Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-05, 18:11
  #13
Medlem
Sommarlovet mellan tvåan och trean på gymnasiet gick jag ner från 96kg till 68kg! Mitt liv förändrades mer än en människa lan förstå. Ibland så önskar jag dock att jag var ett fläskberg som förr i tiden. Det hade besparat mig väldigt mycket tjejproblem och liknande ångest! Men kör du!
Citera
2018-01-05, 18:14
  #14
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Har varit i samma sits vägde 101kg nu är jag nere på 70kg mycket beror på vad du äter och hur mycket, jag går och springer mycket.
Vad bra. Jag måste röra på mig mer och äta grönsaker och kött. Mitt nyårslöfte är att gå ner i vikt. Jag tycker själv att jag är fet. Jag får ångest när jag ser mig själv i spegeln. Fast egentligen är det ju inte dåligt att vara fet. Ta Edward Blom och Leif GW Persson
Citera
2018-01-05, 18:15
  #15
Medlem
Europes avatar
Det skulle nog vara ett gott råd att TS börjar se över sin levnadsstil med vad denne äter, hur mycket denne rör på sig o.s.v. för att börja fundera över nya rutiner i vardagen. Man tenderar redan att lägga på sig lätt när man blir äldre, så det är så klart inte bra om TS har kommit upp i den vikten redan i 19 års ålder.
Citera
2018-01-05, 18:19
  #16
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Vad bra. Jag måste röra på mig mer och äta grönsaker och kött. Mitt nyårslöfte är att gå ner i vikt. Jag tycker själv att jag är fet. Jag får ångest när jag ser mig själv i spegeln. Fast egentligen är det ju inte dåligt att vara fet. Ta Edward Blom och Leif GW Persson

Det är grymt skönt när man nått sitt mål kan jag säga det är extremt skönt när man handlar kläder och märker att man måste köpa mindre storlekar tror jag hade 38 i jeans ett tag nu har jag 32.
Jag körde hårt i perioder med mycket sallad och inge bröd nu äter jag på bestämda tider har byggt upp en rutin liksom.
Citera
2018-01-05, 18:19
  #17
Medlem
Strychnos avatar
Medicin och hälsa --> Dieter och specialkost
/Moderator
Citera
2018-01-05, 18:20
  #18
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Det skulle nog vara ett gott råd att TS börjar se över sin levnadsstil med vad denne äter, hur mycket denne rör på sig o.s.v. för att börja fundera över nya rutiner i vardagen. Man tenderar redan att lägga på sig lätt när man blir äldre, så det är så klart inte bra om TS har kommit upp i den vikten redan i 19 års ålder.
Ja precis. Jag följer era råd. Jag vill själv gå ner i vikt.
Citera
2018-01-05, 18:25
  #19
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Det är grymt skönt när man nått sitt mål kan jag säga det är extremt skönt när man handlar kläder och märker att man måste köpa mindre storlekar tror jag hade 38 i jeans ett tag nu har jag 32.
Jag körde hårt i perioder med mycket sallad och inge bröd nu äter jag på bestämda tider har byggt upp en rutin liksom.
Det låter jättebra. Krbabgryta och grönsaker kan köra. Å sen inge bröd, potatis, pasta eller ris
Citera
2018-01-05, 18:27
  #20
Medlem
Jag känner en på 175 cm, han väger ca 75 och ser normalbyggd ut. Jag vet också en som är 2 meter lång, väger 100 kg och byggd av i princip bara muskler. Jag tror du bör gå ner iaf 20 kg. Men det är svårt att säga då alla är olika byggda med benstomme och allt. Har mkt av vikten tillkommit på kort tid, i och med dina livsvanor? Titta tillbaka på hur dina föräldrar och närmsta släkten ser/såg ut, om det verkar finnas gener för fetma så bör man vara försiktig så att det inte går överstyr.
Citera
2018-01-05, 18:30
  #21
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Ditt BMI ligger på 32,28 vilket innebär fetma klass 1. Det är inte bra. Det kommer leda till hälsoproblem i framtiden om det inte åtgärdas.
Citera
2018-01-05, 18:32
  #22
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobaksmannen
Fortsätt lev livet. Tänk på vad Edward Blom hade gjort.
Skrattade gott åt detta, undrar hur livet hade sett ut om man i varje situation gjorde det Edward Blom hade gjort Så ska jag börja hantera mina problem! Tack för rådet!
Citera
2018-01-05, 18:54
  #23
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Skrattade gott åt detta, undrar hur livet hade sett ut om man i varje situation gjorde det Edward Blom hade gjort Så ska jag börja hantera mina problem! Tack för rådet!

Det är ju trots allt fredag. Bara att kila till bolaget och affären och inhandla whiskey och bacon och göra hans kända bacondrinkar!
Citera
2018-01-05, 18:54
  #24
Medlem
Det låter som en bra idé att dra ner på käket TS!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback