2018-02-08, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Haha 😀 Om inte kvinnor gillade att ha sex skulle vi vara helt nöjda med att mysa och kolla på Titanic ( finns det nån som tittar på den filmen längre!?!). Det skulle inte leda till sex öht utan vi skulle nöjda somna när filmen var slut.
Men som vanligt är logik något väldigt svårt för de arga männen på Flashback.

FÖR ATT MANNEN VILL PENETRERA FITTA/ANUS/MUNNEN, FÖR MANNEN ÄR DET UTLÖSNINGEN SOM ÄR THE FINAL STEP.

Människor blir arga på dig och andra som argumenterar för det du argumenterar för att ni är så perverst jävla oärliga och manipulativa.
Citera
2018-02-08, 17:52
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fixafitta
FÖR ATT MANNEN VILL PENETRERA FITTA/ANUS/MUNNEN, FÖR MANNEN ÄR DET UTLÖSNINGEN SOM ÄR THE FINAL STEP.

Människor blir arga på dig och andra som argumenterar för det du argumenterar för att ni är så perverst jävla oärliga och manipulativa.
Som sagt, du kan skrika så högt du vill och skriva massor av arga inlägg. Det förändrar ingenting.
Kvinnors sexualitet och kåthet fungerar inte som mäns. Vi behöver andra saker än män för att bli kåta.
Jag är ledsen för din skull att ditt sexliv är så kasst ( nä, du skulle inte vara så arg om du vore sexuellt tillfredsställd).
Senast redigerad av DoraF 2018-02-08 kl. 17:55.
Citera
2018-02-08, 17:59
Bannlyst
Citat:
Som sagt, du kan skrika så högt du vill och skriva massor av arga inlägg. Det förändrar ingenting.
Kvinnors sexualitet och kåthet fungerar inte som mäns. Vi behöver andra saker än män för att bli kåta.
Jag är ledsen för din skull att ditt sexliv är så kasst ( nä, du skulle inte vara så arg om du vore sexuellt tillfredsställd).

Jag är bara ute efter en sak och det är att bota narcissism och oärlighet. Jag gör vad jag kan, vägrar personen fortfarande att tänka efter kan jag inte göra mer! Jag har dock ett gott samvete!

Halva ditt inlägg är förresten argumentationsfel!

Varför kämpar du så jävligt för att omdefiniera vad sex innebär? Det är för att du ska få rätt, eller hur? Kvinnor gillar att mysa och kolla på Titanic. Män gillar att knulla (ha sex).

Det du skriver är ju så fasligt korkat! Det är som om jag börjar säga att jag gillar att fiska, för att jag gillar gemenskapen det ger mig när vi åker till sjön där vi fiskar. Fy fan vad oärlig du är. Hur kan man leva med ett sådant oärligt inre?
Citera
2018-02-08, 18:08
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fixafitta
Jag är bara ute efter en sak och det är att bota narcissism och oärlighet. Jag gör vad jag kan, vägrar personen fortfarande att tänka efter kan jag inte göra mer! Jag har dock ett gott samvete!

Halva ditt inlägg är förresten argumentationsfel!

Varför kämpar du så jävligt för att omdefiniera vad sex innebär? Det är för att du ska få rätt, eller hur? Kvinnor gillar att mysa och kolla på Titanic. Män gillar att knulla (ha sex).

Det du skriver är ju så fasligt korkat! Det är som om jag börjar säga att jag gillar att fiska, för att jag gillar gemenskapen det ger mig när vi åker till sjön där vi fiskar. Fy fan vad oärlig du är. Hur kan man leva med ett sådant oärligt inre?
Jag omdefinierar ingenting. Myset, kelandet och kyssarna är en del av förspelet, det är en del av sexet och bygger upp kåtheten hos kvinnor. Sex är också mycket mer än penetration och målet är inte alltid utlösning och orgasm.
Du måste vara helt grön när det gäller sex eftersom du inte greppar ens de enklaste sakerna när det gäller att ha sex med kvinnor.
Fortfarande oskuld?
Citera
2018-02-08, 18:10
Bannlyst
Kom med någon fakta då era oärliga fanskap!

Även om ungefär alla i länkarna relativiserar och slingrar sig kring området så är budskapet extremt jävla tydligt!

https://www.huffingtonpost.com/2014/06/11/sex-with-women_n_5296906.html

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3917590/Battle-sexes-Expert-finally-determines-men-women-enjoy-getting-intimate-results-surprise-you.html

https://www.psychologytoday.com/blog/cultural-animal/201012/the-reality-the-male-sex-drive

KOM MED FAKTA DÅ. KOM GE MIG FAKTAN! JAG VÄNTAR
Citera
2018-02-08, 18:11
Medlem
Frihetskrigets avatar
Haha. Du lever antagligen i en mardröm. Min tjej älskar sex... har fan större sexdriv än vad jag har.

Jävla loser.
Citera
2018-02-08, 18:12
Bannlyst
Citat:
Jag omdefinierar ingenting. Myset, kelandet och kyssarna är en del av förspelet, det är en del av sexet och bygger upp kåtheten hos kvinnor. Sex är också mycket mer än penetration och målet är inte alltid utlösning och orgasm.
Du måste vara helt grön när det gäller sex eftersom du inte greppar ens de enklaste sakerna när det gäller att ha sex med kvinnor.
Fortfarande oskuld?

Du har tidigare skrivit till mig att du inte ens kan tänka dig att ha analsex, din sexuella nyfikenhet är NOLL.

Läs mina länkar, sedan kommer du tillbaks här och ber mig om ursäkt för att du har varit ett oärligt och oventenskapligt svin! Sedan snackar vi vidare.

Du säger själv vad jag säger. Kvinnor gillar kela medan män gillar att ha sex.

Dina personangrepp biter FORTFARANDE INTE

Tillägg: Jag vet ju såklart var det felar, det är bristande förmåga att sätta sig in i andras situation. Ni kvinnor kommer aldrig känna av hur kåta män är, tur då att det finns studier som är solklara, män är kåtare. Det är inte ert fel att ni inte är män, men när vi i framtiden kommer kunna trixa och ha oss i hjärnan kommer alla kvinnor bli helt häpna av hur män känner. "är det så här det är att vara kåt". Tills dess kommer allting såklart vara en social konstruktion, men i verkligheten finns det fortfarande biologiska varelser
Senast redigerad av Fixafitta 2018-02-08 kl. 18:15.
Citera
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Fortfarande oskuld?

Båda har egentligen rätt! För män vill man få utlösning/penetrera. För kvinnor är det viktigt med närhet, kyssar och kelande.

Män kräver inte samma sak. Män vill bara ha sex och komma.

Att en man går med på kelande, kyss och kramande är för att göra kvinnan kåt så att han kan glida in lättare.

Det går olika tankar på män och kvinnor
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Jag förundras alltid över hur män försöker applicera sin sexualitet på kvinnor. Män tror att kvinnor går igång på att se bilder av deras könsorgan bara för att de själva går igång på fittbilder.

För kvinnor är sex bara misär och leder till stora konsekvenser så som graviditet eller könssjukdomar. Tjejer använder sex som en valuta i ett förhållande eller äktenskap och inget annat.

När ska män förstå detta?
deep. kanske därför som det finns golddiggers. om de ändå ska ha sex med någon så kan de bli rika på det?
Citera
2018-02-08, 18:16
Bannlyst
Citat:
Haha 😀 Om inte kvinnor gillade att ha sex skulle vi vara helt nöjda med att mysa och kolla på Titanic ( finns det nån som tittar på den filmen längre!?!). Det skulle inte leda till sex öht utan vi skulle nöjda somna när filmen var slut.
Men som vanligt är logik något väldigt svårt för de arga männen på Flashback.
Du förväxlar intresset för sex med intresset för att träffa män som du kan utnyttja ekonomiskt och som du kan ge sex till.

Däremot har majoriteten av kvinnorna aldrig eller väldigt sällan sex med någon som står under dem socioekonomiskt. Kvinnan är en hora av naturen.
Citera
2018-02-08, 18:17
Medlem
shadow666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chooopisen
Kvinnans sexualitet ökar ofta efter 30 medans mannens minskar.

Hur kommer det sig? berätta
Citera
2018-02-08, 18:19
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Hur kommer det sig? berätta

Ökad känsla för att vilja ha barn
Sex för kvinnor är att hitta rätt man att vara med och därför njuter kvinnor mer med rätt man än med ett ons
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in