Citat:
Ursprungligen postat av
Luxurious
Jag förstår. Jag menar dock att du får försöka hitta någonting som ger ditt liv mening som faktiskt är genomförbart. Att bli ekonomiskt oberoende och reda jorden runt med två polare låter inte så realistiskt.
Att bygga upp min kropp. Att skaffa eget boende som jag trivs i. Det här är mina mål. Fruktansvärt ointressant för att leva ett helt liv om du frågar mig. Visst, jobbet bidrar ju med att jag kan göra alla roligheter så som festivaler, åka utomlands, gå på konserter och så. Men det är ju tillfälliga dopaminkickar. Tyvärr har jag inget större som jag känner, "det här är jag! Det här vill jag satsa på".
Jag tränar väldigt seriöst och mycket av dagen kretsar kring matlådor, äta rätt och så, mycket hinns inte med förutom detta när man har jobb. Gillade att sitta uppe på nätterna men måste sova så att kroppen och återhämtningen blir optimal.
Min kanske lite oklara frågesättning är vad man i sådana fall ska göra med det, (troligt), långa livet man har kvar bortsett från vad jag redan nämnt. Vet om att det svaret endast är något svar jag kan ge mig själv, men då hade jag inte skrivit här..