2018-02-05, 19:37
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Vadå terroristförespråkande?
Så om en en armé attackerade Sverige, och låt säga byn där du bor, och de skjuter dina släktingar och tar över hus efter hus och bygger JEWS-ONLY bosättningar så hade du sagt att man "inte ska slå på soldaterna" ?? Utan vad? "Leva på knä" antar jag?

Ok ok ok vi förstår att du är palestinier för länge sedan men gå till farbror doktorn så han skriver ut mer lithium nu så du kommer i balans igen!
Citera
2018-02-05, 19:53
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Vadå terroristförespråkande?
Så om en en armé attackerade Sverige, och låt säga byn där du bor, och de skjuter dina släktingar och tar över hus efter hus och bygger JEWS-ONLY bosättningar så hade du sagt att man "inte ska slå på soldaterna" ?? Utan vad? "Leva på knä" antar jag?
Israelis only, inte "Jews only". Arabiska israeler har full rätt att bo där.
Citera
2018-02-05, 22:39
Medlem
Deagle66s avatar
Det vanliga blabbet från en Islam-kramare.

Så.
Se till historien.
Judendommen har funnits jävligt länge.
Den första skriften som är daterad är över 3000 år gammal.
Kristendommen kom senare och sen men sist kom......ISLAM.

Islam hävdar med bl.a bl.a att Jerusalem är "deras" heliga land.

Palestinerna är inget annat än ett pack Terrorister.

De palestiner som bor i Israel har samma rättigheter som Israeler.

Sluta snyfta över en jävla fjortis som blivit lärd att hata Judar samt andra icke Islamister.
Citera
2018-02-06, 02:07
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
En person som förespråkar eller förhärligar terrorhandlingar. Det är ju bara att lyssna på hennes meddelande till världen efter att hon sparkat på soldaten.

Om vi ska tillbaka till vem som attackerade vem så blir det här ett väldigt långt inlägg, men även om Ryssen kom och ockuperade Gotland så skulle jag inte förespråka självmordsbombande av civila.
Feel Free & Skriv - jag är seriöst väldigt nyfiken på hur man rättfärdiga sånt här. Så långt från Skandinavisk Hederskultur det överhuvudtaget går. (Och for the Record: Så länge man kan diskutera har man min grundläggande respekt. Dock väldigt ovanligt att sionister kan detta)

Sen vet jag inte om du skojar med mej? Ahed säger nått du provoceras av (vad?) för de är inga självmordsbombningar hon förespråkar. Hela den där bilden om muslimer som exploderar då o då i nån Ny Kamikaze är väldigt sällsynt.
Det är snarare IOF som skjuter folk för sitt eget höga nöje skull. Som Ahed Tamimi kusin, dagen efter de tagit henne.

Men tolkar det som du ”känner igen dig” i sionisterna, och ser dem som ett ”MidEast Only Democracy” och allt de där (?)

Men jag undrade inte vad inte hade gjort — utan vad du hade gjort.
Ner på knä eller självmordsbomba sig själv är kanske inte på samma nivå, men.. besynnerligt för ta ord som inte provocerar.

Ahed Tamimi rättegång är 13 February. Militärdomstol när de dömer Goyims och över 97% döms.
Israel har ju rätt att försvara att sig själv, men inte en småbrud, eller alla som åker dit för de skrivit nått Facebook, tex. filmat protester som Familjen Tamimi är ”förhärligande av våld” eller vad de kallar det.

Ockupationen av Palestina är den här planetens skam.
Citera
2018-02-06, 02:35
Medlem
Arbetarbroders avatar
Hm.
Islam-Kramare och så ett djupt andetag och du drar hela faderullan som du fått lära dig men jag gör ett försök.

Citat:
Ursprungligen postat av Deagle66
Det vanliga blabbet från en Islam-kramare.
Islam-Kramare.. nja - Tycker det är normal Skandinavisk Hederskultur

Citat:
Så.
Se till historien.
Judendommen har funnits jävligt länge.
Den första skriften som är daterad är över 3000 år gammal.
Kristendommen kom senare och sen men sist kom......ISLAM.
Judendomen har funnits länge. Släkten Tamimi likaså, bott i Nabi Saleh sedan innan Islam kom.
Och judarna kastades ut, om de var av G-d själv eller romarna (eller en kombo) är jag osäker på men de har ju gått typ 2000 år.
Runnit lite vatten mellan broarna alltså. Att hävda att man har nån rätt till nått för tusentals år sedan är väldigt långsökt.

Under tiden har muslimer, kristna och judar levt i Palestina till 1946 när deras plan sattes i verket och slakten började direkt.
De stjäl ett helt jävla land, de är stört som fan! Använder barn som Human Shields i sitt krig mot en befolkning man hatar, de är ju Utvalda, 100 000 Goyims mot en skadad judisk nagel.

När de kom till Nabi Saleh så protesterade folk, så som är helt naturligt (dessutom väldigt fredligt)
OCH OM DU TROR ATT DE TYCKER BÄTTRE OM OSS -Glöm det kompis.
ZIONIST Language:
Palestinier = Terrorister/Hamas
Européer = Nazis

A M A L E K

Citat:
Islam hävdar med bl.a bl.a att Jerusalem är "deras" heliga land.
Nej de är judarna.

Citat:
Palestinerna är inget annat än ett pack Terrorister.
nej de är judarna.
De vänder allt upp-och-ner från Tempel på deras ockupationsflagga till verkligheten.
Citat:
De palestiner som bor i Israel har samma rättigheter som Israeler.

De är inte heller sant. Det är en apartheidstat och kolla du några inlägg bakåt så ser du jämförelsen mellan när en judisk, tidigare straffad Settler slår en IOF, mot nåt ett en 16-årig palestinsk flicka gör samma.

Citat:
Sluta snyfta över en jävla fjortis som blivit lärd att hata Judar samt andra icke Islamister.
Säg inte åt mig vad jag ska göra din lilla jude-Lover med moral som en valfri kippa-snubbe utan förhud (käkas upp av Rabbi, sjukt.)

🇵🇸 ✊🏼
Citera
2018-02-06, 09:21
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Feel Free & Skriv - jag är seriöst väldigt nyfiken på hur man rättfärdiga sånt här. Så långt från Skandinavisk Hederskultur det överhuvudtaget går. (Och for the Record: Så länge man kan diskutera har man min grundläggande respekt. Dock väldigt ovanligt att sionister kan detta)

Sen vet jag inte om du skojar med mej? Ahed säger nått du provoceras av (vad?) för de är inga självmordsbombningar hon förespråkar. Hela den där bilden om muslimer som exploderar då o då i nån Ny Kamikaze är väldigt sällsynt.
Det är snarare IOF som skjuter folk för sitt eget höga nöje skull. Som Ahed Tamimi kusin, dagen efter de tagit henne.

Men tolkar det som du ”känner igen dig” i sionisterna, och ser dem som ett ”MidEast Only Democracy” och allt de där (?)

Men jag undrade inte vad inte hade gjort — utan vad du hade gjort.
Ner på knä eller självmordsbomba sig själv är kanske inte på samma nivå, men.. besynnerligt för ta ord som inte provocerar.

Ahed Tamimi rättegång är 13 February. Militärdomstol när de dömer Goyims och över 97% döms.
Israel har ju rätt att försvara att sig själv, men inte en småbrud, eller alla som åker dit för de skrivit nått Facebook, tex. filmat protester som Familjen Tamimi är ”förhärligande av våld” eller vad de kallar det.

Ockupationen av Palestina är den här planetens skam.

Det är ett hypotetiskt scenario som dels inte är jämförbart, eftersom Sverige är en suverän stat, och dels fullständigt orealistiskt. Meningslöst att spekulera.

Resten av ditt inlägg förstår jag inte riktigt; sluta våldföra dig på det svenska språket så ska du få mer utförliga svar.
Citera
2018-02-15, 03:57
Medlem
Arbetarbroders avatar
Detta är Sionism o detta lika vidrigt som sjukt

Jerusalem och sionistiska Settlers attackera barn med kniv https://twitter.com/nicolaj_gericke/status/963966567213162497

Ahed Tamimi, i militärdomstol och ”Israel Will No Longer Allow Palestinian Teen Ahed Tamimi to Make Occupation Look Bad”
Haaretz https://archive.is/jCGSh
Citera
2018-02-15, 06:24
Medlem
Citat:
Detta är Sionism o detta lika vidrigt som sjukt

Jerusalem och sionistiska Settlers attackera barn med kniv https://twitter.com/nicolaj_gericke/status/963966567213162497
[/url]

Barn? Du borde skaffa glasögon.

Det var fel av kroknäsarna som knivhuggit mannen (han ser minst 18år till 20år) men att ni palestinier och palestinieälskarebögar med er "Pallywood" ständigt manipulerar och överdriver all information gör folk blir trött och tappat förtroende för er.
Senast redigerad av Hs187 2018-02-15 kl. 06:34.
Citera
2018-02-17, 04:01
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Barn? Du borde skaffa glasögon.

Det var fel av kroknäsarna som knivhuggit mannen (han ser minst 18år till 20år) men att ni palestinier och palestinieälskarebögar med er "Pallywood" ständigt manipulerar och överdriver all information gör folk blir trött och tappat förtroende för er.

Ja de är ju Palestinier som har kontroll över Hollywoood, över all media du läser, och när Margot Wahlström klagade på utomrätttsliga avrättningar så hamnade hon på Simon Wiesenthal Center över de mest antisemitiska topplistan de året. Att inte långpolisongerna ska få mörda ifred är ju Antisemitism... de är ju UTVALDA att stjäla ett helt land. Och stoppa barn i burar, att överdriva finns inget behov av.

Så nu slänger judarna en kniv bredvid de som de avrättar. De Du ser på videon är en riktig knivattack och tvärtom.
Antisemitismen ”is on fhe Rise” hör man ständigt och framförallt nu med den enorma push i Europa och USA där judar ännu en gång ska framställas som offer.
Men de är inte Antisemtism som är på uppgång utan folk ser vad som händer där sionismen drar fram.

Sen att svenskarna verkar vara.. säregna och kanske det folk som står på knä framför judarna som lydiga hundar mer än nått annat folk är fan skamligt. Inte för jag träffar den typen av svenskar men de är nått vi blivit kända för.

Meanwhile in Palestine 🇵🇸
Israeli Forces Arrest A 14 Year-Old Epileptic Palestinian Girl for Begging, Forced Her Alone at Night Into the Gaza Strip av American Herald Tribune (ej sionistisk kontrollerad Media utan riktigt amerikansk Media)
https://ahtribune.com/world/north-africa-south-west-asia/palestine/2132-14-year-old-epileptic-palestinian-girl.html
Citera
2018-02-17, 15:51
Medlem
chimpsky666s avatar
Citat:
Ja de är ju Palestinier som har kontroll över Hollywoood, över all media du läser, och när Margot Wahlström klagade på utomrätttsliga avrättningar så hamnade hon på Simon Wiesenthal Center över de mest antisemitiska topplistan de året. Att inte långpolisongerna ska få mörda ifred är ju Antisemitism... de är ju UTVALDA att stjäla ett helt land. Och stoppa barn i burar, att överdriva finns inget behov av.

Så nu slänger judarna en kniv bredvid de som de avrättar. De Du ser på videon är en riktig knivattack och tvärtom.
Antisemitismen ”is on fhe Rise” hör man ständigt och framförallt nu med den enorma push i Europa och USA där judar ännu en gång ska framställas som offer.
Men de är inte Antisemtism som är på uppgång utan folk ser vad som händer där sionismen drar fram.

Sen att svenskarna verkar vara.. säregna och kanske det folk som står på knä framför judarna som lydiga hundar mer än nått annat folk är fan skamligt. Inte för jag träffar den typen av svenskar men de är nått vi blivit kända för.

Meanwhile in Palestine 🇵🇸
Israeli Forces Arrest A 14 Year-Old Epileptic Palestinian Girl for Begging, Forced Her Alone at Night Into the Gaza Strip av American Herald Tribune (ej sionistisk kontrollerad Media utan riktigt amerikansk Media)
https://ahtribune.com/world/north-africa-south-west-asia/palestine/2132-14-year-old-epileptic-palestinian-girl.html

Om människor som du hade haft liknande förhållningssätt till Israel som till andra stater hade du inte varit antisemit.

Tror du att det är ett unikt förekommande fenomen inom det internationella samfundet att myndighetspersonal agerar förkastligt mot barn?
Citera
2018-03-28, 09:30
Medlem
Memestars avatar
Till alla galningar som svamlade om hur orättvist Israel är och att Ahed kommer bli inspärrad på livstid:
Nej. Åtta månader.
https://www.dn.se/nyheter/varlden/ahed-tamimi-doms-till-fangelse-efter-att-ha-orfilat-soldat/

Föreställ er nu vad som skulle hänt om hon gjorde samma sak mot en palestinsk soldat. Omedelbart nackskott är min första gissning...
Citera
2018-03-28, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memestar
Till alla galningar som svamlade om hur orättvist Israel är och att Ahed kommer bli inspärrad på livstid:
Nej. Åtta månader.
https://www.dn.se/nyheter/varlden/ahed-tamimi-doms-till-fangelse-efter-att-ha-orfilat-soldat/

Föreställ er nu vad som skulle hänt om hon gjorde samma sak mot en palestinsk soldat. Omedelbart nackskott är min första gissning...
palestink soldat?
öh palestinierna är ockuperad av en militärregim och du fattar inte varför det är fel när palestinsk ungdom fängslas när hon "örfilar" ockupationssoldat?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in