Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-02-01, 18:55
Medlem
Raggsokks avatar
Polisen mener hon blev skjuten. https://www.tv2.no/nyheter/9651587/
Citera
2018-02-01, 18:58
Medlem
Raggsokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netnick
https://www.tv2.no/nyheter/9651587/

" Politiet mener tobarnsmoren Janne Jemtland ble skutt med et håndvåpen i hjemmet sitt, opplyser flere kilder til Hamar Arbeiderblad. "

Da blir det vanskelig å si at det var en ulykke. At han ikke mente å drepe henne.. Hvis han har tatt frem håndvåpen, ladd våpenet, skutt henne. Så vil han med mest sannsynlighet bli dømt hardt..

Rask på labben du. Men hva med barna.. kan de ha hørt dette? Og i så fall, hvorfor sa de ikke noe... Eller var de ikke hjemme kanskje? (ikke fått med meg alle innlegg her)
Citera
2018-02-01, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggsokk
Rask på labben du. Men hva med barna.. kan de ha hørt dette? Og i så fall, hvorfor sa de ikke noe... Eller var de ikke hjemme kanskje? (ikke fått med meg alle innlegg her)
Tolker jeg situasjonen rett (Hoppegress eller hva du heter ), så var barna hjemme og ble fortalt hva de skulle si av faren. Som de var veldig lydige til.
Citera
2018-02-01, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppgress
Tror heller ikke at klubben er relevant for JJs død.

A) Plantet.
B) Pistol/skutt.
C) Barna var hjemme. Polititet har ennå ikke gått ut med hvem som så henne i live sist, nettopp fordi dette er barna. Forferdelig tragisk!
D) En blanding av alt du nevner.

Nå har politiet bekreftet at hun ble skutt..
Citera
2018-02-01, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggsokk
Flere har hørt skudd.
Citera
2018-02-01, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fejder
Tror de tar hänsyn, men inte så långt att fabulera ett maffiamord.
Dette med mafia var ikke fabulering (og det har jeg aldri påstått): avdøde drev stort med klær fra Italia. En av de større i Norge. Da er mafiaen eller annen type organisert kriminelle ett spor ved et dobbeltdrap (les Roberto Saviano, mafia og klær går hånd i hånd). Særlig når avdøde er i gjeld (skulder på svenska) og avdøde ikke hadde noen personlige fiender. Denne teorien ble altså skjøvet frem i media, som ett mulig scenario... Det er ikke så utenkelig på 90-tallet uten internett og med to tv-kanaler i lille Norge.

Nå har jeg egentlig sagt mye mer enn jeg er komf med, har forsøkt å ikke avdekke hele faktum før nå. Believe it or not. I do ; )
Senast redigerad av olivieroccean 2018-02-01 kl. 19:32.
Citera
2018-02-01, 19:26
Medlem
Citat:
Flere har hørt skudd.
Såpass. Hva sies det i Brummundal om at politiet har brukt så lang tid på pågripelse?
Citera
2018-02-01, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olivieroccean
Såpass. Hva sies det i Brummundal om at politiet har brukt så lang tid på pågripelse?
De fleste er vel innforstått med at mye er gjort som det er gjort for å ta hensyn til barna. Selv om «alle» hadde løst gåten lenge før politiet pågrep ektemannen.. Men i denne saken er det så ufattelig mye som politiet visste fra dag 1, som de ikke har gitt direkte uttrykk for at dem visste..
Citera
2018-02-01, 19:34
Medlem
Citat:
Men i denne saken er det så ufattelig mye som politiet visste fra dag 1, som de ikke har gitt direkte uttrykk for at dem visste..
Ja, de må ha visst veldig mye siden de holdt hodet så kaldt.
Når jeg hører hun har blitt skutt med barna hjemme er ikke faren den kalde og rasjonelle gjerningsmannen jeg opprinnelig trodde han var (ref. Linda Chen) Uten at det hjelper noe på inntrykket mitt av ham.
Senast redigerad av olivieroccean 2018-02-01 kl. 19:37.
Citera
2018-02-01, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hildemor12345
Trodde ikke politiet tok slike hensyn men jeg har ikke fasiten😊
Denne saken har vel bevist at de tar hensyn? Ellers får du lese presisering nr.2 ovenfor
Citera
2018-02-01, 21:14
Medlem
Citat:
Ja, de må ha visst veldig mye siden de holdt hodet så kaldt.
Når jeg hører hun har blitt skutt med barna hjemme er ikke faren den kalde og rasjonelle gjerningsmannen jeg opprinnelig trodde han var (ref. Linda Chen) Uten at det hjelper noe på inntrykket mitt av ham.
Hm....at en mann dreper sin ektefelle i nærheten av deres felles barn, med et skytevåpen. .....det får meg til å tenke at han er en meget kald person......var du ironisk her? Eller kan du forklare nærmere hva du mener?
Citera
2018-02-01, 21:28
Medlem
Citat:
Denne saken har vel bevist at de tar hensyn? Ellers får du lese presisering nr.2 ovenfor
Jeg ordla meg kanskje litt feil. Jeg skjønner at politiet tar hensyn til familien og spesielt barna i etterforskningen. At de ikke deler alle detaljer etterhvert. Det jeg mente var at når en sak er ferdig etterforsket så trodde jeg ikke politet presenterte en oppdiktet historie for å pynte på og skåne pårørende fra det som faktisk var skjedd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in