• 1
  • 2
2018-01-12, 19:15
Medlem
NiggaBloods avatar
Hej där.

När jag ser en kvinna är det en av två saker jag vill göra, antingen slå henne eller klämma på hennes fitta, beroende på om hon är snygg eller ful samt schyst eller dum. Tyvärr kan man naturligtvis inte bete sig hur man vill och klämma på fittor hur som helst, men frågan lyder; Hur kan man vidröra en kvinna i allmänhet? Vad säger lagen? Vad tycker ni? Kan man ta på hennes hår? Kan man skaka hennes hand? Kan man känna på hennes lår? När kan man känna på hennes rumpa?

Ser fram emot diskussion! TACK!
Citera
2018-01-12, 19:22
Medlem
En kvinna du inte känner sedan tidigare kan du som mest skaka hand med. Det är sunt förnuft.

För övrigt hoppas jag att du driver med din trådstart. Om inte måste du vara socialt handikappad.
Citera
2018-01-12, 19:23
Så du skulle vilja slå ner en tjej och sedan dra ner handen innanför trosorna?
Citera
2018-01-12, 19:23
Medlem
NiggaBloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mupp08
Så du skulle vilja slå ner en tjej och sedan dra ner handen innanför trosorna?
Det vore fint, men lagen hindrar oss.
Citera
2018-01-12, 19:24
Medlem
NiggaBloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
En kvinna du inte känner sedan tidigare kan du som mest skaka hand med. Det är sunt förnuft.

För övrigt hoppas jag att du driver med din trådstart. Om inte måste du vara socialt handikappad.
Vad säger lagen? Kan man ta på hennes rumpa? Om man bara råkar? Om man ej har sexuell avsikt?
Citera
2018-01-12, 19:25
Du låter rätt primitiv.
Prova en charmkurs.
Citera
2018-01-12, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiggaBlood
Vad säger lagen? Kan man ta på hennes rumpa? Om man bara råkar? Om man ej har sexuell avsikt?

Det är sexuellt ofredande men det ska mycket till om du ska dömas då den svenska polisen har problem.

Försök att skaffa en flickvän som du verkligen älskar, en tjej som du vill få att känna sig som världens viktigaste och finaste tjej.
Citera
2018-01-12, 19:28
Medlem
NiggaBloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Du låter rätt primitiv.
Prova en charmkurs.
Jag orkar inte ödsla tid som inte leder någonstans. Vill inte heller se ut att försöka stenhårt för att sedan misslyckas och bli dissad av tjejen. Primitiv, ja. Vad är en charmkurs?
Citera
2018-01-12, 19:30
Medlem
NiggaBloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Det är sexuellt ofredande men det ska mycket till om du ska dömas då den svenska polisen har problem.

Försök att skaffa en flickvän som du verkligen älskar, en tjej som du vill få att känna sig som världens viktigaste och finaste tjej.
Vad är sexuellt ofredande? Om man inte har sexuell avsikt? Om man inte gör det mening? Flickvän, hur? Har personligen aldrig älskat någon.
Citera
2018-01-12, 19:35
Medlem
Citat:
Vad är sexuellt ofredande? Om man inte har sexuell avsikt? Om man inte gör det mening? Flickvän, hur? Har personligen aldrig älskat någon.

Jag släpper den här diskussionen då den inte ger mig något. Ha ett bra liv.
Citera
2018-01-12, 19:55
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Hej där.

När jag ser en kvinna är det en av två saker jag vill göra, antingen slå henne eller klämma på hennes fitta, beroende på om hon är snygg eller ful samt schyst eller dum. Tyvärr kan man naturligtvis inte bete sig hur man vill och klämma på fittor hur som helst, men frågan lyder; Hur kan man vidröra en kvinna i allmänhet? Vad säger lagen? Vad tycker ni? Kan man ta på hennes hår? Kan man skaka hennes hand? Kan man känna på hennes lår? När kan man känna på hennes rumpa?

Ser fram emot diskussion! TACK!
Nej, du kan inte "ta" på en kvinna alls utan hennes samtycke.

Inte ens i handen. En framsträckt hand är en invit till hälsning, väljer den andra att inte ta den så kan man inte tvinga sig på.

Jag tror det finns grupper som du som vuxen kan gå för att lära dig det sociala spelet, en form av KBT ... Det verkar som om du behöver börja med att söka upp en sådan grupp och få hjälp med hur man tolkar andra och vad som är okej i interaktion med andra.
Citera
2018-01-12, 20:05
Medlem
Som-Gjutens avatar
Du kan bara tafsa om du fått tillåtelse av kvinnan du vill tafsa på, såklart

Men håller med dig, någon med mer koll på lagen måste göra sig hörd!
Trängs man i en stor folkmassa så kan man inte rå för att man stöter in i folk
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in