• 1
  • 2
2018-01-08, 16:39
Medlem
Vaskrenss avatar
Sökte men fann inget om detta.
Nämdes på radion tidigare idag.
Om tråd finns, kan mod skrota denna.
Detta är så dumt så jag visste inte om jag skulle lägga tråden i humor-forumet. Men jag testar här...

Missnöjd sexköpare polisanmälde massagesalong – riskerar själv att straffas
Den 20-årige kunden erbjöds och tackade ja till sex efter massagen – men blev sedan missnöjd med utförandet. När han nekades att få pengarna tillbaka larmade han polis. Nu är han själv anmäld för brott mot sexköpslagen.

https://www.sydsvenskan.se/2018-01-0...v-att-straffas

Tankar?
Någon av er som hade agerat som mannen?
Någon här som blivit missnöjd med sitt happy-ending?
Citera
2018-01-08, 16:41
Medlem
Vaskrenss avatar
När jag tänker efter så skulle jag nog postat i aktuelle brott och kriminalfall.
Sorry.
Flytta gärna mod.
Citera
2018-01-08, 17:37
Bannlyst
Vilken sopa ha. Kunde väl anmält anonymt om han nu ville jävlas!
Citera
2018-01-08, 17:42
Medlem
Kan mannen visa att arbetsgivaren tillhandahållit tjänsten så lär de råka mera illa ut än sexköparen.
Citera
2018-01-08, 17:48
Medlem
Bubbis69s avatar
Mina tankar går först och främst till tjejen som sög av honom och hoppas att hennes självförtroende inte dog lika fort som ynglingens penis (antar att den gjorde det eftersom han blev missnöjd)
Citera
2018-01-08, 18:10
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneeTop

Nja, tror inte han ville jävlas, utan mer att det är ett ensamkommande barn som kände trycket att få en sexuell herdestund, men som inte hade en susning om att det är förbjudet med sexköp här i Absurdistan eller Sverige som det också kallas.

Och istället då för att våldta någon stackars försvarslös tjej så valde han ett massageställe och trodde det var helt OK, för det är det ju i de flesta alla andra länder. Men oj vad han bedrog sig och jag tycker faktiskt synd om honom om han nu blir fälld.
Citera
2018-01-08, 18:55
Medlem
BlueStars avatar
Eskortservice och prostitution --> Aktuella brott och kriminalfall
/Moderator
Citera
2018-01-08, 19:42
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:

Han stog säkert med luren i handen och körde "chicken race" med kärringen, sen när ingen gav sig...
Citera
2018-01-08, 19:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaskrens
Sökte men fann inget om detta.
Nämdes på radion tidigare idag.
Om tråd finns, kan mod skrota denna.
Detta är så dumt så jag visste inte om jag skulle lägga tråden i humor-forumet. Men jag testar här...

Missnöjd sexköpare polisanmälde massagesalong – riskerar själv att straffas
Den 20-årige kunden erbjöds och tackade ja till sex efter massagen – men blev sedan missnöjd med utförandet. När han nekades att få pengarna tillbaka larmade han polis. Nu är han själv anmäld för brott mot sexköpslagen.

https://www.sydsvenskan.se/2018-01-0...v-att-straffas

Tankar?
Någon av er som hade agerat som mannen?
Någon här som blivit missnöjd med sitt happy-ending?
Det låter väl ungefär som den tankeverksamhet man kan förvänta sig av en torsk
Citera
2018-01-08, 19:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej, vad skulle det ha gett för effekt menar du?

Om du vill anmäla att du blivit lurad så måste du ju stå bakom anmälan.. hur fan skall annars någon kunna säga att du blivit just lurad ....

Du framstår ju som ett större pucko än torsken med den kommentaren
Citera
2018-01-08, 19:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Nja, tror inte han ville jävlas, utan mer att det är ett ensamkommande barn som kände trycket att få en sexuell herdestund, men som inte hade en susning om att det är förbjudet med sexköp här i Absurdistan eller Sverige som det också kallas.

Och istället då för att våldta någon stackars försvarslös tjej så valde han ett massageställe och trodde det var helt OK, för det är det ju i de flesta alla andra länder. Men oj vad han bedrog sig och jag tycker faktiskt synd om honom om han nu blir fälld.
Är det okej att vägra betala i något land där prostitution är tillåtet?
Citera
2018-01-08, 20:02
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Kan mannen visa att arbetsgivaren tillhandahållit tjänsten så lär de råka mera illa ut än sexköparen.

Tyvärr är nog detta sant. Svenska etablisemanget ser med röda ögon på de som säljer sex. Tror de kommer att få mer påhälsning av myndigheterna än killen. Sen som grädde på moset, när det väl kommer ut vilken salong det var så lär många existerande kunder försvinna då de fruktar att stället nu är under spaning, samt om det fanns oanande icke sexköpande kunder kommer de att dra öronen åt sig med. Madame får antaglien öppna salong i ny stad framöver.

Citat:
Nja, tror inte han ville jävlas, utan mer att det är ett ensamkommande barn som kände trycket att få en sexuell herdestund

Om de skulle stämma är salongen dubbelt fördömd. Ensamkommande är fridlysta i Svea rike, och han kommer att anses ha blivit vilseledd och friad, medans salongen får skulden i media.
Senast redigerad av SugaredThoughts 2018-01-08 kl. 20:05.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in