Och nu har du FEL ännu en gång, i din febrila jakt på mina inlägg.
Jag gratulerade Missan27 helt öppet i tråden, och sa även att det blev precis väldigt jobbigt för två andra skribenter.
Jag tycker helt klart att hennes trovärdighet ökade markant.
Hon har gjorde ett strålande jobb för att bevisa att hon hade rätt.
Och jag njöt av att se hennes bilder.
Mitt inlägg togs senare bort.
Nu får du nog kamma till dej, och börja jaga nån annan istället, eller hitta nått bra om du vill trycka dit mej.
Ge dej nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
CountMyshkin
God morgon,
Jag vill bara tack dig för att du står ut. I slutet av den här tråden så är vi bara några idioter kvar. Förstår dem som gett upp och väntar på polisens uttalande istället. Avd.9 blev chockad när tavlan faktiskt stod där den stod och började sitt arbete för att tvätta bort dess betydelse. Vi vet i alla fall att den stod där. Jag reflekterar över dess budskap. En förälder som vill skapa en kärleksfull atmosfär i barnens rum. Kanske så sent som i höstas när den såldes på Mio. Därför är det verkligen beklämmande när någon samtidigt påstår att morden planerades då. Elli09 blev säkert bara bestört att få veta tavlans existens. Huset är tömt på allt som familjerna ville dela upp men att någon ville lämna den kvar. Jag tror fortfarande att det inte är någon anhörig utan en rejäl städerska eller flyttkarl med egna barn hemma, någon med civilkurage som ansåg att tavlan hade ett budskap till omvärlden.
MVH
Myshkin