• 1
  • 2
2018-01-06, 00:54
Medlem
shariqduponts avatar
Skärp dig. Fy fan 5 månader? Galning. Loggar in på hennes facebook!?!? .

Se till att det blir ett ordentligt avslut mellan er NU.

Du har sagt förlåt. Säg det igen och säg hej då samtidigt. Du ska aldrig kontakta henne igen, du ska ta bort henne på alla sociala medier, ta bort hennes telefonnummer osv.

Det är dags att du går vidare NU och det är helt okej att du meddelar henne det om du säger förlåt igen eller om ni har någon form av kontakt fortfarande.

Lite överdrivet beteende av dig men ändå mänskligt. Klandra inte dig själv för mycket. Men skaffa ett liv nu och ta tag i dig själv.
Citera
2018-01-06, 01:34
Medlem
Tim00Blooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shariqdupont
Skärp dig. Fy fan 5 månader? Galning. Loggar in på hennes facebook!?!? .

Se till att det blir ett ordentligt avslut mellan er NU.

Du har sagt förlåt. Säg det igen och säg hej då samtidigt. Du ska aldrig kontakta henne igen, du ska ta bort henne på alla sociala medier, ta bort hennes telefonnummer osv.

Det är dags att du går vidare NU och det är helt okej att du meddelar henne det om du säger förlåt igen eller om ni har någon form av kontakt fortfarande.

Lite överdrivet beteende av dig men ändå mänskligt. Klandra inte dig själv för mycket. Men skaffa ett liv nu och ta tag i dig själv.

Det är helt förkastligt. Förstår inte hur jag kunde sjunka lågt. Om inte hade gått in på hennes Facebook från början hade hon förmodligen inte gjort slut. Loggade in där en natt i början av sommaren och läste att hon funderade på att göra slut. Efter slog det slint i huvudet och jag agerade stressigt och oroligt. Detta beteende fick henne att göra slut (karma). Jag hatar mig själv för att jag gick in på hennes Facebook och agerade så sjukt efter uppbrottet. Jag både förstört för henne och förstört mitt eget liv.
Citera
2018-01-06, 01:41
Medlem
Tim00Blooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Tex att när hon försöker fortsätta komma framåt i livet och vardagen rullar på och allt är ok -
Till att plötsligt dras tillbaka till en tid hon försöker komma över, glömma eller bara komma vidare ifrån,
Tillbaka till känslan där hon mår dåligt genom att han hör av sig igen. Kan ha gått en vecka, kan ha gått
Två månader, så plötsligt är allt det jobbiga tillbaka genom ett samtal eller sms eller nåt annat sätt han
Försöker ta kontakt genom.

Usch vad jobbigt det måste vara! Nu skäms jag ännu mer över mitt beteende.
Citera
2018-01-06, 14:57
Medlem
shariqduponts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tim00Bloom
Det är helt förkastligt. Förstår inte hur jag kunde sjunka lågt. Om inte hade gått in på hennes Facebook från början hade hon förmodligen inte gjort slut. Loggade in där en natt i början av sommaren och läste att hon funderade på att göra slut. Efter slog det slint i huvudet och jag agerade stressigt och oroligt. Detta beteende fick henne att göra slut (karma). Jag hatar mig själv för att jag gick in på hennes Facebook och agerade så sjukt efter uppbrottet. Jag både förstört för henne och förstört mitt eget liv.
Lägg ner den här skiten nu. Hur svag är du som människa egentligen? Ta dig i kragen!!

Det kunde ha varit bra att du läste på hennes FB men du reagerade som en tonåring. Gjort är gjort. Kan du snälla bara gå vidare nu? Du gjorde ett snedsteg i livet och jag kan lova dig att detta inte var ditt sista. Det är bara att bita ihop och gå vidare. Alla gör sådana här skitsaker någon gång i livet, det är mänskligt.

Du har inte förstört någons liv förutom ditt eget när du går i dessa tankebanor. Tror du att hon mår bättre av att du mår skit? Snarare tvärtom.

Gör ALLA men främst dig själv en tjänst och sluta tyck så illa och synd om dig själv. Det är bara patetiskt. Du gjorde en jävligt dum grej men helt ärligt är det inte så farligt som du vill få det att låta. Varför hade du ens möjlighet att logga in på hennes FB? Ja, det var dumt som fan. Men om du kunde hennes lösenord/hon fortfarande var inloggad på din dator eller något så hade väldigt många gjort samma sak som dig.

Nu har du lärt dig en läxa så snälla sluta älta det här efter ett HALVÅR (!!!!). Det är bara äckligt patetiskt.

Det är inget fel på dig, och tro mig, du kommer inte må dåligt över detta i hela ditt liv. Var bara glad att det hände nu och inte efter ett långtidsförhållande där barn är inblandade. Du verkar rätt ung fortfarande och sånt här skit händer. Skratta åt det istället, för ärligt talat är det inte så jävla farligt som du vill få det till.
Citera
2018-08-18, 07:24
Medlem
Tim00Blooms avatar
Jag upphörde att kontakta henne strax efter denna tråd postades och tog tag i mitt liv.

I sommar har vi sprungit in i varandra två ggr. Första gången kramade hon om mig och vi småpratade lite. Andra gången var hon lite mer reserverad men upplevde ändå att hon var glad att se mig. Även stött på henne på Tinder någon gång. Möterna har påverkat mig rätt mycket, dels för att jag märker att jag fortfarande lika kär och dels för att de väckt sorg och besvikelse på mig själv för hur jag betedde mig i höstas..
Senast redigerad av Tim00Bloom 2018-08-18 kl. 07:26.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in