2018-02-08, 19:03
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Vem har talat om ONS? Jag har aldrig haft något ONS och tänker inte ha det heller, däremot har jag haft längre sexuella relationer med flera män. Min erfarenhet är att män är olika sexuellt och att de fungerar olika också beroende på i vilken ålder de är..
Som sagt, det är enbart min erfarenhet.

Bra att vi är överens om att kvinnor är lika intresserade av sex som män.

Jag pratar om ons i allmänhet. Jag betvivlar inte dina kunskaper. Jag tror dock att män tänder visuellt (dvs om en kvinna är het). Det han ser blir han kåt av och därför upplevs män som kåtare.

Kvinnor blir mer upphetsade emotionellt och väntar gärna på rätt man att ha sex med och därför upplevs kvinnor som man inte är så beroende av sex som män.
Kvinnor i tråden som har fast förhållande hur mycket man älskar sex/och hur man
gärna vill ha det. Man tänder på rätt man och inte på varje man. Män är mer kåta visuellt och kan tända på en fin kropp men det betyder inte att män älskar sex mer än oss. Du har absolut en poäng
Citera
2018-02-08, 19:06
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Låter mer som en skröna eller något sjukligt tillstånd. Men män måste ju också ha sin rätt att fejka förstås.
Varför skulle det vara en skröna eller något sjukligt?
Här kan du läsa om tekniker för att som man träna sig till att få flera orgasmer innan utlösning:
http://alkoholsmart.se/sex/multipla-orgasmer-hos-man/

Gissar dock att det är fler kvinnor än män som är multiorgasmiska.
(Ja, kvinnor gillar sex )
Citera
2018-02-08, 19:06
Medlem
Citat:
Topic för den här tråden är kvinnlig sexualitet. Inte hur män fungerar. Det är i den kontexten du ska läsa mina inlägg.
Manlig utlösning och manlig orgasm är inte samma sak. Det går utmärkt för en man att få orgasm utan att få utlösning.
Du har haft sex med en man, eller hur? Lite tunt underlag för att uttala dig om hur män generellt fungerar, kan jag tycka.
Fixafitta anser att vi kvinnor inte är intresserade av sex och jag håller inte med honom om det, vilket gör honom ilsk.

Jaha, är analsex goldstandard för sex eller vad?
Jag har prövat analsex några gånger, men jag tyckte inte att det var särskilt skönt.

Du menar alltså att jag ska läsa dina länkar för att inse att min egen kvinnliga kåthet bara är en illusion, eller vad menar du?

Hahaha, vem har lurat i dig det?
Citera
2018-02-08, 19:16
Medlem
Citat:
Varför skulle det vara en skröna eller något sjukligt?
Här kan du läsa om tekniker för att som man träna sig till att få flera orgasmer innan utlösning:
http://alkoholsmart.se/sex/multipla-orgasmer-hos-man/

Gissar dock att det är fler kvinnor än män som är multiorgasmiska.
(Ja, kvinnor gillar sex )

Avvikelser går det ju alltid att hitta om man letar.
Men i 99,99% av fallen så sammanfaller nog det ena med det andra.
(Att kvinnor gillar sex är väl knappast någon nyhet.)
Citera
2018-02-08, 19:17
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Hahaha, vem har lurat i dig det?
Känner du inte heller till det ?
Flashback är fantastiskt. Här påstås det att kvinnor inte gillar sex och männen vet inte att deras orgasm och utlösning inte är synonyma. Undrar vad sexualundervisningen i dagens skola egentligen sysslar med.
( Läs artikeln jag länkat till eller googla får du se att du har massor med njutning framför dig om du vill. Oavsett om du är man eller kvinna)
Citera
2018-02-08, 19:21
Medlem
Citat:
Flashback är fantastiskt. Här påstås det att kvinnor inte gillar sex och männen vet inte att deras orgasm och utlösning inte är synonyma. Undrar vad sexualundervisningen i dagens skola egentligen sysslar med.
( Läs artikeln jag länkat till eller googla får du se att du har massor med njutning framför dig om du vill. Oavsett om du är man eller kvinna)
Hehe, klart det finns kvinnor som gillar sex, och klart det finns killar som kan få orgasm utan utlösning. Bägge dessa typer har dock gemensamt att de är mycket ovanliga.
Citera
2018-02-08, 19:32
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
Hehe, klart det finns kvinnor som gillar sex, och klart det finns killar som kan få orgasm utan utlösning. Bägge dessa typer har dock gemensamt att de är mycket ovanliga.

Är kvinnor som älskar sex ovanliga? Då måste jag vara ett freak. Jag kan inte leva utan sex.
Ju mer på förbjudna ställen desto mer spännande
Citera
2018-02-08, 19:32
Medlem
Citat:

Jo. Men du påstår typ att det är hur vanligt som helst. Det händer typ när man har tomt i påsen och har sex för åttonde gången på en kväll.
Jag vet att kvinnor gillar sex, har inte sagt något annat, bara småkukade töntar som påstår att det inte är så.
Däremot vågar jag påstå att män är kåtare än kvinnor, ty annars skulle vi ha dött ut. Finns studier på det men någon länkade väl tidigare så jag orkar ej leta. Allt gott
Citera
2018-02-08, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fixafitta
Kvinnor får dagligen höra att de inte ska låta sig förtryckas och mannen står för ondska. Kvinnor kan helt enkelt inte relatera till män, och de gånger de försöker får de höra att de inte ska fortsätta.

Om kvinnor älskade sex såsom män gör skulle heterosexuella män knullat som bögar! Bögar utgör en minoritet av alla människor ändå hittar du bögklubbar nästan överallt. Nuförtiden är det på nätet allt sker, är du bög får du knulla. Är du en hetero man måste du DEJTA/SKAPA FÖRHÅLLANDE ---> sedan får du knulla. Det är inte att gilla sex det är att gilla förhållanden. Ungefär vad det oärliga svinet i artikeln säger. Hur klarar de av att leva med sig själva med sådant äckligt relativiserande?!? Kan vi inte bara VARA ÄRLIGA?
Exakt. Finns inget hinder för bögar att nå varandra. Man knullar även dem som har sjukdomar.

Alltså det tar väldigt hårt på en kvinna att aäga att hon inte är intresserad av sex. Vad ska hon annars använda för kort för att snärja en man? Kunskap? Humor? Sex är deras enda varumärke liksom och de kan låtsas gilla sex om de kan dra fördelar av honom.
Citera
2018-02-08, 19:39
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Jo. Men du påstår typ att det är hur vanligt som helst. Det händer typ när man har tomt i påsen och har sex för åttonde gången på en kväll.
Jag vet att kvinnor gillar sex, har inte sagt något annat, bara småkukade töntar som påstår att det inte är så.
Däremot vågar jag påstå att män är kåtare än kvinnor, ty annars skulle vi ha dött ut. Finns studier på det men någon länkade väl tidigare så jag orkar ej leta. Allt gott
Nej, jag har inte påstått att det "är hur vanligt som helst" att män får orgasm utan utlösning.
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Är kvinnor som älskar sex ovanliga? Då måste jag vara ett freak. Jag kan inte leva utan sex.
Yes, du är ett freak Det är jag också. I Flashbacks underbara värld är kvinnor inte intresserade av sex och dessutom ruttnar vi när vi fyller 25 år eller däromkring.
Senast redigerad av DoraF 2018-02-08 kl. 19:41.
Citera
2018-02-08, 19:40
Medlem
Dontcallmedudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
På jobbet?😊
Citera
2018-02-08, 19:42
Bannlyst
Citat:
Du vet alltså hur det känns för dig i olika situationer. Du vet hur du känner dig när du tittar på Titanic och myser och du vet hur det känns att vara kåt.
Jag tror att du ljuger. Jag tror att du inte alls vet hur det känns att titta på Titanic eller vara kåt. Såvida du inte visar några länkar till vetenskapliga rapporter så tror jag att du ljuger.
Eller menar du att det räcker med dina egna känslor och upplevelser när det gäller din manliga sexualitet för att bevisa att du har rätt medan mina upplevelser och känslor kring min kvinnliga sexualitet har noll värde?
Menar du att de som delar mina åsikter också ljuger?
Det är ju faktiskt exakt det du säger.
Sluta ljuga och tramsa.

Finns mängder med studier, analyser, vetenskapliga rapporter som tydligt bevisar att kvinnor använder sex som handelsvara. Ungefär som att jag bara skulle ställa upp på att spela fotboll om jag fick 5000 i månaden, nya skor, rena kläder, mat före och efter matchen och skjuts tur och retur.

Din argumentation haltar och det enda du har att komma med är härskartekniker. Ni kvinnor är så äckligt ohederliga och oärliga att ni klarar inte av att diskutera sakligt. Ni fattar liksom ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in