2017-11-12, 13:50
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davetjag
Helsvensk Epa-raggare. Byggd rätt stor men i övrigt feminina drag med ljus röst och babyface. Blev rätt chockad när jag fick veta vem det var. Känns som en riktig mes, men i och för sig det är väl sådana som han som inte får ligga utan att tvinga sig till det.
Nu kanske det inte förekommit något tvång. Just saying. Kan ju ha varit frivilligt från några underåriga tjejer. Men brottsrubriceringen blir ändå våldtäkt .. även om det inte var våldtäkt, som de flesta av oss uppfattar ordet.
Citera
2017-11-12, 15:23
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olavikostlainen1
Står brott? 3x Barnvåldtäkter 1x Övergrepp Rättsak?
Det har du alldeles rätt i. Jag var för trött igår. Fyra brott är det ju. Tack.
Citera
2017-11-12, 15:29
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Nu kanske det inte förekommit något tvång. Just saying. Kan ju ha varit frivilligt från några underåriga tjejer. Men brottsrubriceringen blir ändå våldtäkt .. även om det inte var våldtäkt, som de flesta av oss uppfattar ordet.
Tjejerna har uppenbarligen ångrat sig varje fall. Då är det givetvis våldtäkt.
Citera
2017-11-12, 16:30
Medlem
Citat:
Helsvensk Epa-raggare. Byggd rätt stor men i övrigt feminina drag med ljus röst och babyface. Blev rätt chockad när jag fick veta vem det var. Känns som en riktig mes, men i och för sig det är väl sådana som han som inte får ligga utan att tvinga sig till det.

Initialerna P.K?
Citera
2017-11-12, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Initialerna P.K?

Nej, A.H
Citera
2017-11-13, 09:21
Medlem
KapVerdes avatar
Häktad:

https://minfil.org/HeJdV9c5b4/Skelle..._Aktbil_34.pdf
Citera
2017-11-13, 09:32
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Tjejerna har uppenbarligen ångrat sig varje fall. Då är det givetvis våldtäkt.
Det blir per automatik våldtäkt om den utsatte personen är under 15.

//tripportreat
Citera
2017-11-13, 18:55
Bannlyst
Är detta MGM? Blir jobbigt på kåken med det babyfacet.

https://www.facebook.com/*lex*nder.h**rr.9
Citera
2017-11-13, 19:48
Medlem
Witkos avatar
Alex*nder H*rr född september 1999.
Citera
2017-11-13, 20:34
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Det blir per automatik våldtäkt om den utsatte personen är under 15.

//tripportreat
Nog vet jag det. Vi diskuterade huruvida det var frivilligt eller ej. Om det var våldtäkt eller "våldtäkt" s.a.s.
Citera
2017-11-13, 21:34
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Med andra kan det vara en 16 åring som har frivillig sex med tre stycken tjejer som är 13 månader yngre än honom.... vilket inte låter så himla allvarligt. Det kan också vara en 19 åring som inte sålt epan än som knullat sönder tre sjuåringar.

Så otroligt korkad brottsbenämning detta är, de flesta andra brott kan man utifrån namnet bilda sig en relativt sann bild av allvarligheten i brottet.
Citera
2017-11-13, 23:14
Medlem
Sexbrotten ska ha inträffat i ett samhälle i Västerbottens inland våren och sommaren 2016 samt den 15 oktober i år.

Våren/sommaren 2016 var AH 16 år (snart 17).

Hur gamla var brottsoffren?

Var det tjejer på strax under 15 som frivilligt hade sex, eller var det yngre personer? Var det tvång?

Ser man ena ytterligheten så kan man jämföra med då jag gick i högstadiet och det var några tjejer i klassen som hade flera år äldre pojkvänner. De hade sex. Inte såg någon det som våldtäkt då.

Andra ytterligheten är att AH med våld våldtagit barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in