att när det inte är förberett händer det. Många muslimska tjejer får inte ens gå ut i affären av sina män eller föräldrar när de är unga, hur tror du de hamnar med en svensk eller utländsk kille om de är otrogna?
Många svenska tjejer är horor så bra av dig att inte vilja prata med killar, vi killar vill nog mest ha fitta hos en tjej som är snygg, en kille jag kände ville gick hela sitt liv här i Sverige med det tänket, jag skriver gick för han flyttade sen när han tröttnade på Sverige och ville ha en familj.
Har du facebook så tar du inte ansvar för din relation, bryr mig inte om du har bilder där eller inte. Jättemycket (massor) av otrohet sker via sociala medier idag!!