2018-02-08, 18:21
Medlem
Dontcallmedudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boobacar
Dom absolut flesta kvinnor har legat runt, många fler än du tror
Jag har nog haft ett tiotal på jobbet!
Citera
2018-02-08, 18:24
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Båda har egentligen rätt! För män vill man få utlösning/penetrera. För kvinnor är det viktigt med närhet, kyssar och kelande.

Män kräver inte samma sak. Män vill bara ha sex och komma.

Att en man går med på kelande, kyss och kramande är för att göra kvinnan kåt så att han kan glida in lättare.
Topic för den här tråden är kvinnlig sexualitet. Inte hur män fungerar. Det är i den kontexten du ska läsa mina inlägg.
Manlig utlösning och manlig orgasm är inte samma sak. Det går utmärkt för en man att få orgasm utan att få utlösning.
Du har haft sex med en man, eller hur? Lite tunt underlag för att uttala dig om hur män generellt fungerar, kan jag tycka.
Fixafitta anser att vi kvinnor inte är intresserade av sex och jag håller inte med honom om det, vilket gör honom ilsk.
Citat:
Ursprungligen postat av Fixafitta
Du har tidigare skrivit till mig att du inte ens kan tänka dig att ha analsex, din sexuella nyfikenhet är NOLL.

Läs mina länkar, sedan kommer du tillbaks här och ber mig om ursäkt för att du har varit ett oärligt och oventenskapligt svin! Sedan snackar vi vidare.

Du säger själv vad jag säger. Kvinnor gillar kela medan män gillar att ha sex.

Dina personangrepp biter FORTFARANDE INTE

Tillägg: Jag vet ju såklart var det felar, det är bristande förmåga att sätta sig in i andras situation. Ni kvinnor kommer aldrig känna av hur kåta män är, tur då att det finns studier som är solklara, män är kåtare. Det är inte ert fel att ni inte är män, men när vi i framtiden kommer kunna trixa och ha oss i hjärnan kommer alla kvinnor bli helt häpna av hur män känner. "är det så här det är att vara kåt". Tills dess kommer allting såklart vara en social konstruktion, men i verkligheten finns det fortfarande biologiska varelser
Jaha, är analsex goldstandard för sex eller vad?
Jag har prövat analsex några gånger, men jag tyckte inte att det var särskilt skönt.

Du menar alltså att jag ska läsa dina länkar för att inse att min egen kvinnliga kåthet bara är en illusion, eller vad menar du?
Citera
2018-02-08, 18:28
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Topic för den här tråden är kvinnlig sexualitet. Inte hur män fungerar. Det är i den kontexten du ska läsa mina inlägg.
Manlig utlösning och manlig orgasm är inte samma sak. Det går utmärkt för en man att få orgasm utan att få utlösning.
Du har haft sex med en man, eller hur? Lite tunt underlag för att uttala dig om hur män generellt fungerar, kan jag tycka.
Fixafitta anser att vi kvinnor inte är intresserade av sex och jag håller inte med honom om det, vilket gör honom ilsk.

Jag har prövat analsex några gånger, men jag tyckte inte att det var särskilt skönt.

Du menar alltså att jag ska läsa dina länkar för att inse att min egen kvinnliga kåthet bara är en illusion, eller vad menar du?

Ja, en man men jag tror att man känner igen män mycket bättre genom en än ons.

Kvinnor är imtresserade av sex lika mycket som män men på olika sätt. Jag beskrev det i min tidigare inlägg att vi tycker om närhet/kärlek. Vår kåthet baseras på att mannen är en eventuell partner vi ser oss själva med.

För mannen så är det bara sex. Han vill bara ha sex och få ut sin kåthet. Därför upplevs mannen som mycket kåtare. Han tänker inte på hela på paketet som vi gör
Citera
2018-02-08, 18:31
Bannlyst
Citat:

JAG VILL, OCH DET MENAR JAG VERKLIGEN - ATT DU LÄSER MINA FUCKING LÄNKAR.

Kan du sedan komma tillbaks och säga vad du tycker, fram tills dess ser jag dig som en oerhört manipulativ skithög. Det jag argumenterar för står där. Det du argumenterar för är sårade feels. Du vill ha rätt och du skäms inte för att börja relativisera.

Jag vet för fan själv känslan av att ligga och kolla på Titanic och känna mys, men jag vet också känslan av KÅTHET. DE ÄR INTE SAMMA SAK. Och tidsaspekter är inte din vän, för saker förändrar sig över sekunder, när mannen uppnår klimax så kommer han direkt att gå från det ena läget till det andra. Det händer i varje fall, vissa män vill bara lämna honan och gå hem.
Senast redigerad av Fixafitta 2018-02-08 kl. 18:35.
Citera
2018-02-08, 18:33
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Ja, en man men jag tror att man känner igen män mycket bättre genom en än ons.

Kvinnor är imtresserade av sex lika mycket som män men på olika sätt. Jag beskrev det i min tidigare inlägg att vi tycker om närhet/kärlek. Vår kåthet baseras på att mannen är en eventuell partner vi ser oss själva med.

För mannen så är det bara sex. Han vill bara ha sex och få ut sin kåthet. Därför upplevs mannen som mycket kåtare. Han tänker inte på hela på paketet som vi gör
Vem har talat om ONS? Jag har aldrig haft något ONS och tänker inte ha det heller, däremot har jag haft längre sexuella relationer med flera män. Min erfarenhet är att män är olika sexuellt och att de fungerar olika också beroende på i vilken ålder de är..
Som sagt, det är enbart min erfarenhet.

Bra att vi är överens om att kvinnor är lika intresserade av sex som män.
Citera
2018-02-08, 18:34
Medlem
Sirianas avatar
Hej hopp. Jag gillar sex. Klart jag gillar kel, mys och närhet med men ja - jag gillar sex.
Experimentlustan hos både mig och min man är relativt hög så vi har ett upptäckande och bejakande sexliv
Citera
2018-02-08, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Hej hopp. Jag gillar sex. Klart jag gillar kel, mys och närhet med men ja - jag gillar sex.
Experimentlustan hos både mig och min man är relativt hög så vi har ett upptäckande och bejakande sexliv

Pissa varandra i ansiktet, köra in den i röven, köra den långt ner i halsen, slicka fitta, slicka röv eller att bli slagen på kuken med en bräda - allt detta är uttryck för sexualitet.

Mysa när man ser på Titanic, mysa när man ser på Filthy Woman eller mysa i olika ställningar - går alla under mys.

Det finns bevisat att män oftare än kvinnor är kåta, i DoraFs värld betyder detta bara att man har missat att ta med alla gånger kvinnor känner mys. Är doraF en psykopat? Som har svårt att skilja på känslor? För henne kanske glädje, kåthet, upprymdhet och mys alla går under epitetet "positiva feels". Börjar fan undra! Egentligen vet jag ju vad det handlar om, hon vägrar bara att erkänna att hon har fel. Därför ska jag vara sympatisk och säger här rakt ut att jag inte lägger någon värdering av känslan av mys eller känslan av kåthet. Den ena är uppenbarligen inte finare eller fulare än den andra. KOmmer detta underlätta i processen för att få DoraF att erkänna sig SLAGEN?
Citera
2018-02-08, 18:39
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Bjuda in andra män in till sänghalmen... räknas det? Tråden handlar väl inte om gruppsex?
Citera
2018-02-08, 18:43
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Bjuda in andra män in till sänghalmen... räknas det? Tråden handlar väl inte om gruppsex?

Nej jag tror inte tråden handlar om gruppsex, var fick du det ifrån?

Men trådstarten skriver att ”...För kvinnor är sex bara misär och leder till stora konsekvenser så som graviditet eller könssjukdomar.”

Jag hävdar att kvinnor visst gillar att ha sex. Sex innebär inte massa lidande och negativa konsekvenser för kvinnor. Iallafall inte för mig.
Citera
2018-02-08, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetskriget
Haha. Du lever antagligen i en mardröm. Min tjej älskar sex... har fan större sexdriv än vad jag har.

Jävla loser.
Ert förhållande är uppenbarligen rätt så färskt. I början passar tjejen alltid på att ha så mycket sex som möjligt, dels för att hon vill verka som en tjej som gillar sex, dels eftersom det är mycket enklare när hon är nykär. Snart kommer hon dock att tröttna.
Citera
2018-02-08, 18:47
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fixafitta
JAG VILL, OCH DET MENAR JAG VERKLIGEN - ATT DU LÄSER MINA FUCKING LÄNKAR.

Kan du sedan komma tillbaks och säga vad du tycker, fram tills dess ser jag dig som en oerhört manipulativ skithög. Det jag argumenterar för står där. Det du argumenterar för är sårade feels. Du vill ha rätt och du skäms inte för att börja relativisera.

Jag vet för fan själv känslan av att ligga och kolla på Titanic och känna mys, men jag vet också känslan av KÅTHET. DE ÄR INTE SAMMA SAK. Och tidsaspekter är inte din vän, för saker förändrar sig över sekunder, när mannen uppnår klimax så kommer han direkt efteråt att gå från det ena läget till det andra. Det händer i varje fall, vissa män vill bara lämna honan och gå hem.
Du vet alltså hur det känns för dig i olika situationer. Du vet hur du känner dig när du tittar på Titanic och myser och du vet hur det känns att vara kåt.
Jag tror att du ljuger. Jag tror att du inte alls vet hur det känns att titta på Titanic eller vara kåt. Såvida du inte visar några länkar till vetenskapliga rapporter så tror jag att du ljuger.
Eller menar du att det räcker med dina egna känslor och upplevelser när det gäller din manliga sexualitet för att bevisa att du har rätt medan mina upplevelser och känslor kring min kvinnliga sexualitet har noll värde?
Menar du att de som delar mina åsikter också ljuger?
Det är ju faktiskt exakt det du säger.
Citera
2018-02-08, 18:50
Medlem
Citat:

Låter mer som en skröna eller något sjukligt tillstånd. Men män måste ju också ha sin rätt att fejka förstås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in