Citat:
Tack för respekten. Den värmer. Jag är väldigt ambivalent här. Jag kan tänka att föräldrarna blivit öppna inför vissa symptom, efter Agnes ME-diagnos och hennes mående, att de blivit hyperkänsliga och därför varit öppna med att även Moa hade ME. Hon kanske hade ME. Vad vet jag? Men om Moa kanske hade lite diffusa symptom på trötthet etc, så kan läkarna också varit ganska snabba att skriva ut intyg om den vältalige Oskar velat ha ett sådant intyg för att få hemundervisning? Eller är ju ute och cyklar fullständigt?Med andra ord så är du och Missan av samma åsikt. MEN, Den stora skillnaden är att du TROR inte att hon hade ME. Du är också öppen med att det KAN finnas en möjlighet att hon var sjuk eller drabbats av nåt annat.
Även om du inte TROR det just nu.
Därför har jag respekt för dej, dina inlägg, och hur du ser på detta.
Trotts att jag är övertygad om att hon var sjuk i ME - Absolut inte jättesjuk utan lite mer i början av sin sjukdom. Agnes var det nog värre med.
Missan däremot VET tydligen att tösen var helt frisk.
Sista gången hon träffade tösen, så var hon frisk, och hon VET tydligen att inget utvecklades under Maj, Juni, Juli, Augusti, trots att hon inte såg skymten av tösen.
Otroligt nog så reagerade inte heller dom olika lärarna som var tvugna att undervisa en fullt frisk flicka i sitt hem.
Nä du Missan....
Även om du inte TROR det just nu.
Därför har jag respekt för dej, dina inlägg, och hur du ser på detta.
Trotts att jag är övertygad om att hon var sjuk i ME - Absolut inte jättesjuk utan lite mer i början av sin sjukdom. Agnes var det nog värre med.
Missan däremot VET tydligen att tösen var helt frisk.
Sista gången hon träffade tösen, så var hon frisk, och hon VET tydligen att inget utvecklades under Maj, Juni, Juli, Augusti, trots att hon inte såg skymten av tösen.
Otroligt nog så reagerade inte heller dom olika lärarna som var tvugna att undervisa en fullt frisk flicka i sitt hem.
Nä du Missan....
När jag läser i efterhand det jag skriver så ser jag att jag verkar ha skitsvårt att verbalisera vad jag vill ha sagt. Men hoppas det går fram ändå.