Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Jag omdefinierar ingenting. Myset, kelandet och kyssarna är en del av förspelet, det är en del av sexet och bygger upp kåtheten hos kvinnor. Sex är också mycket mer än penetration och målet är inte alltid utlösning och orgasm.
Du måste vara helt grön när det gäller sex eftersom du inte greppar ens de enklaste sakerna när det gäller att ha sex med kvinnor.
Fortfarande oskuld?
Du har tidigare skrivit till mig att du inte ens kan tänka dig att ha analsex, din sexuella nyfikenhet är NOLL.
Läs mina länkar, sedan kommer du tillbaks här och ber mig om ursäkt för att du har varit ett oärligt och oventenskapligt svin! Sedan snackar vi vidare.
Du säger själv vad jag säger. Kvinnor gillar kela medan män gillar att ha sex.
Dina personangrepp biter FORTFARANDE INTE
Tillägg: Jag vet ju såklart var det felar, det är bristande förmåga att sätta sig in i andras situation. Ni kvinnor kommer aldrig känna av hur kåta män är, tur då att det finns studier som är solklara, män är kåtare. Det är inte ert fel att ni inte är män, men när vi i framtiden kommer kunna trixa och ha oss i hjärnan kommer alla kvinnor bli helt häpna av hur män känner. "är det så här det är att vara kåt". Tills dess kommer allting såklart vara en social konstruktion, men i verkligheten finns det fortfarande biologiska varelser