Citat:
Ursprungligen postat av
DixieD
Båda har egentligen rätt! För män vill man få utlösning/penetrera. För kvinnor är det viktigt med närhet, kyssar och kelande.
Män kräver inte samma sak. Män vill bara ha sex och komma.
Att en man går med på kelande, kyss och kramande är för att göra kvinnan kåt så att han kan glida in lättare.
Topic för den här tråden är kvinnlig sexualitet. Inte hur män fungerar. Det är i den kontexten du ska läsa mina inlägg.
Manlig utlösning och manlig orgasm är inte samma sak. Det går utmärkt för en man att få orgasm utan att få utlösning.
Du har haft sex med en man, eller hur? Lite tunt underlag för att uttala dig om hur män generellt fungerar, kan jag tycka.
Fixafitta anser att vi kvinnor inte är intresserade av sex och jag håller inte med honom om det, vilket gör honom ilsk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fixafitta
Du har tidigare skrivit till mig att du inte ens kan tänka dig att ha analsex, din sexuella nyfikenhet är NOLL.
Läs mina länkar, sedan kommer du tillbaks här och ber mig om ursäkt för att du har varit ett oärligt och oventenskapligt svin! Sedan snackar vi vidare.
Du säger själv vad jag säger. Kvinnor gillar kela medan män gillar att ha sex.
Dina personangrepp biter FORTFARANDE INTE
Tillägg: Jag vet ju såklart var det felar, det är bristande förmåga att sätta sig in i andras situation. Ni kvinnor kommer aldrig känna av hur kåta män är, tur då att det finns studier som är solklara, män är kåtare. Det är inte ert fel att ni inte är män, men när vi i framtiden kommer kunna trixa och ha oss i hjärnan kommer alla kvinnor bli helt häpna av hur män känner. "är det så här det är att vara kåt". Tills dess kommer allting såklart vara en social konstruktion, men i verkligheten finns det fortfarande biologiska varelser
Jaha, är analsex goldstandard för sex eller vad?
Jag har prövat analsex några gånger, men jag tyckte inte att det var särskilt skönt.
Du menar alltså att jag ska läsa dina länkar för att inse att min egen kvinnliga kåthet bara är en illusion, eller vad menar du?