2018-01-12, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Det finns ett intressant fall i Malmö där en kille plötsligt börjar snacka. Han har förlorat allt, Hans bror bliv skjuten till döds några veckor tidigare, på broderns begravning utsätts han för ett mordförsök, blir mycket illa skadad men överlever på grund av skyddsväst och att han spelar död, utsåld och dit lurad av sin bästa vän.
Så kan det också bli när dessa killar försöker spela iskalla.
Kan du länka?
Citera
2018-01-12, 15:11
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Det finns ett intressant fall i Malmö där en kille plötsligt börjar snacka. Han har förlorat allt, Hans bror bliv skjuten till döds några veckor tidigare, på broderns begravning utsätts han för ett mordförsök, blir mycket illa skadad men överlever på grund av skyddsväst och att han spelar död, utsåld och dit lurad av sin bästa vän.
Så kan det också bli när dessa killar försöker spela iskalla.
Jag tror inte polisen kan få de inblandade att snacka, väldigt svårt isf. De har väl haft med polisen att göra sen de var typ 10 bast och har hängt med sina polare dygnet runt i princip sen dess. De som härjar nu skulle säkert inte tveka på att klippa en hel familj till någon som snackar, bara för att visa för andra hur det går för "golare". Men det är klart att det kan hända! Vilket fall var det i Malmö? Skulle vara intressant att läsa.
Citera
2018-01-12, 15:18
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bsquad
Lägger mina pengar på att du är nån byfåne i Norrland nånstans och med väldigt stor sannolik så är dina päron Syskon!

Seriöst, dom flesta här leker så sjukt mycket men att underskatta dessa grabbar är bara korkat.
Absolut inget fan av Jaffar men dom är redan så insmetade i skiten och Rinkeby kommer förlora flera personer. Jag arbetar dagligen med likasinnade grabbar och utanförskap.

Åk ner med din traktor till sthlm så får du se om din bonne attityd går hem i förorterna. 13åringar skulle lämna dig naken!

Bor på Kungsbrostrand.

Jaffae studiogangster. Jävligt hårt gäng man är med i om man vill bli nerpissad och hela gänget accepterar det😂
Citera
2018-01-12, 16:12
Medlem
25kilo amfetamin, dela det på 2. 12,5 kilo var. Räcker gott och väl för ett par outbildade somalier från Rinkeby.
Varför nöjer dom inte säg? Är det roligare att förlora sina bästa vänner för flera hundra tusen mer?
Citera
2018-01-12, 17:17
Medlem
Citat:
Enda vettiga inlägget på länge! Varför klippte dem just denna killen?

Karrar, grabben som blev klippt strax innan nyår, snacket går att de är hans 16åriga lillebror som hämnats.
Citera
2018-01-12, 19:15
Medlem
PrinceMessis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligSnubbe
Karrar, grabben som blev klippt strax innan nyår, snacket går att de är hans 16åriga lillebror som hämnats.

En 16 åring? Mm.

Vem öppnade dörren? Vet du mer?

Och Hamza dödade Karrar? Varför
Citera
2018-01-12, 19:37
Medlem
[quote=Leviathan99|62878882]
Citat:
Ursprungligen postat av betstar
Har följt denna tråd nu ett tag, men inget vettigt som sägs.

Mina slutsatser/reflektioner:

* Det är till syvende och sist alltid föräldrarna som är ansvarig för sin avkommas beteende. Staten/kommunen har endast en ansilär funktion

* Det här verkar vara ett enormt problem bland Somalier av alla grupper; kan någon Somalier på forumet förklara vad ni får för uppfostran hemma? Är era föräldrar inte tillräckligt bildade/sofistikerade för att ge er adekvat uppfostran? Man har ju sett er på gator och torg, där ni ser väldit oraffinerade ut?

/QUOTE]

Afrikanernas mentalitet att den vite mannen ska ta hand om dom är djupt inrotad i deras genetik.
Titta bara på den här fullständigt bisarra artikeln som statens skattefinansierade propagandaorgan spyr ut.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/s...-maste-stoppas

Inte ett jävla ord om föräldrarnas egna ansvar över deras krullhåriga kaoz-avkommor, deras enda uppgift tycks vara att fungera som skattemedelsdrivna äggkläckningsmaskiner.
Hahaha, tragiskt men ligger nog ett korn av sanning där ! eller snarare en hel säck 🤠
Citera
2018-01-12, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femmepower1
Uppenbarligen finns det folk från Rinkeby i en tråd som handlar om just Rinkeby?
Tyvärr grabbar, måste göra er besvikna, är inte boende där 😇
Citera
2018-01-12, 20:57
Medlem
Har någon sparat bilden som inte längre går att se? Bifoga isådantfall någon!
Citera
2018-01-12, 23:44
Medlem
SomalierStinkers avatar
Någon som sitter på den påstådda filmen?
Citera
2018-01-13, 00:17
Medlem
På något vis måste väl de skyldiga ändå ångra skjutningen på café mynta?
Visst, det kanske kortsiktigt löste ett problem men det har skapat 10 nya, infekterad stämning och förmodligen genererat en del oro.
Det kan omöjligt vara bra för businessen på sikt att skjuta på varandra så regelbundet - med all den uppmärksamhet det får.

Detta måste ju vara den kanske mest prioriterade konflikten i landet, vilket så klart påverkar deras frihet i så väl affärer som i möjligheter att röra sig utomhus.

Hade jag varit knarkbaron hade det inte roat mig.
Citera
2018-01-13, 01:28
Medlem
Enligt ganska säkra källor så är detta ett hämndmord av DP då offret först agerat ärenden åt DP för att sedan samarbeta med SZ.

Detta hämndmordet har ingenting med garagemordet att göra som många tror. Punkt.

Han tillförde info DP satt på till SZ med andra ord. Ett ord som använder är snitch.

Finns mycket mer att skriva men finns risk för outning så detta är den enda infon jag delar med mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in