Hm.
Islam-Kramare och så ett djupt andetag och du drar hela faderullan som du fått lära dig men jag gör ett försök.
Citat:
Ursprungligen postat av
Deagle66
Det vanliga blabbet från en Islam-kramare.
Islam-Kramare.. nja - Tycker det är normal Skandinavisk Hederskultur
Citat:
Ursprungligen postat av
Deagle66
Så.
Se till historien.
Judendommen har funnits jävligt länge.
Den första skriften som är daterad är över 3000 år gammal.
Kristendommen kom senare och sen men sist kom......ISLAM.
Judendomen har funnits länge. Släkten Tamimi likaså, bott i Nabi Saleh sedan innan Islam kom.
Och judarna kastades ut, om de var av G-d själv eller romarna (eller en kombo) är jag osäker på men de har ju gått typ 2000 år.
Runnit lite vatten mellan broarna alltså. Att hävda att man har nån rätt till nått för tusentals år sedan är väldigt långsökt.
Under tiden har muslimer, kristna och judar levt i Palestina till 1946 när deras plan sattes i verket och slakten började direkt.
De stjäl ett helt jävla land, de är stört som fan! Använder barn som Human Shields i sitt krig mot en befolkning man hatar, de är ju Utvalda, 100 000 Goyims mot en skadad judisk nagel.
När de kom till Nabi Saleh så protesterade folk, så som är helt naturligt (dessutom väldigt fredligt)
OCH OM DU TROR ATT DE TYCKER BÄTTRE OM OSS -Glöm det kompis.
ZIONIST Language:
Palestinier = Terrorister/Hamas
Européer = Nazis
A M A L E K
Citat:
Ursprungligen postat av
Deagle66
Islam hävdar med bl.a bl.a att Jerusalem är "deras" heliga land.
Nej de är judarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Deagle66
Palestinerna är inget annat än ett pack Terrorister.
nej de är judarna.
De vänder allt upp-och-ner från Tempel på deras ockupationsflagga till verkligheten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Deagle66
De palestiner som bor i Israel har samma rättigheter som Israeler.
De är inte heller sant. Det är en apartheidstat och kolla du några inlägg bakåt så ser du jämförelsen mellan när en judisk, tidigare straffad Settler slår en IOF, mot nåt ett en 16-årig palestinsk flicka gör samma.
Citat:
Ursprungligen postat av
Deagle66
Sluta snyfta över en jävla fjortis som blivit lärd att hata Judar samt andra icke Islamister.
Säg inte åt mig vad jag ska göra din lilla jude-Lover med moral som en valfri kippa-snubbe utan förhud (käkas upp av Rabbi, sjukt.)
🇵🇸 ✊🏼